abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129722400
Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Wat er in de media vertelt word zijn leugens en maar halve waarheden.

Om even wat op te helderen.

(we are 99%) betekent: dat we op de hoogtezijn dat er een elite is die 90% van de Wereld bevolking willen uitroeien en dat de elite maar uit 1% van de wereld bevolking bestaat.

Weer gaat er een Occupy actie gehouden worden en ik raad dan zelf eens aan om zelf langs te komen en te vragen waarom de mensen protesteren inplaats alles maar aan te nemen wat er in de media bericht word.

Ik wilde ook nog even mijn respect betuigen naar Antibilderberg.

Jammer eigenlijk dat een nieuw lid geen prive berichten kan sturen.

Beste anti-bilderberger we hebben je de laatste dagen erg goed onderzocht.
Heb gekeken naar je achtergrond en gezien dat je aardig veel problemen heb met justitie en rechters.
Jij durf teminste voluit te spreken en ook nog actie te ondernemen.
Daarom willen we je ook vragen om deel te nemen aan onze wereld organisatie Anonymous.
Iedereen is gelijk en er is geen leider.

Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is. (De illuminati is eeuwen bezig geweest dit spel op te zetten dat kan je niet in een paar dagen afbreken onmogelijk)
Leg precies uit hoe je aan de informatie gekomen bent en wat jou beweeg reden daar voor zijn.
Mischien op op spiritueel manneer te beginnen met positieve en negatieve energie. De kracht van het kwade en het goede.
Zodat mensen het zelf kunnen ervaren en ontdekken.

Wilde nog even op een opmerking reageren.
Je kan wel degelijk anoniem surfen op het internet zonder dat ze je kunnen achterhalen.
Gebruik hier voor het Tor netwerk maar.
Als je dat combineerd met Artmoney en je weet het goed te gebruiken kan je veel doen met computers en alles annoniem.

Wie zijn anonymous?

Wil je ook lid worden of onze organisatie steunen? (Nee wij hoeven geen geld die pakken we wel af van de bankiers)

We are anonymous
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:05:53 #52
141854 John5
Coujonjeur
pi_129722893
quote:
Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Nou, vertel.... (in je post staat vrij weinig/ geen info over "de echte Occupy-protesten")
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_129723143
Occupy, bestaat dat nog steeds?
pi_129723328
Hoi Occupy, welkom op BNW.
Zet uw tentje maar op daar in het midden, daar is net een plekje vrijgekomen ;)
pi_129724190
Summers ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_129724233
quote:
5s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef ChungLingSoo het volgende:
Summers ?
Nee. Geen plaatjes ;)
pi_129724902
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:

Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is.

Wijze woorden.
★★★
pi_129724990
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wijze woorden.
Klinken bekend ook :D
pi_129726727
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Wat er in de media vertelt word zijn leugens en maar halve waarheden.

Om even wat op te helderen.

(we are 99%) betekent: dat we op de hoogtezijn dat er een elite is die 90% van de Wereld bevolking willen uitroeien en dat de elite maar uit 1% van de wereld bevolking bestaat.

Weer gaat er een Occupy actie gehouden worden en ik raad dan zelf eens aan om zelf langs te komen en te vragen waarom de mensen protesteren inplaats alles maar aan te nemen wat er in de media bericht word.

Ik wilde ook nog even mijn respect betuigen naar Antibilderberg.

Jammer eigenlijk dat een nieuw lid geen prive berichten kan sturen.

Beste anti-bilderberger we hebben je de laatste dagen erg goed onderzocht.
Heb gekeken naar je achtergrond en gezien dat je aardig veel problemen heb met justitie en rechters.
Jij durf teminste voluit te spreken en ook nog actie te ondernemen.
Daarom willen we je ook vragen om deel te nemen aan onze wereld organisatie Anonymous.
Iedereen is gelijk en er is geen leider.

Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is. (De illuminati is eeuwen bezig geweest dit spel op te zetten dat kan je niet in een paar dagen afbreken onmogelijk)
Leg precies uit hoe je aan de informatie gekomen bent en wat jou beweeg reden daar voor zijn.
Mischien op op spiritueel manneer te beginnen met positieve en negatieve energie. De kracht van het kwade en het goede.
Zodat mensen het zelf kunnen ervaren en ontdekken.

Wilde nog even op een opmerking reageren.
Je kan wel degelijk anoniem surfen op het internet zonder dat ze je kunnen achterhalen.
Gebruik hier voor het Tor netwerk maar.
Als je dat combineerd met Artmoney en je weet het goed te gebruiken kan je veel doen met computers en alles annoniem.

Wie zijn anonymous?

Wil je ook lid worden of onze organisatie steunen? (Nee wij hoeven geen geld die pakken we wel af van de bankiers)

Im Anonymous
We are a legion
We dont forgive
We dont forget
Expect us!

Dankje Occupy en ja je heb wel gelijk betreft de illuminati maar tijd dring weet je voor ze hun plannen in werking gaan stellen. ik zal op dit forum verder gaan wat betreft positieve en negatieve energie.

Artmoney heb ik al in mijn bezit en dat tor netwerk lijkt me wel wat thx ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door antibilderberg op 05-08-2013 20:06:17 ]
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
pi_129728574
Een test met positieve en negatieve energie.

1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.

Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
pi_129729335
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.

1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.

Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Tof. Ik vind het zonde van de rijst, dus ik laat het aan iemand anders over. Ik zou het op prijs stellen als diegene er foto's van maakt als bewijs.
★★★
pi_129729741
Dat ga ik doen, met foto's!
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129732201
Undercover Nederland

Waarom moeten anonymous hackers dit doen en doen onze regeringen dat niet?

Waarom is er wel een Task- force (Speciale hennep eenheid van de politie) maar geen pedo force?

We are anonymous expect us 5 september!

pi_129732268
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Dat ga ik doen, met foto's!
Ben benieuwd!
pi_129732292
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Anders ik wel.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129732296
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef antibilderberg het volgende:
Undercover Nederland

Waarom moeten anonymous hackers dit doen en doen onze regeringen dat niet?

Waarom is er wel een Task- force (Speciale hennep eenheid van de politie) maar geen pedo force?

Goeie vraag ^O^
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:09:59 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_129733010
Fuck 'anonymous', jullie zijn exact wat de hele truth-movement voor schut zet, jullie zijn wannabe's en posers, er is geen 'anonymous' behalve het alqaeda concept, je roept dat je er bij hoort doch het er niet is enkel om interresant gevonden te worden. :{w

En verder als een groep legkippen op straat zitten zal nooit wat veranderen, denk je echt dat alle volkeren ter wereld in opstand komen tegen de met tazers, magnetron kanonnen en drones bewapende zelfverklaarde leiders, enkel omdat jullie allemaal op een hoopje gaan staan en vervolgens je weer laten infiltreren en vervolgens wegjagen door de M.E. ? :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_129733209
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Fuck 'anonymous', jullie zijn exact wat de hele truth-movement voor schut zet, jullie zijn wannabe's en posers, er is geen 'anonymous' behalve het alqaeda concept, je roept dat je er bij hoort doch het er niet is enkel om interresant gevonden te worden. :{w

En verder als een groep legkippen op straat zitten zal nooit wat veranderen, denk je echt dat alle volkeren ter wereld in opstand komen tegen de met tazers, magnetron kanonnen en drones bewapende zelfverklaarde leiders, enkel omdat jullie allemaal op een hoopje gaan staan en vervolgens je weer laten infiltreren en vervolgens wegjagen door de M.E. ? :')

Die zogenaamde Binladen rotzooi, Saddam alqaeda dat is wel waar wil je zeggen?
Wat hebben we nou van saddam hussein. een ophanging van beelden van een wazig mobieltje.
Ik zie ook dat die strop veel te groot is en scheef zit.
En word er niet altijd op tv gezegd dat publiekelijke ophangingen daar normaal zijn als men je ziet lijden? waarom moet dat verborgen onder een geheim clubje cia agenten?

En dan komt zo en fop neger als obama zeggen dat Binladen dood is wahaha.

Dan de part van de aangekondigde terreur aanval op de world-trade center.
Haal een 20 dollar biljet van de bank vouw die in een piramide en je ziet 2 aanslagen van het world trade-center. of ga je zeggen dat alqaeda die bank biljetten gedrukt hebben?
en was de aanval niet op 11-9-2001 en was het alarm nummer niet 911? en als je 9+11 bij elkaar optelt heb je dan niet het getal 20. uhh? die 20 is dat niet het 20 dollar biljet ^^

Im Anonymous
We are a ligion
We dont forgive
We dont forget
Expect us!

[ Bericht 22% gewijzigd door antibilderberg op 05-08-2013 22:59:55 ]
pi_129733520
pi_129738492

[ Bericht 18% gewijzigd door antibilderberg op 06-08-2013 00:09:40 ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:13:14 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_129739287
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef antibilderberg het volgende:

-random crap-knip-

Im Anonymous
We are a ligion
We dont forgive
We dont forget
Expect us!
Ik hoop -doe maar niet-dan kan ik er nog begrip voor hebben dat je zulke achterhaalde nonsens spammed (ipv in te gaan op wat ik zeg).

Of je bent een (slechte) troll, lijkt me waarschijnlijker gezien je nieteens legion kunt spellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 06-08-2013 00:16:10 ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:27:08 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_129739752
Ten eerste als je uberhaupt iets wilt veranderen moet je niet samenscholen onder een vergrootglas en tegelijkertijd ongeorganiseerd, onvoorbereid, zonder enige werkelijke eenzgezindheid jezelf laten infiltreren door zowel mafketels, oppertunisten en undercover figuren.

Daarmee ben je niks anders dan een groepje kinderen dat ramen ingooit bij het huis van een corrupte agent oid, waarna ze gewoon steeds meer cameras en beveiliging nemen.

Ten tweede is het eerste wat je over 'anonymous' dient te weten;
quote:
anonymous does not exist. It is just an idea, a meme that can be appropriated by anyone, anytime to rally for a cause that's in anyones benefit.
En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.
Juist ja, blind, compleet blind. Gezien het geen 'ORGANISATIE' betreft maar een verzameling opgehitste individuen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:27:25 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_129739762
En nu kan dit troll topic wel gesloten worden.
pi_129740855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ten eerste als je uberhaupt iets wilt veranderen moet je niet samenscholen onder een vergrootglas en tegelijkertijd ongeorganiseerd, onvoorbereid, zonder enige werkelijke eenzgezindheid jezelf laten infiltreren door zowel mafketels, oppertunisten en undercover figuren.

Daarmee ben je niks anders dan een groepje kinderen dat ramen ingooit bij het huis van een corrupte agent oid, waarna ze gewoon steeds meer cameras en beveiliging nemen.

Ten tweede is het eerste wat je over 'anonymous' dient te weten;

[ ... ]

En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.
Juist ja, blind, compleet blind. Gezien het geen 'ORGANISATIE' betreft maar een verzameling opgehitste individuen.

Iedereen doet zen eigen ding of het nou hacken of protesteren met een bordje.
Ik ken toevallig mensen die s'nachts met een truck erkende bedrijven leeg trekken natuurlijk ga ik hier geen schuld aan bekennen ^^ dus hier vallen je argumenten al.
Hoe heet zo een clubje dan die voor vrijheid gaan en zich tegen de staat keren?
Elk land gebruikt het anonymous idee en vandaar ontstaat de organisatie.
Omdat je gewoon simpel weg zelf mag invullen over je eigen anonymous idee. en dat is echte vrijheid, vrijheid wat je niet gewent bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')