oke. gedetailleerd verslag?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu maak een filmpje van de eerste klas coupe
Bloedt een beetje, en ziekenhuis doe ik pas als het over een paar dagen nog niet beter is. Anders 350 euro eigen bijdrage en zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
al gestopt met bloeden? al ziekenhuis geweest? wat is de update
aww hoe heb je dat voor elkaar gekregen
ja brak, enorm brak
350 eu, wat een grapjassen daarzoquote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bloedt een beetje, en ziekenhuis doe ik pas als het over een paar dagen nog niet beter is. Anders 350 euro eigen bijdrage en zo.
En, ik dacht, ik ga even een balletje trappen voor wat afleiding. Nja, had ik beter niet kunnen doen dus
Drankbak
met mn hw wel drinken hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
350 eu, wat een grapjassen daarzo
oh slim..zwakke enkels?
neuh, ik mag geen alcohol meer en ik ga stoppen per vandaag. dat wordt doei tegen de dagelijkse 2 glazen wijn
jij stoppen? No wayquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh slim..zwakke enkels?
neuh, ik mag geen alcohol meer en ik ga stoppen per vandaag. dat wordt doei tegen de dagelijkse 2 glazen wijn
Tja, zo gaat datquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh slim..zwakke enkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |