maar jij bent een treinhomoquote:Op zondag 26 mei 2013 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Volgens mij was mijn bod toch nét iets beter.
Maar suit yourself hoor...
Ik snap meteen waarom ik 'm niet mocht komen ophalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef ericosman het volgende:
Raspberry ontvangen :
1 usb poort is defect
Andere sd kaart ik heb namelijk een adapter van icicu ontvangen met een micro sd
Graag uitleg ts....
Ik snap gewoon echt niet wat het doel van die mensen is, om geld terug te krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef weigerambtenaar het volgende:
haha ik lees dit topic uit nieuwsgierigheid en het lijkt net een marktplaats transactie...maar dan met veel off topic gezeik
Is dat weg of verbogen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef ericosman het volgende:
Morgen komt er een foto ... vandaag geen tijd voor gehad ivm reparaties.
het gaat om het "blokje" wat in de usb poort zit
[ afbeelding ]
om die witte blokjes in deze foto
Hoe was de Pi verpakt? Mijn Pi(die ik een paar dagen terug heb ontvangen van een fok!genoot) was verpakt in een doosje van redelijk dun karton, met een beetje bubbeltjesplastic en proppen krant om de doos op te vullen. Goed aangekomen hier en werkt ook perfect. Kans is klein(mits redelijk verpakt) dat het tijdens het verzendtraject is gebeurd, maar er is wel een kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef ericosman het volgende:
Weg / afgebroken
Pics zijn gemaakt en komen morge online
Zat in een redelijk dikke bubbeltjes plastic envelop.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Hoe was de Pi verpakt? Mijn Pi(die ik een paar dagen terug heb ontvangen van een fok!genoot) was verpakt in een doosje van redelijk dun karton, met een beetje bubbeltjesplastic en proppen krant om de doos op te vullen. Goed aangekomen hier en werkt ook perfect. Kans is klein(mits redelijk verpakt) dat het tijdens het verzendtraject is gebeurd, maar er is wel een kans.
Dat van die SD kaart is wel vreemd ja, en daar moet de verkoper ook zeker toelichting bij geven...
Maar waarom zou ik het met opzet slopen? Of niet vermelden in het topic?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
10 tje compensatie is fair denk ik zo.
Zoiets kan niet met transport gebeuren en het lijkt me niet dat de koper zoiets opzettelijk sloopt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |