Wil je normaal doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek,ik weet dat je mij adoreert.
Weet ik roro.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek,ik weet dat je mij adoreert.
Jij ging toch weg?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
kanjedeTTwijzigen? ik wens er niet in te staan.
Ik beuk graag, nou, sorry hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor onzedelijke handelingen van jou
Nu nog leren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering man, ik probeer een filmpje van KhanAcademy te volgen maar ik heb al teveel op geloof ik
Dit is het tijdstip voor bier, niet om te leren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig. Wat is het probleem.
Ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is het tijdstip voor bier, niet om te leren.
Ja, heb alleen AH Pilsener in huis en voor die troep ben ik echt te nuchter nuquote:
Gaat het goed daar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die mij maar chocolademelk. Maar wel hoT he.
Oh dat is een running gag tussen Tchock en mij zeg maar...quote:
Omdat toffe Mono.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom hebben veel mensen dezelfde avatar eigenlijk?
Is Monopolyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom hebben veel mensen dezelfde avatar eigenlijk?
Oh, je drinkt geen bier atm, zeg dat dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heb alleen AH Pilsener in huis en voor die troep ben ik echt te nuchter nuDus sterkedrank er bij gepakt.
Jongen, dat is met integreren en zo.quote:
Jij bent een vrouw, jij mag dat.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laplace, dat zijn toch die restaurantjes in de V&D?
Ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laplace, dat zijn toch die restaurantjes in de V&D?
Ja, volgensmij klikte ik iets te ver doorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je drinkt geen bier atm, zeg dat dan.![]()
[..]
Jongen, dat is met integreren en zo.Leer eerst dat maar voordat je aan Laplace Transformaties begint.
[..]
Jij bent een vrouw, jij mag dat.
Tepels.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Oh kut Rezania, heeft ie opeens ook een andere UI
Zou je dat wel doen ja met je tieten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan moet ik ook maar zo'n filmpje maken wanneer ik ooit mod ben.
Snap jij het?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laplacetransformatie#Eigenschappen
Seems legit.
Hahahquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die mij maar chocolademelk. Maar wel hoT he.
Wat denk jij dan manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je drinkt geen bier atm, zeg dat dan.![]()
Ik word hier duizelig vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laplacetransformatie
Volgens mij is het meer nachtpraat dan dat ik het echt zou doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen ja met je tieten?
Idem hier. Maar daarvoor had ik medicatie dat niet goed samenging met alcohol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begon met bier drinken op mn 19de, dus alles kan.
Wiskunde A.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde
Wiskunde als je het niet snapt![]()
![]()
![]()
Note to self: afvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:38 schreef Rezania het volgende:
En ze mogen gewoon, zolang er maar geen berg vet aan vast zit.
Een watje dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer nachtpraat dan dat ik het echt zou doen.
Ik ga deze reeks binnenkort eens kijkenquote:
Oh ja, dat ziet er wel nuttig uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga deze reeks binnenkort eens kijken
https://www.khanacademy.org/math/applied-math/cryptography
Dat examen was echt een fucking grote grap manquote:
Ik denk dat het ook met het tijdstip te maken heeft hoor. Op een ander moment zou ik er denk ik wat meer van snappen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde
Wiskunde als je het niet snapt![]()
![]()
![]()
Ik lust gewoon geen prik. Vandaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idem hier. Maar daarvoor had ik medicatie dat niet goed samenging met alcohol.
Lust geen prikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lust gewoon geen prik. Vandaar.
Drink nog steeds geen cola/fanta/7up etc.
Wel bier.
Inderdaad, jankballen dat het zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat examen was echt een fucking grote grap manEcht waar, iedereen om me heen vond het moeilijk, dafuq
Jongen, doe dan iets nuttigs, zoals natuurkunde.quote:
Ja, maar dan kan ik beter voor de lol een deelcertificaat halen, in plaats van dat ik filmpjes ga zitten kijken en de helft binnen een dag vergeetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, jankballen dat het zijn.
[..]
Jongen, doe dan iets nuttigs, zoals natuurkunde.
Mensen die niet uit die opdracht kwamen waar je die twee snijpunten moest gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, jankballen dat het zijn.
[..]
Jongen, doe dan iets nuttigs, zoals natuurkunde.
Whatever floats your boat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik prefereer de term pussy. Of meisje.
Nee joh, je hebt alleen maar de kennis nodig, het ermee kunnen werken niet echt. De kennis geeft je een beter beeld van hoe de natuur werkt, bruggen en zo zijn in ene een stuk logischer. Het ermee kunnen werken is handig als je later er wat mee gaat doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik beter voor de lol een deelcertificaat halen, in plaats van dat ik filmpjes ga zitten kijken en de helft binnen een dag vergeet
Er stond niet bereken exact, dus GR.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die niet uit die opdracht kwamen waar je die twee snijpunten moest geven
Als ik nu wat ga kijken weet ik het over een uur toch niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt alleen maar de kennis nodig, het ermee kunnen werken niet echt. De kennis geeft je een beter beeld van hoe de natuur werkt, bruggen en zo zijn in ene een stuk logischer. Het ermee kunnen werken is handig als je later er wat mee gaat doen.
Morgen dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik nu wat ga kijken weet ik het over een uur toch niet meer
Canei is als pure limonadesiroop. Het is niet vies, het is gewoon zo teringzoet dat een mens het niet hoort te drinken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij lust ook geen canei, dus ga zelf huilen.
Eerst een foto van een papieren zwaan sturen.quote:
Aardbeiensorbetijs is ook teringzoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Canei is als pure limonadesiroop. Het is niet vies, het is gewoon zo teringzoet dat een mens het niet hoort te drinken.
Whatever, wheneverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whatever whatever whatever whatever,
Dat moest ook, knurft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die formule berekend volgens N = at + b, en toen twee keer calc intersect
You ain't getting my heart.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whatever, whenever
We're meant to be together
I'll be there and you'll be near
And that's the deal my dear
Van origani right?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst een foto van een papieren zwaan sturen.
Ik kan je ontbinden als je beweegt, raak mij aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben zover dat ik weet dat velocity snelheid met richting is, goed he
Van wat?quote:
Ik wilde het eerst algebraïsch oplossen, maar toen bedacht ik me dat ik A aan het maken was, en niet B.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik, maar da's toch brugklas?Ik snap echt niet hoe mensen daar niet uit kwamen
Pussy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar deze biertjes zijn zware aanslag8.4%
Maar stiekem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hartendief hoor...
Hartenbreker misschien wel. Sinterklaas vond het niet zo tof dat ik uiteindelijk toch niet met 'm wou afspreken.quote:
Het is 02:50, ik weet niet wat je van het weer verwacht hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is op 9 maart 2012 genomen. Waar de fuck blijft de zomer?
Toen was het drie keer zo warm als het gister was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is op 9 maart 2012 genomen. Waar de fuck blijft de zomer?
Dat het een keer warm wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is 02:50, ik weet niet wat je van het weer verwacht hoor.
Die lente toen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was het drie keer zo warm als het gister was.Letterlijk.
Fap ze.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga slapen, morgen de hele dag m&o
thug life
Meeste scholieren hebben anders een onleesbaar handschrift.quote:
Die jongen rechtsvoor heeft geen hoofd?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:57 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweldige eco/M&O-beunhaas.
Nou wow wat onleesbaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste scholieren hebben anders een onleesbaar handschrift.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die jongen rechtsvoor heeft geen hoofd?
MEESTE SCHOLIEREN ZEI IK! VOEL JE JE AANGESPROKEN OF ZO?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou wow wat onleesbaar
[ afbeelding ]
tldr vriend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou wow wat onleesbaar
[ afbeelding ]
JA GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
MEESTE SCHOLIEREN ZEI IK! VOEL JE JE AANGESPROKEN OF ZO?
klein tyfes nerdjquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Fluoresceïne.
Fluorescentie.
Scheikunde.
Natuurkunde.
Zegt de gozer die vroegtijdig wil beginnen aan laplacetransformaties, en dan ook nog eens op dit tijdstip.quote:
Ik weigerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
yoooo.
zet ff jezelf op aanwezig in mn evenement dat je komt, is voor mij wat makkelijker.
Godverdomme, altijd in de verdediging springenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt de gozer die vroegtijdig wil beginnen aan laplacetransformaties, en dan ook nog eens op dit tijdstip.![]()
Wat wil je dan? Dat ik ja ze??>?>?"+?{{quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme, altijd in de verdediging springen
JIJ GING SLAPEN! ROT OP!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achter jouw naam.
weet je 't zeker?
Godverdomme Rez, al lam na 2 biertjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik ja ze??>?>?"+?{{
Dat waren er 5 geloo fik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme Rez, al lam na 2 biertjes?
Trusten skajte.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achter jouw naam.
weet je 't zeker?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef Rezania het volgende:
En nu geef ik geen neuk meer om pijn speling.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik bleef hier plakken nadat ik Freak's tekeningetje zag.
Maar bier heeft altijd eenm extra sterk effect op mij, ik weet ook niet hoe. Ik kan wel gewoon Jäger en zo blijven drinken zonder dronken te worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Zelfs na tien bier typ ik nog foutloos
Allemaal hommos op YouTubequote:mathiaskarburator 1 jaar geleden
'This video made me go gay for 6 minutes.. !'
Ojaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom net van een feestje
Mijn lichaam verwerkt het extra snel, dat is het gewoon!quote:
Was gezellig, maar wel snel doodquote:
Dan snel weer weggaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gezellig, maar wel snel dood
Iedereen weg of ging slapenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen weg of ging slapenEn de gastheer had ergens een grieks meisje vandaan getoverd en die hebben we neit weer gezien, maar wel wat gebonk gehoord
Nee, die zijn niet voor vrouwenogen bestemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat je billen zien dan... Shin Chan....
foo fightersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
ZIn om muziek te luisteren maar weet niet wat
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
ZIn om muziek te luisteren maar weet niet wat
hedde druks op?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:25 schreef Rezania het volgende:
[..]PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
PONPONPON!
Nee.quote:
Wat jij wilt. Kan ik ook niet zeggen dat je een lekker kontje hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet voor vrouwenogen bestemd.
Nooit op. Wietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Drugs probeer ik te vermijden. Ritalin.
Speed.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Kan ik ook niet zeggen dat je een lekker kontje hebt.
Nooit gedaan, heb niemand om het mee te doen, en ik ga het niet in mijn eentje proberen.quote:
Volgend jaar blow je je helemaal kapotquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit gedaan, heb niemand om het mee te doen, en ik ga het niet in mijn eentje proberen.
Dude, ik ga een technische studie doen hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgend jaar blow je je helemaal kapot
Dus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, ik ga een technische studie doen hè.
Ik snap niet wat jij wilt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat maar, gaat toch niet werken met zo'n instelling.
Als jij langskomt gaan we blowen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lulkoek. Er is altijd tijd om te blowen
Ik zal mijn mond op je pener zetten, dan klaag je niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IEL DAN ZIT JIJ OOK MET JE MOND DAAR AAN
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal mijn mond op je pener zetten, dan klaag je niet meer.
Harhar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niks, ik probeer alleen een reactie van jou uit te lokken maar dat lukt niet.
Beste blowjobs komen van gozers, is logisch.quote:
Onwaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harhar.
[..]
Beste blowjobs komen van gozers, is logisch.
Hoe weet jij dat? Heb je zitten vergelijken?quote:
Ik word juist moe van bier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Bier slaat altijd zo hard in als je al verdomd moe bent
Leerproces met een vrouw, beetje leraar spelenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je zitten vergelijken?
En het is gewoon logisch, een vrouw weet niet hoe het voelt, een gozer wel.
Ga slapen danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word juist moe van bier.En geil.
En melig.
Net alsof ik nooit leraar speel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leerproces met een vrouw, beetje leraar spelen
Nee, dit is vermakelijk.quote:
Hoeveel UI's heb je nu al gehad in de afgelopen twee uurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik nooit leraar speel.
[..]
Nee, dit is vermakelijk.
Hè, wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoeveel UI's heb je nu al gehad in de afgelopen twee uur
Kijk eens naar ONZ, ze maken iedereen nog mod.quote:
Behalve Etsu, maar da's begrijpelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens naar ONZ, ze maken iedereen nog mod.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Behalve Etsu, maar da's begrijpelijk
Wie de neuk is Dylan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee? Dylan is duidelijk Dylan, en Dylan houdt van sterretjes
quote:
Godverdomme nog 5 postsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:45 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen btw, gr gr.
Dag Joryd, slaap lekker. xoxo je boii Rez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |