Nou, vertel.... (in je post staat vrij weinig/ geen info over "de echte Occupy-protesten")quote:Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Wijze woorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is.
Im Anonymousquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Wat er in de media vertelt word zijn leugens en maar halve waarheden.
Om even wat op te helderen.
(we are 99%) betekent: dat we op de hoogtezijn dat er een elite is die 90% van de Wereld bevolking willen uitroeien en dat de elite maar uit 1% van de wereld bevolking bestaat.
Weer gaat er een Occupy actie gehouden worden en ik raad dan zelf eens aan om zelf langs te komen en te vragen waarom de mensen protesteren inplaats alles maar aan te nemen wat er in de media bericht word.
Ik wilde ook nog even mijn respect betuigen naar Antibilderberg.
Jammer eigenlijk dat een nieuw lid geen prive berichten kan sturen.
Beste anti-bilderberger we hebben je de laatste dagen erg goed onderzocht.
Heb gekeken naar je achtergrond en gezien dat je aardig veel problemen heb met justitie en rechters.
Jij durf teminste voluit te spreken en ook nog actie te ondernemen.
Daarom willen we je ook vragen om deel te nemen aan onze wereld organisatie Anonymous.
Iedereen is gelijk en er is geen leider.
Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is. (De illuminati is eeuwen bezig geweest dit spel op te zetten dat kan je niet in een paar dagen afbreken onmogelijk)
Leg precies uit hoe je aan de informatie gekomen bent en wat jou beweeg reden daar voor zijn.
Mischien op op spiritueel manneer te beginnen met positieve en negatieve energie. De kracht van het kwade en het goede.
Zodat mensen het zelf kunnen ervaren en ontdekken.
Wilde nog even op een opmerking reageren.
Je kan wel degelijk anoniem surfen op het internet zonder dat ze je kunnen achterhalen.
Gebruik hier voor het Tor netwerk maar.
Als je dat combineerd met Artmoney en je weet het goed te gebruiken kan je veel doen met computers en alles annoniem.
Wie zijn anonymous?
Wil je ook lid worden of onze organisatie steunen? (Nee wij hoeven geen geld die pakken we wel af van de bankiers)
Tof. Ik vind het zonde van de rijst, dus ik laat het aan iemand anders over. Ik zou het op prijs stellen als diegene er foto's van maakt als bewijs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.
1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.
Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Goeie vraagquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef antibilderberg het volgende:
Undercover Nederland
Waarom moeten anonymous hackers dit doen en doen onze regeringen dat niet?
Waarom is er wel een Task- force (Speciale hennep eenheid van de politie) maar geen pedo force?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Fuck 'anonymous', jullie zijn exact wat de hele truth-movement voor schut zet, jullie zijn wannabe's en posers, er is geen 'anonymous' behalve het alqaeda concept, je roept dat je er bij hoort doch het er niet is enkel om interresant gevonden te worden.
En verder als een groep legkippen op straat zitten zal nooit wat veranderen, denk je echt dat alle volkeren ter wereld in opstand komen tegen de met tazers, magnetron kanonnen en drones bewapende zelfverklaarde leiders, enkel omdat jullie allemaal op een hoopje gaan staan en vervolgens je weer laten infiltreren en vervolgens wegjagen door de M.E. ?
Ik hoop -doe maar niet-dan kan ik er nog begrip voor hebben dat je zulke achterhaalde nonsens spammed (ipv in te gaan op wat ik zeg).quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef antibilderberg het volgende:
-random crap-knip-
Im Anonymous
We are a ligion
We dont forgive
We dont forget
Expect us!
En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.quote:anonymous does not exist. It is just an idea, a meme that can be appropriated by anyone, anytime to rally for a cause that's in anyones benefit.
Iedereen doet zen eigen ding of het nou hacken of protesteren met een bordje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ten eerste als je uberhaupt iets wilt veranderen moet je niet samenscholen onder een vergrootglas en tegelijkertijd ongeorganiseerd, onvoorbereid, zonder enige werkelijke eenzgezindheid jezelf laten infiltreren door zowel mafketels, oppertunisten en undercover figuren.
Daarmee ben je niks anders dan een groepje kinderen dat ramen ingooit bij het huis van een corrupte agent oid, waarna ze gewoon steeds meer cameras en beveiliging nemen.
Ten tweede is het eerste wat je over 'anonymous' dient te weten;
[ ... ]
En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.
Juist ja, blind, compleet blind. Gezien het geen 'ORGANISATIE' betreft maar een verzameling opgehitste individuen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |