hahahahahah. neequote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, jawel maar dat waren vooral hele vage foto'sIk dacht ook altijd dat je dat rechtse meisje was op die foto
wat wil je als je geen tt verzintquote:
Oh trolololololol. Ik dacht nu telkens jij bent die linkerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahah. needat is van 3kb en heeft gaygay gemaakt voor mij
Maar ik wil niet random een celeb!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien dat als je alle vrijgezelle celebs afgaat dat je er dan eentje kan krijgen
Ken ik nietquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken je de film Notting Hill
Dat gaat mij later ook overkomen
Uhuquote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee in de keuken toch als afwashulp
ik ben geen een op die fotoquote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh trolololololol. Ik dacht nu telkens jij bent die linker
Hopelijk hebben Jordy en Rez nu eindelijk door dat ik een gewaardeerde user ben waar zij OOK respect voor moeten hebben.quote:
Gewoon een random celeb, dan heb je meer kans om de anderen te ontmoetenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik wil niet random een celeb!
[..]
Ken ik niet.
Jup, maar die foto's waren volgens mij niet heel erg duidelijk of welquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben geen een op die foto
maar er stonden eerst wel twee foto's in mijn fobo. nooit gezien?
kom nu op tc dan, en doe je cam aan en dan zien we elkaar gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, maar die foto's waren volgens mij niet heel erg duidelijk of welTenminste wat ik me kan herinneren niet
Ik heb geen webcamquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kom nu op tc dan, en doe je cam aan en dan zien we elkaar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |