abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2013 @ 23:14:31 #1
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_127048940
Fokkers!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende;

De computer hier thuis (Acer Aspire x3200) had last van veel spyware en een virus doordat mn pa de computer gebruikt haha.

Nu heb ik Windows even opnieuw geïnstalleerd. Op het moment dat ik Win7 fresh wilde installeren zag ik 3 partitie's. 1 grote schijf van 320GB ongeveer waar ik Win7 op heb gezet.

Maar ook nog twee andere partitie's van beide 20GB ofzo.

Hier staan recovery en drivers op (neem ik aan?)

Kan het virus/de spyware ook daarin zijn gegaan? Zoja wil ik die namelijk ook formatteren, maar als dat niet nodig is doe ik dat liever niet omdat dat misschien belangrijke partitie's zijn..

Iemand die hier een antwoord op heeft?
  zondag 26 mei 2013 @ 23:58:11 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_127051024
Blijkbaar heb je een reguliere Windows dvd gebruikt. Dan zijn die verborgen partities waardeloos geworden. Die zijn namelijk bedoeld voor de recovery die Acer mee heeft geleverd en die werkt niet samen met een Windows die van dvd installeert.
Die partities kan je dus verwijderen en aan je C schijf toevoegen.

Of het virus de schijven geïnfecteerd heeft, ligt aan het virus dat op de computer zat. (Als het al ren virus was, 99% van de computergebruikers weet niet wat een virus is en wat het doet) Maar een virusscanner kan je zo vertellen of dat virus nog ergens op de harde schijf staat.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')