Marc Klein Essingk las een stukje voor uit een krant dat Mohammed door 53% van de kijkers is weggestemd. M.A. reageerde lachend:"ja! En ik heb er geeneens een beker voor gehad"
M.A. Vind het helemaal terecht dat hij er is uit gestemd:"Ja,joh, ik heb het terug gekeken en het was gewoon duidelijk, het ging gewoon niet...weg met die jongen!"
Hoe het nou zat met die vehouding met Gordon?
M.A.:"Tja, ik heb bij het afscheid in het huis de jongens gezoend, maar verder is het nooit gegaan....maar ik moet er wel om lachen, ik vind het niet erg!
Hij mocht zijn 'one minute of fame' volzingen van Marc en dat deed ie prachtig en vol overgave.
LEU,LEUK,LEUK!!! Ik mis hem! We gaan wel met z'n allen z'n eerste CDtje kopen, toch???
quote:Neen
Op 30 september 2000 22:45 schreef fashionably_late het volgende:
We gaan wel met z'n allen z'n eerste CDtje kopen, toch???
quote:nee.
LEU,LEUK,LEUK!!! Ik mis hem! We gaan wel met z'n allen z'n eerste CDtje kopen, toch???
[edit]
Rhiannon was toch iets sneller
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 30-09-2000 22:50]
quote:Tuurlijk
We gaan wel met z'n allen z'n eerste CDtje downloaden via napster, toch???
quote:Zie je nou wel: Ali roelt gewoon grote tijd!
Marc Klein Essingk las een stukje voor uit een krant dat Mohammed door 53% van de kijkers is weggestemd. M.A. reageerde lachend:"ja! En ik heb er geeneens een beker voor gehad"M.A. Vind het helemaal terecht dat hij er is uit gestemd:"Ja,joh, ik heb het terug gekeken en het was gewoon duidelijk, het ging gewoon niet...weg met die jongen!"
quote:Hoop alleen niet dat de Ali-fans in Nederland alle 10 zijn trekjes over gaan nemen. Wenkbrauwen kammen, zalfjes, olietjes, lotionnetjes, poederen, make-up, scrotum odeuren, etc.
Op 30 september 2000 23:03 schreef Trainspotter het volgende:
Zie je nou wel: Ali roelt gewoon grote tijd!
Lijkt me wat verwijft en tijdrovend
quote:Ach meid
Op 30 september 2000 23:58 schreef Danny het volgende:
Lijkt me wat verwijft en tijdrovend
quote:weer's wat anders dan Fok!
en tijdrovend
quote:ach mallert..
Hoop alleen niet dat de Ali-fans in Nederland alle 10 zijn trekjes over gaan nemen. Wenkbrauwen kammen, zalfjes, olietjes, lotionnetjes, poederen, make-up, scrotum odeuren, etc.Lijkt me wat verwijft en tijdrovend
Danny, je vergeet het allerallerbelangrijkste van Darius;
Neusharenknippen!!!
Whoehahaha!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |