1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | #1 Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport - Chevrolet #3 Helio Castroneves Team Penske - Chevrolet #4 J.R. Hildebrandt Panther Racing - Chevrolet #5 EJ Viso Andretti Autosport - Chevrolet #6 Seabstian Saveedra Dragon Racing - Chevrolet #7 Sebastien Bourdais Dragon Racing - Chevrolet #9 Scott Dixon Target Chip Ganassi Racing - Honda #10 Dario Franchitti Target Chip Ganassi Racing - Honda #11 Tony Kanaan KV Racing Technology - Chevrolet #12 Will Power Team Penske - Chevrolet #14 Takuma Sato A.J. Foyt Enterprises - Honda #15 Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #16 James Jakes Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #18 Ana Beatriz Dale Coyne Racing - Honda #19 Justin Wilson Dale Coyne Racing - Honda #20 Ed Carpenter Ed Carpenter Racing - Chevrolet #22 Oriol Servia Panther DRR - Chevrolet #25 Marco Andretti Andretti Autosport - Chevrolet #27 James Hinchcliffe Andretti Autosport - Chevrolet #55 Tristan Vautier Schmidt Peterson Motorsports - Honda #67 Josef Newgarden Sarah Fisher Hartman Racing - Honda #77 Simon Pagenaud Schmidt Hamilton HP Motorsports - Honda #78 Simona di Silvestro KV Racing Technology - Chevrolet #83 Charlie Kimball Chip Ganassi Racing - Honda #98 Alex Tagliani Barracuda Racing - Honda |
1 2 3 4 5 6 7 8 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet #?? Carlos Munez Andretti Autosport - Chevrolet #?? Ryan Briscoe Chip Ganassi Racing - Honda #?? Conor Daly A.J. Foyt Racing - Honda #?? Michael Jourdain jr. Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #?? Pippa Mann Dale Coyne Racing - Honda #?? Townsend Bell Panther - Chevrolet #?? Buddy Rice Schmidt Peterson Motorsports - Honda |
1 2 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet (Barber, Long Beach, Indy 500) #17 Mike Conway Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda (Long Beach) |
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.quote:Ik ben helemaal niet thuis in het hele Indy gebeuren. Waarom zou iemand zich bewust laten afzakken en niet vooraan willen rijden?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in het hele Indy gebeuren. Waarom zou iemand zich bewust laten afzakken en niet vooraan willen rijden?
Dat zie je ook veel in de MotoGP en WSBKquote:Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
tijd voor een surplace danquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
Aah kijk ,das duidelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
De grasmaaier of het colbertje.. tis maar net wat je nodig hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef rubbereend het volgende:
Leuk verhaal meneer Kalff maar wat is er dan te winnen dit jaar?
ik was er ook ingetraptquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
wat
een
eikels.
Beetje schreeuwen vanwege een crash. Is het een herhaling...
dat het beeld verkleint werd was geen hint?quote:
toch even die halve seconde.. dom hequote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
dat het beeld verkleint werd was geen hint?
Ze zijn nu ook meer gewend aan de auto dan vorig jaar zou ik denken .quote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Wrijfhout het volgende:
Veel minder crashes dan vorig jaar tot nu toe iig
zijn er twee van dacht ikquote:
Ja dat hebben ze inderdaad al wel 20 keer verteldquote:
4, Allmendinger, Munoz, Vautier en Daly.quote:
Dat gebruiken ze niet op ovals.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze inderdaad al wel 20 keer verteld
PTP hebben ze het nog helemaal niet over gehad, maar goed dat is dan ook alleen maar nuttig in de laatste 50 ronden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |