Dat is nou een Mac.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Etsu is dat trouwens een N56VZ ?Die lijkt op mijn Asus namelijk
boetequote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaald?
Dan hedde gij een probleempje.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaalt?
Jouw asus heeft niet het besturingssysteem van een Mac neem ik aan?quote:
Ik had het gewoon alleen over het uiterlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw asus heeft niet het besturingssysteem van een Mac neem ik aan?
Nee hoor. Die spoorvoordeelweken (waar die kaartjes inzitten) krijg je ieder jaar in de brievenbus. Dus ieder jaar kun je twee keer eerste klas reizen.quote:
doe ik altijd als het druk is, da mag gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaald?
Ja dagquote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had het gewoon alleen over het uiterlijk
nog nooit gekregen. ik kreeg zo'n kaartje van ezell gister.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Die spoorvoordeelweken (waar die kaartjes inzitten) krijg je ieder jaar in de brievenbus. Dus ieder jaar kun je twee keer eerste klas reizen.
Ik ook maar wist niet zeker of dat mocht..quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe ik altijd als het druk is, da mag gewoon
Omdat ik niet goed oplettequote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dag. Waarom vraag je dan of 't ook een asus is als je zou zien dat er een apple besturingsysteem opzit?
Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog nooit gekregen. ik kreeg zo'n kaartje van ezell gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |