Oh ja, CL hebben ze ook nog natuurlijk. Dat zou wel jammer zijn om te missen, veel beter dan bij de NOS.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef yes-yes het volgende:
Ik heb mijn abbo van Sport1 opgezegd en neem volgend jaar EL. Ik kijk vooral Serie A, baal vooral dat de CL rechten bij Sport1 blijven. Maar beide zenders vind ik een beetje teveel van goede.
Dat klopt ja, ik zou Sierd ook gaan missen. Figuren als Jan Joost van Gangelen krijg je er dan voor terug, zit ik eigenlijk niet op te wachten.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, CL hebben ze ook nog natuurlijk. Dat zou wel jammer zijn om te missen, veel beter dan bij de NOS.
Ik denk ook dat Sport 1 veel abonnees gaat kwijtraken. De directeur had een mooi verhaaltje in de VI van deze week.. ze hebben Formule 1, allemaal andere sporten en ook nog veel andere competities, zoals die van Griekenland.. sorry maar dat interesseert me allemaal niksquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ga morgen Sport1 ook opzeggen. Zonder ESPN America,(onderdeel van Sport1 abonnement)Serie A, Premier League is het gewoon de moeite niet meer waard. Ook al is het maar een tientje per maand.
Het enige nog de moeite waard is de Bundesliga, Primera Division en idd de midweekse CL uitzendingen.
Op termijn voorzie ik een fusie tussen Sport1 en Eredivisie Live, denk dat Sport1 deze zomer heel veel abbonnees gaat kwijtraken.
Buiten de wedstrijden zendt EL natuurlijk nooit wat bijzonders uit maar ik vind juist dat ze de laatste weken veel extra's hebben zoals de cupfinales, het ek van jong oranje en nog wat dingen zoals Engels promotievoetbal. Dat zou je als je op de naam van de zender afgaat niet zeggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een abbonnement op EL. Het kost iets van 16 of 17 euro in de maand bij Ziggo. Naast de Eredivisie wordt er op dit moment niet zo veel bijzonders uitgezonden, op drie van de vier kanalen zie je alleen maar 'Tekst TV' tenzij er live wedstrijden gespeeld worden.
Naast de Eredivisie worden ook een aantal bekertoernooien zoals de KNVB Beker, DFB Pokal, FA Cup uitgezonden. Verder heb je nog Jeugd-EK's, vrouwenvoetbal en Club-TV. Dat was het wel zo'n beetje.
Persoonlijk zou ik voor EL gaan en Sport1 opzeggen omdat ik de Premier League als één van de weinige redenen zie om voor Sport1 te betalen.
Nee zonder een Sport1 abbonement eindigen Barcelona en Real ook gewoon op 1 en 2.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Spaans voetbal is geen reet aan, dus Eredivisie Live.
Dat zal echt even wennen zijn ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Doet me wel pijn, zaterdag- en zondagavonden op de bank en dan geen Sierd meer. Lekker wegdromen als hij over reataurantjes in Getafe begint.
Bij je provider, dus UPC/Ziggo. Maand opzegtermijn dus je had eind april al moeten opzeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet je zo'n zender eigenlijk opzeggen bij de kabelmaatschappij, of bij de zender zelf?
Dit is op Eurosport 2. En voor die zender moet je ook betalen. Op de normale Eurosport is er geen Bundesliga.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:39 schreef Iwanius het volgende:
ook uitzend. Dus vraag ik mij in hoeverre dit nog gebeurd in het nieuwe
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou bij Sport 1 vooral Sierd en Messi gaan missen, maar ik kijk dan wel af en toe een wedstrijdje via een stream of zo. Ik heb nooit Eredivisie Live gehad, het geklungel in de eredivisie kan me nooit zo boeien, maar door hun uitbreiding van het aanbod ga ik toch maar switchen denk ik. Wel jammer van de Bundesliga en het Spaanse voetbal, maar beide zenders is me te duur. Moest er sowieso al aan wennen om extra te moeten betalen voor het kijken naar televisie.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Sport1 het niet lang uit gaat houden. Alleen het Spaanse voetbal is interessant. Ze hebben natuurlijk betere analytici (Aad300) en commentatoren (Sierd) als bij Eredivisie Live en de NOS, maar hun aanbod zal volgend seizoen te treurig voor woorden zijn. Aad de Mos is expert van de Griekse competitie maar het zou mij een worst zijn of Olympiakos van Panathinaikos wint of verliest.
Sport1 wil zich profileren als brede sportzender met autosport, motorsport, basketbal, tennis, golf (dat daar uberhaupt mensen naar kijken), atletiek, maar dat zijn veel te kleine markten. Voetbal verkoopt dus ik verwacht dat EredivisieLive volgend seizoen ook het Spaanse voetbal over gaat nemen, Sport1 houdt dan alleen de andere sporten over en gaat failliet. Misschien zijn ze te redden als ze de exclusieve Champions League rechten verwerven (dus niet langer bij de NOS), maar dat zal wel niet lukken.
Wel hoop ik dat EredivisieLive het aantal zenders uitbreid met zoveel aanbod en ze zullen ook wel wat commentatoren overnemen van Sport1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |