morpheusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe heet die ene ook alweer
die is nu ook nog mod toch
Newbie.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM is al mod sinds ik hier op FOK! post, toch een stukje jeugdsentiment wat wegvalt.
Ja voor mij ook. Heb hem nooit pre-modtijdperk meegemaakt.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM is al mod sinds ik hier op FOK! post, toch een stukje jeugdsentiment wat wegvalt.
ah die jaquote:
Bij mij ook, maar ik post hier pas sinds 3 maanden.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb helemaal geen cam aan joh.quote:
quote:
Ja goeie, duppelpijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik post hier pas sinds 3 maanden.
over wegvallen gesprokenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Die baas komt eens in de twee weken online. Post dan in een wat dood topic dat opgeleukt wordt met gifjes 'kappen met offtopic gaan' en is dan weer pleite.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig mod Morpheus nog. Die jongen weet zijn baan wel te combineren met Fok! Wat een doorzetter.
Valhallen was best actief, totdat hij mod werd.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo kan je het wel zien ja.... GGMM was altijd actief, en de andere zo af en toe.
Alleen is dat geen prioriteit als mod. Gaat meer om of de andere mods je mogenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo kan je het wel zien ja.... GGMM was altijd actief, en de andere zo af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |