Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Copycat het volgende:
Aanzetten tot criminaliteit, ja?
Staat je fraai. Ageren tegen een oneerlijke overheid en ondertussen zelf dit soort onfrisse zaken opperen.
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Privé reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Ik ben niet afhankelijk van een werkgever en snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn ^^ mij is toch alleen 1 ding geleerd wees afhankelijk van jezelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef upnx het volgende:
[..]
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.
Als je nou zou stellen (en kunnen bewijzen) dat die politicus die bushokjes van belastinggeld blijft neerzetten, niet omdat zijn kiezers dat willen maar omdat hij elke maand een bedrag ontvangt van het glasbedrijf, dan heb je een zaak.
Ik weet niet wat jij allemaal mee maakt maar ik zie toch dat de meeste mensen iedere maand tekort komen. en dat word alleen maar meer dus word je gedwongen om meer te gaan werken. terwijl er steeds meer werkelozen bij komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Dat is waar de wereld op draait. Welkom.
Het begin van veranderingen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.
Nee, dat is niet waar en daar gaat het juist om, er is nu een systeem waarbij iedereen elkaar kan beschuldigen van hetzelfde, waarbij je net als met spiegelen hetzelfde in stand gaat houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En natuurlijk is niet alles maar graaien anders zou het niet werken allemaal. Maar er kan zo veel verbeterd worden en dat zou het uitgangspunt moeten zijn, niet het beschuldigen van allerhande mensen en bedrijven.
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.
Wat is er mis mee om zelf een stukje grond te hebben en je eigen eten te verbouwen?
Waarom moet je als familie zijn, vaak ver van elkaar weg wonen?
Mijn buurvrouw kan lang niet altijd alles en ik zal haar altijd helpen.
niets mooiers om te zien dan die vriendelijke gemeende blik van dankbaarheid.
Ik verwacht nix van der terug. maar wat ze wel kan is goed koken en ze vraag bijna dagelijks of ik ook niet ene hapje mee eet.
Waarom kan het zo niet als we zo met elkaar leven.
Waarom moeten er auto's komen zodat je natuur beschadigd raakt en oogsten mislukken.
Waarom moet ik voor iemand werken die al rijk is maar veel rijker wil worden? en vervolgens me eruit schopt als ik niet meer nodig ben.
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.
Mooi hè?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:24 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?
Die wil ik niet naaien maar als zei zich door andere laten naaien moet ik daar maar de gevolgen van onder zien nou dat d8 ik dus niet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Op bepaalde punten wel ja. Het is meer een manier van benaderen danwel een aanwijsbaar probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.
Ik geloof niet dat mensen dit iedere x voor de lol gaan vervangen. dat moet betaald worden en waar word dat dan van betaald? Want ik ga namelijk echt niet uit me eigen zak betalen ^^
Dit is gewoon onverantwoord met geld om gaan waarom doen ze daar niet op bezuinigen dan?
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.
En vroeger deed ik alles voor geld ja maar die tijden zijn allang veranderd.
Nu doe ik alleen nog maar iets door het corrupte systeem niet sneller te laten groeien.
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:28 schreef upnx het volgende:
[..]
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Contracten met vriendjespolitiek, yo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Ik zal mijn verleden niet ontkennen en heb ook heel veel gedaan waar ik ontzettend veel spijt van heb. Maar door mijn ervaringen in het leven heeft mij wel gemaakt tot wie ik nu ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek moét ik lezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Geen idee. Ik neem aan dat je ze het gevraagd hebt. Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Stem je op een andere partij of verhuis je naar een andere gemeente. Dat zijn vrijheden die je hebt. Hier in de gemeente wordt alles vrij netjes bijgehouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Hoi Tammemongeaulquote:
Hoi, nee ik heb geen komentaar. Ik moest alleen ffe ergens iets posten zodat ik PMS berichten kan beantwoorden. Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tammemongeaul
Heb je ook commentaar op het onderwerp of kom je alleen maar even langs met een vriendelijke smiley?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef Terecht het volgende:
Deze draad is een kloontjesmagneet.
http://forum.fok.nl/user/history/409249
http://forum.fok.nl/user/history/407797
http://forum.fok.nl/user/history/407752
http://forum.fok.nl/user/history/399873
http://forum.fok.nl/user/history/403573
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek moét ik lezen.
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
jij vind mij mischien dom maar weet je wat ik van jou vind?
Een matrix Baby
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!
Jij vind het nodig mij te beledigen dat is een feit. Wie bullets popt kan ze ook terug verwachten. Ja ik heb het zelf niet eens gezien daarom dat ik hier ook door ga op reacties.
Tops up nog meer van die briljanten argumenten?
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!
Noem dan eens wat argumenten op ^^quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.
p.s. stop met blowen, je negeert werkelijk alles wat ik zeg en focussed vervolgens op iets reactiefs, ik weet niet hoe oud je bent maar normaal gesproken doen enkel tieners en blowers dat.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Laat mij zijn wie ik wil zijn. laat mij niet perfect zijn. laat mij roepen wat ik wil roepen. wie ben jij om daar over te oordelen?
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
jij vind mij mischien dom maar weet je wat ik van jou vind?
Een matrix Baby
[[ afbeelding ]
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
Als jullie nou beiden even kappen met op de man reageren, dan kan er wellicht een normale discussie tot stand worden gebracht. Dus hou op met dit kinderachtige gescheld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Dit is duidelijk taal mensen in hokjes plaatsen. net of je meer bent als ieder ander kom op zeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |