je moeder gr grquote:
Ik wist voor de rest geen grote stad in Limburg.quote:
Dude, ik heb school en huiswerk en dat soort shit.quote:en jordy is een eckte vriend, kan ik niet van jou spreken grgr
Alsof Jordy geen school en huiswerk en dat soort shit heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist voor de rest geen grote stad in Limburg.
[..]
Dude, ik heb school en huiswerk en dat soort shit.En jij wilt mij neuken, dat gaat niet als anderen er zijn.
Kan niet. Heb jij al gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT IS DEZE?
STOP DAT EERSTE KLAS KAARTJE MAAR IN JE HOL
Waaaawquote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dude, ik heb school en huiswerk en dat soort shit.En jij wilt mij neuken, dat gaat niet als anderen er zijn.
dude watquote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Denken dat dat etsu iets uitmaaktquote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Monster I`d like to fuck?quote:
Nee, hij heeft na dinsdag vakantie.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof Jordy geen school en huiswerk en dat soort shit heeft.
De waarheid proberen te verdraaien.quote:En jij wilt mij neuken, niet opeens de woorden verdraaien.
Denken dat ik even van 7 uur 's ochtends tot 5 uur 's nachts door kan gaan.quote:
Mijn school is speciaal, mijn examen ook. gr grquote:
Ach ja, zolang ik maar een pener breng hè.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik onze WhatsAppgesprekken hier maar neerzetten dan?
Als ik zie hoeveel je voor m&o hebt gedaan, ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik even van 7 uur 's ochtends tot 5 uur 's nachts door kan gaan.
[..]
Mijn school is speciaal, mijn examen ook. gr gr
[..]
Ach ja, zolang ik maar een pener breng hè.
[..]
Ik ben bijna bij iedere les geweest ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel je voor m&o hebt gedaan, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |