PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog even wat kaartjes regelen
Hij springt nietquote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil trouwens ook nog eens een cross abuseteam maken met deze koning en Andy Carroll in de spits.
[ afbeelding ]
[..]Nice.
Big Andyquote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil trouwens ook nog eens een cross abuseteam maken met deze koning en Andy Carroll in de spits.
[ afbeelding ]
[..]Nice.
Die man kan echt niet koppen, verliest alle duels door zijn 34 jumping. Andy kan wel goed koppen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Nice.
Die reactie van Emmensupporter ging niet specifiek over fesitvals.quote:
Klopt, ik heb hem weleens eerder gebruikt.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Big Andydie gast verbaasde mij echt in positieve zin
Laat maar Lindgren weet het toch wel beterquote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die man kan echt niet koppen, verliest alle duels door zijn 34 jumping. Andy kan wel goed koppen.
Waar is Villalvaquote:Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog even wat kaartjes regelen
Ik weet het helemaal niet beter.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat maar Lindgren weet het toch wel beter
Hij zal er snel genoeg achter komen. Het gaat om de combinatie jumping+lengte. Spelers korter dan 1,88 of met jumping lager dan 60 zijn vrij waardeloos in de luchtquote:Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat maar Lindgren weet het toch wel beter
De ambulance zal vrijwillig zijn ja...quote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die reactie van Emmensupporter ging niet specifiek over fesitvals.
Hoe meer vrijwilligers hoe lager de kosten.
Dingen zoals ehbo zijn altijd vrijwillig bij evenementen.
Zoveel spelers die ik nog wil proberen.quote:
Waar staat het woord ambulance danquote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De ambulance zal vrijwillig zijn ja...
Bij mij kopte hij er ook niks in. En ik doe alleen maar aan cross-abusing.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet het helemaal niet beter.Maar hij is 2.03 m en heeft 94 kracht. Ik kan me niet voorstellen dat je dan nog hoeft te springen.
Oké ik ben omquote:Op zondag 26 mei 2013 14:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij kopte hij er ook niks in. En ik doe alleen maar aan cross-abusing.
Jij zweet meer dan ik (tegen mij dan)quote:Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké ik ben omAls zelfs zweetmeester Reemi er niet mee kan koppen.
Klose is volgens mij 'maar' 1,84.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij zal er snel genoeg achter komen. Het gaat om de combinatie jumping+lengte. Spelers korter dan 1,88 of met jumping lager dan 60 zijn vrij waardeloos in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |