Dito. Stuk gaan ze toch welquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Ik heb gewoon kaolo goedkope oortjes van Sony.
Audiofiel spottedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Of ik sta erop. Of ik trek ze kapot. Of ze liggen na het weekend nog bij mn vriend. Of in de auto. Of in de wasmachine.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangen
Kwijtraken in mijn geval.quote:
Nah, raak ze toch kwijt. En de oortjes die altijd neem, zijn tot nu toe nog nooit kapot gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangen
Ik ben nieuw, ook op FOK! Dan zoek je een veilige haven.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Er is wel een hoop veranderd in deze SC het afgelopen jaar. Heel veel mensen zijn weggegaan en ook heel veel mensen zijn hier nieuw gekomen
hihaho grappen grollen deze man.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ook op FOK! Dan zoek je een veilige haven.
Ik vind dat ik het niveau hier omhoog heb gekrikt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Er is wel een hoop veranderd in deze SC het afgelopen jaar. Heel veel mensen zijn weggegaan en ook heel veel mensen zijn hier nieuw gekomen
Hé, niet meeliften op mijn succes.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het niveau hier omhoog heb gekrikt.
Heb je al een dikke verzameling muziek ?quote:
979 nummers met een paar dubbele ertussenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je al een dikke verzameling muziek ?
Zo gaat dat met een SCquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Even zoeken hoeveel nummers ik heb. Als ik de bestanden doorkijk zie je natuurlijk ook die album arts enzoquote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
[..]
979 nummers met een paar dubbele ertussenMaar na de examens 500gb hardeschijf uit oude pc halen en dan uitbreiden
Nou, na jou is er ook geen kans meer op doorzetting van de trend. 'Helaas' stopt de uitkristalisering van jouw unieke voorkomen na jou.quote:
Mijn kut weent. Doekje!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Etsu het volgende:
René ik heb gister Ezell ontmoet, ben je nu jaloers op d'r?
Ohja kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Even zoeken hoeveel nummers ik heb. Als ik de bestanden doorkijk zie je natuurlijk ook die album arts enzo
Nou en, ik zit ruim 3 jaar op FOK! zelfquote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik gewoon een ouwe rot in deze SC
De SC gaat dood als ik dood ben. Niemand die mij kan opvolgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, na jou is er ook geen kans meer op doorzetting van de trend. 'Helaas' stopt de uitkristalisering van jouw unieke voorkomen na jou.
Oh, dan zoek ik ook wel even in de folder.quote:
Oudjequote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, ik zit ruim 3 jaar op FOK! zelf
Is dat niet je helequote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik ook wel even in de folder.
"26.210 bestanden, 2.098 mappen"
toto69?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
Rise Against![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De jongen die mij Rise Against leerde kennen![]()
![]()
![]()
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |