quote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben gisteravond naar het concert in Haarlem geweest. Wat was het een mooie avond. Leuke anekdotes van Boudewijn tussen de nummers door. En een hele veelzijdige band. Zoals Monique die Meisje van 16 van een zigeuner intro voorzag. En het experimentele De Engel Is Gekomen.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef Miam het volgende:
Erg jammer dat het z'n laatste grote tour is, maar wel te begrijpen.![]()
Bronquote:'Wat de toekomst betreft,' schreef ik hierboven, 'zal het rondtoeren door Nederland en Vlaanderen nog tot de zomer van 2013 duren.'
Vanwege het enorme succes van deze laatste 'grote' voorstelling en nieuwe aanvragen van de theaters hebben we besloten de tour in het nieuwe seizoen voort te zetten. Zoals gebruikelijk in twee delen, van oktober tot december 2013 en van maart t/m 14 mei 2014. Met name die laatste datum is voor mij van belang, omdat ik dan precies 50 jaar als zanger/liedjesschrijver professioneel bezig ben geweest. Op 14 mei 1964 stapte ik voor het eerst in mijn leven een platenstudio binnen om vier liedjes op te nemen. Die dag heb ik altijd gezien als de eerste van mijn professionele carrière. Op 14 mei 2014 is die cirkel dus rond.
Ik met mijn oudste zus zij wilde graag keertje naar Boudewijn toe zei ze gisteren tegen mij.Ik zei: als ik kaarten thuis krijg ga jij mee. Dat vond ze leuk.quote:
Jaaa, geweldig zeg! leuk cadeautjequote:Op maandag 27 mei 2013 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik met mijn oudste zus zij wilde graag keertje naar Boudewijn toe zei ze gisteren tegen mij.Ik zei: als ik kaarten thuis krijg ga jij mee. Dat vond ze leuk.
Jaaaa, je moet nu je kans(en) grijpen he! nu het nog kan ...quote:
Ja als wij door de loting heen komen he !quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Miam het volgende:
Jaaaa, je moet nu je kans(en) grijpen he! nu het nog kan ...
ik duim voor jou/jullie!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja als wij door de loting heen komen he !
He goede tip! Heb meteen kaartjes gekocht voor Deventer.quote:
tnx!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dank je en ik duim voor jou als je kaartje hebt besteld.
Wat jammer Miam, dankje welquote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef Miam het volgende:
Helaas ben ik verhinderd waardoor ik niet meer heen kan. erg jammer. ik wens een ieder die wel gaat, heel veel kijk/luister plezier!
Jaaa, baal er wel van, maar kan hier echt niet onderuit.quote:
Ja wij zijn ook vaak naar Boudewijn geweest. ik laat het je weten hoe het was.Nog 10 dagen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Miam het volgende:
Jaaa, baal er wel van, maar kan hier echt niet onderuit.
Ik heb het geluk Boudewijn meerdere keren te hebben mogen zien optreden, goud waard
Laat weten hoe het was
top!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook vaak naar Boudewijn geweest. ik laat het je weten hoe het was.Nog 10 dagen.
Vaak ook oudere nummers en recentere nummers.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar een vraagje voor mijn eigen gemoedsrust.
Speelt Boudewijn wat meer recentere nummers tijdens zijn optreden of ook nog wat van zijn oude hits?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |