Manchester United - Chelsea was ook echt een thriller trouwens. Nu ik er zo naar kijk zijn finales vaak juist wel goed.quote:
Nogal overdreven dit. Barcelona was beide keren (vooral de 2e) veel beter dan United.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beiden finales van Barcelona vs. Manchester United waren fantastisch
Nee, finales zijn vooral spannend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United - Chelsea was ook echt een thriller trouwens. Nu ik er zo naar kijk zijn finales vaak juist wel goed.
Nee hoor, achteraf kun je dat makkelijk zeggen ja, maar in de wedstrijd deed Manchester United niet veel onder voor Barcelonaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nogal overdreven dit. Barcelona was beide keren (vooral de 2e) veel beter dan United.
Leuk he hatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef VeX- het volgende:
Hoop eigenlijk dat Bayern alles pakt zodat Guardiola volgend jaar alleen maar kan tegenvallen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Liverpool - Milan 2005, wat een legendarische match was dat.
Die was wel echt geweldig ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Liverpool - Milan 2005, wat een legendarische match was dat.
Ouwe lul.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef Knaller het volgende:
Ik vond de 1959/60 finale ook wel een goede partij om te zien met Madrid - Rennes = 7-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |