In de oven? Past dat?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig geen rijst meer zien.
Zelfgemaakte pizza's?
Hmm die ken ik niet,quote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Fiction Factory ofzo?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Klinkt niet echt geloofwaardig als ik eerlijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt zo en ze is liefquote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt niet echt geloofwaardig als ik eerlijk ben.
Ja, die zag ik dus ook net staanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet,
Deze is super mooi:
Tevens live, farewell tour
Ezell is écht een meisje.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb d'r gister in t echt ontmoet en ben achtergekomen dat ze echt een meisje is.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze wou niet met mij daten gisterenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
boemboem gedaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oude scharrel tegengekomen, woont op kamers in utrecht vandaar dat ik zo laat ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |