Leuk liedje ook, leuk meisje, wat wil je nog meer.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind Etsu wel erg veel op Tetsu lijken.
ik zei dat ik het zielig voor jou vond van die wond enzo, zei zequote:
nope. Meisje op haar status die ik en krabs dus ook random hebben toegevoegdquote:
Ok.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. Meisje op haar status die ik en krabs dus ook random hebben toegevoegd
Voeg die dan toe aan wat je hadquote:Op zondag 26 mei 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik helemaal hard werken ditdat.. Inclusief Dommel..
Dom mens.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei dat ik het zielig voor jou vond van die wond enzo, zei ze
'is dat zo jaa
doe je niets aan'!!!
waarom zei dat meisje dat dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee een meisje die zei dat toto op een banaan moest gaan zitten
Waaromquote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee een meisje die zei dat toto op een banaan moest gaan zitten
quote:
Toto postte 'Wat gaan we vandaag doen?'quote:
Ik snap er geen ene fuck van.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Toto postte 'Wat gaan we vandaag doen?'
En toen zei ze 'zitten op een banaan?'
en toen begon een hele discussie enzo
Op Facebook?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Toto postte 'Wat gaan we vandaag doen?'
En toen zei ze 'zitten op een banaan?'
en toen begon een hele discussie enzo
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
Weetje Krabs, als je nou eens bij het begin begint en zo vertelt tot het eind.
Banaan huh?!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vaagste verhaal van vandaag. Banaanvlekken op je broek gaan er vet moeilijk uit.
Jij.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk hebben Jordy en Rez nu eindelijk door dat ik een gewaardeerde user ben waar zij OOK respect voor moeten hebben.
Shiit, sterktequote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
Oke ik ga nu echt ineens dood van de pijn... Ik lig zowat te huilen hier gewoon..
112, kost wel 350 euro.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
Oke ik ga nu echt ineens dood van de pijn... Ik lig zowat te huilen hier gewoon..
Wat voor´n pijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
Te huilen in een hoekje dat ik hem negeer.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
Waar is Jordy om mij te steunen in deze situatie?
ga morgen naar de arts. :/quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
QFT dit.quote:
Ja, maar het mag nu wel een keer klaar zijn.quote:
Guppenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Ro-ald het volgende:
MENSJENS WAT VOOR VISJENS MOET IK KOPEN VAN MIJN GELDJENS?
guppiesquote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Ro-ald het volgende:
MENSJENS WAT VOOR VISJENS MOET IK KOPEN VAN MIJN GELDJENS?
Rez is een motherfucking baas.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, die is lief, die is schattig. Iedereen is fantastisch, blablabla.
Taart.
[ afbeelding ]
neem painkillersquote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
Komt wel goedquote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
gewoon doen, beter dan hele nacht zo bijliggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou bijna nu nog gaan, ik wil alleen mn ouders niet wakker maken..
Praat eens normaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al goudvisjens in mijn visjenkom,maar ga nog een visjenbak halen.
Als het nodig is is het nodig tochquote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof die dat erg vindenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als dit zo blijft doe ik dat ja.. Ik ben wel wat gewend maar dit is gewoon ziekquote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon doen, beter dan hele nacht zo bijliggen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ga ik van overgeven, ja ik ben raar
Waar heb je pijn dan..?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ga ik van overgeven, ja ik ben raar
Daarom wakker maken. Nu.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als dit zo blijft doe ik dat ja.. Ik ben wel wat gewend maar dit is gewoon ziek
Dat Is Toch Coolquote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
#OnnodigeHashtags #OnnodigeHoofdletters
Hihi nee ik heb 6 vingers want ik heb ook 2 pinken en 2 duimenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
TienVingers heeft tien vinger #mindisblown
Blessure o.i.d.?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Enkel, maar t schiet nu door mn hele voet en been
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hihi nee ik heb 6 vingers want ik heb ook 2 pinken en 2 duimen
S****rfeitjes ookquote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]bijna net zo tof als #browniefeitjes
TienVingers heeft geen tien vingersquote:
Jij bent ook geen little brownie anders had ik je allang opgegetenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TienVingers heeft geen tien vingers
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Le VA likes when le lb talks le like this.
********** you tooquote:
Ooit in een spiegel gekeken? Ik zou bijna een hartverzakking krijgen als ik jou was.quote:
Bewijst ook weer dat je gewoon een kansloze nolifer bent en dat je gedoemd bent te mislukken.quote:
Paars lelijk vindenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Vinden jullie ook dat Etsu's nieuwe 'huisje' zo graflelijk is?
Haten op een Heilige Birmaanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Of die kittenmoet je geld bij krijgen man
Hou je bek.quote:
Moet je een stomp in je ballen 7 juni?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
etsu probeert in het broekje van krabs te komen
quote:
Duidelijk jezelf nooit gezien in de spiegel.quote:
Alsof jij weet wat schizofrenie inhoudt, met je IQ van een aardappel.quote:
Mij op die manier belachelijk makenquote:
Je moest eens weten wat anderen over jou zeggen.quote:
Waarom WhatsAppte je me vanmorgen toen je wakker werd, dat je erover had gedroomd?quote:
Wat voorspelbaar.quote:
Da’s best vlakbij jou, ga ik niet heen dus.quote:
WAT MOT JEquote:
Ik zei tot 0.00 uur sukkel.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2 uur zei je, je kan goed tellen manalfa
Ik heb informatica in m’n vakkenpakket, jij hebtquote:
Nogmaals: val doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal zou ik zeggen pics. Maar in dit geval weet ik het niet zeker.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gebeurd, zit ook een tennisbal aan m'n enkel, zo dik
1 seconden te vroegg waaahhhhhquote:
Ik ben een klein bruintje.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij bent ook geen little brownie anders had ik je allang opgegeten
**********quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Omg FOK! blokeert je wachtwoord automatisch, kijk maar!
**********quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb over 13 en een half uur examen! OMG OMG OMG OMG! * Rezania flipt hem helemaal!quote:
aardappels734quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
NEGEER-PERIODE IS VOORBIJ, nu op alles reageren:
[..]
Ooit in een spiegel gekeken? Ik zou bijna een hartverzakking krijgen als ik jou was.
[..]
Bewijst ook weer dat je gewoon een kansloze nolifer bent en dat je gedoemd bent te mislukken.
[..]
Paars lelijk vindenBazenkleur
[..]
Haten op een Heilige BirmaanHeilige Birmanen
En kijk naar je eigen graflelijke kop.
[..]
Hou je bek.
[..]
Moet je een stomp in je ballen 7 juni?
[..]
[..]
Duidelijk jezelf nooit gezien in de spiegel.
[..]
Alsof jij weet wat schizofrenie inhoudt, met je IQ van een aardappel.
[..]
Mij op die manier belachelijk makenIk stop een pamper in je gore bek.
[..]
Je moest eens weten wat anderen over jou zeggen.
[..]
Waarom WhatsAppte je me vanmorgen toen je wakker werd, dat je erover had gedroomd?Je verwart dingen, Jordy.
[..]
Wat voorspelbaar.
[..]
Da’s best vlakbij jou, ga ik niet heen dus.
[..]
WAT MOT JE
[..]
Ik zei tot 0.00 uur sukkel.
[..]
Ik heb informatica in m’n vakkenpakket, jij hebtFrans
Dus kijk naar je eigen lelijke grafkop.
[..]
Nogmaals: val doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik heb het geprobeerdquote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij bent ook geen little brownie anders had ik je allang opgegeten
Ik heb dezelde wachtwoord :Squote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow het werkt
quote dit maar
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow het werkt
quote dit maar
**********quote:
Zeiden ze in het ziekenhuis ook toen ik geopereerd werd aan iets anders. Dus ik nam ze in. Na de operatie 8 keer overgegeven en alles ondergekotst..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen pics. Maar in dit geval weet ik het niet zeker.
Paracetamol ga je toch niet van over je nek?
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah ja maar je weet mijn wachtwoord toch ook
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom wil je me opeten? Ik weet dat ik lekker ben maar :S :S
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
Zo oudquote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
aardappels734quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het werkt niet, hoe verwijder ik een post!?!
Zal inmiddels wel koud zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
NU IS HET TIJD VOOR BAD
ja, Stu, ik ben er nog niet in geweest
vergetenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nja van facebook en LittleKrabs wel
Je staat trouwens 3e na mij en Rezquote:Op maandag 27 mei 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
NU IS HET TIJD VOOR BAD
ja, Stu, ik ben er nog niet in geweest
Dit deed men altijd op habboquote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Zal wel van de nacht ervoor zijn danquote:
Ik heb geen idee, ik ken het alleen maar via via.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
linkje a.u.b. Wil weer eens lezen.
Je zei Ezel(l)quote:Op maandag 27 mei 2013 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tijd voor wat goede grappen.
Een bekende schilder besluit om na jaren weer te gaan schilderen. Hij koopt een ezel en enkele lege doeken, zet er een op de ezel, pakt een palet met verf erbij en gaat staan. Hij denkt na wat hij zal schilderen. Eén uur verstrijkt, twee uur verstrijken, drie uur zelfs, maar er komt niets in hem op.
Ten einde raad en gefrustreerd zet hij maar met rode verf een stip op de lijst en loopt weg om een biertje te pakken. Zijn vrouw denkt ha het is vast af en kijkt. Komt ze terug, zegt ze: "Nou jij kan ook niet schilderen."
fixedquote:Op maandag 27 mei 2013 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tijd voor wat goede grappen.
Een bekende schilder besluit om na jaren weer te gaan schilderen. Hij koopt een Ezell en enkele lege doeken, zet er een op de Ezell, pakt een palet met verf erbij en gaat staan. Hij denkt na wat hij zal schilderen. Eén uur verstrijkt, twee uur verstrijken, drie uur zelfs, maar er komt niets in hem op.
Ten einde raad en gefrustreerd zet hij maar met rode verf een stip op de lijst en loopt weg om een biertje te pakken. Zijn vrouw denkt ha het is vast af en kijkt. Komt ze terug, zegt ze: "Nou jij kan ook niet schilderen."
quote:Clarkson confirmed on his Twitter account that Top Gear will return in Summer 2013, with issue 244 of Top Gear Magazine later announcing that the new series would begin in June. Filming for a long distance race between a Toyota Corolla and an Americas Cup yacht for the forthcoming series was completed in New Zealand in March 2013.
aan allen die gaan slapen, proficiat.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik verlaat deze SC.
Groetjens
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen.
Byequote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik verlaat deze SC.
Groetjens
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen.
@llez goed dang? xoxoquote:
Ezell heeft me vannacht weer verslagen met opblijvenquote:
Jaaaaa, gaat lekker. Kusje knuffel xoxo.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@llez goed dang? xoxo
[..]
Ezell heeft me vannacht weer verslagen met opblijven
je weet niet of ze die film heeft af gekeken tochquote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@llez goed dang? xoxo
[..]
Ezell heeft me vannacht weer verslagen met opblijven
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaaaaa, gaat lekker. Kusje knuffel xoxo.
what happened?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef arachide. het volgende:
Fuck
Waarom ben ik zo slecht met woorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee maar ze bleef hier doorposten en toen was ik al in slaap gedommeldquote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je weet niet of ze die film heeft af gekeken toch
Whatsup?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef arachide. het volgende:
Fuck
Waarom ben ik zo slecht met woorden?
ah oke, haha.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ze bleef hier doorposten en toen was ik al in slaap gedommeld
Ja diequote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-een-klassieker.html
Ja dat is wel weer zo inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah oke, haha.
maar dan ben je minder 'verpest'
quote:
helloquote:
Totoo, hoe gaat het met je wond? ;oquote:
nachtbrakersquote:Op maandag 27 mei 2013 00:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee hoor, ik wou dat iedereen zo laat op bleef
Marktplaats.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ben op zoek naar een bureaulamp. Waar kan je ze goedkoop halen? Naast de IKEA.
Not too good, maar momenteel heb ik meer last van mn enkelquote:
Wat heb je daar dan mee gedaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Not too good, maar momenteel heb ik meer last van mn enkel, die zit nu ook in verband
, en doet zeer joh niet normaal...
Hoeist met jou?
Even kaiken,quote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marktplaats.
Praxis of Karwei misschien?![]()
Of de Action
Ik dacht, ik ga een balletje trappen ter afleiding. Klapt mn enkel dus keihard dubbelquote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je daar dan mee gedaan?![]()
Ja gaat wel.
Je hebt toch een prima zaklampquote:
Nee, ik ben een paar dagen beetje afwezig geweest, ben je hier al lang?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hee, ik ken jou nog niet toch? Aangenaam
Goede vraag.. Maar hoezo niet de IKEA? Misschien bij de exenos of action?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ben op zoek naar een bureaulamp. Waar kan je ze goedkoop halen? Naast de IKEA.
Je hebt ook niet echt geluk hequote:Op maandag 27 mei 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga een balletje trappen ter afleiding. Klapt mn enkel dus keihard dubbel, maar de pijn is nu door mn hele voet heen en mn enkel is zo dik als een tennisbal
.
Ah whats up??
Ahh nee sinds vrijdag pasquote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar dagen beetje afwezig geweest, ben je hier al lang?
Ik sleep de hele tijd mijn lamp van de ene kant van de kamer naar de andere. Niet echt ideaal.quote:
daar heb ik al gekekenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goede vraag.. Maar hoezo niet de IKEA? Misschien bij de exenos of action?
Nee is ook kut inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik sleep de hele tijd mijn lamp van de ene kant van de kamer naar de andere. Niet echt ideaal.
[..]
daar heb ik al gekeken
Welke lamp?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is ook kut inderdaadWaarom laat je de lamp van je kamer niet gewoon aan dan?
quote:
Trusten Stuquote:
Sorry, andere keer vast wel weerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trusten Stuniet dat ik je gesproken heb maar oke
Hahah, thankssquote:
Skere tijden voor een student. Lamploos levuh allezquote:
Volgende week maar gewoon een lamp bij de IKEA halen dan maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skere tijden voor een student. Lamploos levuh allez
Kost je geen drol man. Ikea in Utrechtquote:Op maandag 27 mei 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgende week maar gewoon een lamp bij de IKEA halen dan maar.
IKEA Haarlem is leuker. Maar de IKEA is sowieso leuk. Vorige keer anderhalf uur geweest terwijl we maar voor een dingetje kwamen.quote:
Ja je dwaalt er altijd in wegquote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
IKEA Haarlem is leuker. Maar de IKEA is sowieso leuk. Vorige keer anderhalf geweest terwijl we maar voor een dingetje kwamen.
Alles uittesten.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je dwaalt er altijd in wegEn het eten bij de IKEA
quote:Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie. Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf en gooit hem uit 't raam.
Achter het paar rijdt een man met zijn 9-jarige dochter. Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit van de auto smakt. Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van sexuele zaken op deze jonge leeftijd antwoordt de vader: "ach, dat was maar een vlieg." Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze: "Hij had trouwens wel een dikke lul zeg..!".
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alles uittesten.In kasten en dozen zitten. O ja, ook op bedden springen.
Ghehe.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een slechte grap van mijn oom voor dit topic:
[..]
Bij dat laatste denk ik aan een scene uit 500 Days of Summer.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]gewoon keer snachts in IKEA inbreken en in het meest chille bed gaan slapen
of sexy time met een vriend-vriendin
500 days of summerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij dat laatste denk ik aan een scene uit 500 Days of Summer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |