Nee de zalf is tegen de herpes, maar ik heb eigenlijk nooit het idee dat die werkt.quote:
Precies, dat zal het wel zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee de zalf is tegen de herpes, maar ik heb eigenlijk nooit het idee dat die werkt.
Vast Surinaamse zalf.
Picsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb weer pijnlijk ontdekt waar de grenzen liggen van m´n alcoholtolerantie![]()
huuu was echt ziek in de auto terug, schaam me dood
Maar wel een leuk feestje
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Net deze foto op mijn fb gezien. Ik vind dit serieus een mooie jurk
[ afbeelding ]
Nu ff de SC teruglezen
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto'squote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
straatzigeunersIn Parijs lopen ze ook, dan vinden ze zogenaamd een gouden ring voor je neus en mag je hem kopen.
Sodemieter op met je stuk koperpijp gek
Subtielquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Dat je dan helemaal happy je knalroze pumps aan je vent laat zien en dat die dan uitroept 'oh Jezus' gevolgd door 'maar die kunnen ook onder een héle lange jurk toch?'
Guess it's not his color
Daar waren ze vorige week in 3 op reisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto's)
Maar in 1 van de laatste edities staat dus een reportage van de Roma's in Roemenië en hoe die in enorme villa's wonen.
En dan staat er bijna bij elke foto: Hier wonen oma en haar die kleinkinderen. Vader en moeder zijn aan het werk in Europa om geld voor de familie te verdienen.
En ook stond er dat ze hun rijkdom hadden vergaard door te handelen in edele metalen.
Wat klopt er niet aan bovenstaand stukje:
"aan het werk"
"handelen in edele metalen"
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto's)
Maar in 1 van de laatste edities staat dus een reportage van de Roma's in Roemenië en hoe die in enorme villa's wonen.
En dan staat er bijna bij elke foto: Hier wonen oma en haar drie kleinkinderen. Vader en moeder zijn aan het werk in Europa om geld voor de familie te verdienen.
En ook stond er dat ze hun rijkdom hadden vergaard door te handelen in edele metalen.
Wat klopt er niet aan bovenstaand stukje:
"aan het werk"
"handelen in edele metalen"
Is het ook, als je er het type voor bent. Moet je ook een klassieke kop bij hebben. Mij zou ie bijvoorbeeld niet staan denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Net deze foto op mijn fb gezien. Ik vind dit serieus een mooie jurk
[ afbeelding ]
Nu ff de SC teruglezen
Ik heb er ook veel mee te maken toen ik in dat AZC stage liep en daar was het ook altijd aan alle kanten drama. Manipuleren, liegen, andere bewoners oplichten, echt bizar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar waren ze vorige week in 3 op reis
Die mensen beweerden dat ze pannen maakte en die verkochten, dat ze daardoor zo rijk waren geworden.
Dennis Storm presenteerde en die stond daar zo van "ik loop hier al een hele tijd rond en ik heb nog niemand een pan zien maken"
Klopt, alleen hij werkte niet echt meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kan je fantastisch mee catbearden
Ze had zo'n enorme tentjurk ja?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Er was gisteren ook een echte hellemondse jurken aan het passen. Kreeg er en beetje "my big fat gypsy wedding" vibes van![]()
Nou zijn de eigenaren van die zaak ook halve Roma's volgens mij
Dat ging nog wel, die kun je haast niet krijgen in nederland. Maar wel honderd miljard rhinestones met glitterquote:
Die blikquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan deze krijgen
Ik vind 'm echt leuk maar moet nog ff met Rick overleggen, die heeft graag inbreng
[ afbeelding ]
Iedereen doet alsof die een leven heeft!quote:
Wat is dezen? HOEEEEE kan dit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof die een leven heeft!
Hihi, naai-golfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Poetsen en stofzuigen
Dat heb ik mezelf verplicht, eerder mag ik niet aan de nieuwe jurk beginnen.
Ik zit ff in een naai-golf
Waarom mag je nu niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik alweer rennen?
Wss kan ik dinsdag pas weer
NEINZquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik alweer rennen?
Ga je toch iets van wiisport doen? Of wandelen? Je mag andere dingen wel doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik alweer rennen?
junkiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik vanochtend pas ben geweest
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees met haar obsessie![]()
![]()
Het is wel inspirerend moet ik zeggen, zit nu ook van "zal ik het toch eens oppakken het is toch wel leuk zal ik zal ik"..
Maar ik maak het nooit af
Wii staat in Bredaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je toch iets van wiisport doen? Of wandelen? Je mag andere dingen wel doen
quote:
Ja het is echt erg hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees met haar obsessie![]()
![]()
Het is wel inspirerend moet ik zeggen, zit nu ook van "zal ik het toch eens oppakken het is toch wel leuk zal ik zal ik"..
Maar ik maak het nooit af
Fiets naar Breda om de wii te pakkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wii staat in BredaEn ik wil heul niet wandelen
ja dat wel, dus nu lekker relaxen, dat is ook fijn!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ja het is echt erg hoorMaar als ik teveel doe heb ik daar uiteindelijk alleen mezelf mee
Dat is 43 kilometer, how about noquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fiets naar Breda om de wii te pakken![]()
Nee?
da tis die van de lidl, die had k vroeger ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan deze krijgen
Ik vind 'm echt leuk maar moet nog ff met Rick overleggen, die heeft graag inbreng
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is 43 kilometer, how about no
Ik denk 's middags ergens. Moet sowieso eerst bij Joop vandaan komen en ik ben nooit zo vlot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE laat ga je maandag ijs? Dan kan ik je peptalks sturenq
Oh naja ik heb om 12.00 tentamen dus als je rond 16.00 gaat dan kan ik wel sturenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk 's middags ergens. Moet sowieso eerst bij Joop vandaan komen en ik ben nooit zo vlot.(na zijn wekker weer in slaap vallen, dat soort fratsen
)
Ik was even bezig.quote:
Bwehehe.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ik heb om 12.00 tentamen dus als je rond 16.00 gaat dan kan ik wel sturen
Ja maar dan kan ik het niet sturenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe.Nah, zal rond twee uur zijn dat ik ga denk ik.
Of ik probeer eens vroeg te zijn.
Ik stem voor laatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, het moet of juist vroeg of laat, want de kringloop komt langs.
Is een gratis app, ik heb meer functies met de betaalde app en je kunt ook een premium abbo nemen voor uitgebreide statistieken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Endomondo kost geld toch?
Ik wilde weer gaan beginnen met de loopband...
Neinz, er is ook gratiesj.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Endomondo kost geld toch?
Ik wilde weer gaan beginnen met de loopband...
In de comments staan alleen maar opmerkingen over malware en dat ie een sex website opent na openen van de appquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is een gratis app, ik heb meer functies met de betaalde app en je kunt ook een premium abbo nemen voor uitgebreide statistieken.
Maar je hebt ook www.endomondo.com , via daar kun je peptalks sturen.
ehquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In de comments staan alleen maar opmerkingen over malware en dat ie een sex website opent na openen van de app
Plus dat het een distance based app is. daar heb ik niet zoveel aan op de loopband
echt waarquote:
Volgens mij ligt dat aan die mensen en niet aan de appquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt waar
Maar ik heb 'm toch gedownload
Ik kreeg ze nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan die mensen en niet aan de app
HOElang loop je op de loopband dan? En waarom ga je niet gewoon naar buiten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kreeg ze niet
Maargoed, stap 1 is gezet. Nu nog daadwerkelijk op de loopband gaan staan
Maar niet nu
Minuut of 30, niet echt extreem lang.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOElang loop je op de loopband dan? En waarom ga je niet gewoon naar buiten?
Maar dat loopt toch heul niet fijn, op zo'n kloteding? Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Minuut of 30, niet echt extreem lang.
Buiten rennen vind ik niet fijn. Ik ben raar in die dingen misschien, dan ga ik me schamen omdat ik met een enorm rood hoofd loop en zwaar loop te ademen omdat ik kapot ga. Ik ga niet eens rennen op de loopband als Pinda in de slaapkamer zou zijn![]()
Het loopt juist hartstikke fijn en lekker regelmatig. En ik vind buiten juist verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat loopt toch heul niet fijn, op zo'n kloteding? Ik vind het echt verschrikkelijk
Geen commentaar of kritiek, dat is mijn mening, mag dat niet meer tegenwoordig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het loopt juist hartstikke fijn en lekker regelmatig. En ik vind buiten juist verschrikkelijk
En waarom moet jij overal commentaar/kritiek op hebben?
Ik leef volgens de logica "als ik muziek op heb bestaat de rest van de wereld niet meer"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Minuut of 30, niet echt extreem lang.
Buiten rennen vind ik niet fijn. Ik ben raar in die dingen misschien, dan ga ik me schamen omdat ik met een enorm rood hoofd loop en zwaar loop te ademen omdat ik kapot ga. Ik ga niet eens rennen op de loopband als Pinda in de slaapkamer zou zijn![]()
Die vind ik serieus tofquote:
Ja ik ook, maar ik twijfel want ik wil eigenlijk iets tegen de regen maar er staat niet bij vermeld dat t echt voor de regen is. Maar dat zie ik bij andere jacks ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik leef volgens de logica "als ik muziek op heb bestaat de rest van de wereld niet meer"
[..]
Die vind ik serieus tof
link?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik twijfel want ik wil eigenlijk iets tegen de regen maar er staat niet bij vermeld dat t echt voor de regen is. Maar dat zie ik bij andere jacks ook niet
80 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/asi(...)e-as141b055-402.html
Mijn hardloopjack kostte 15 euro in Bataviastadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze zegt water resistent
http://www.zalando.nl/pum(...)e-pu141b06y-402.html
[ afbeelding ]
[..]
Wat dacht je dan
En wat voor merk heb je dan als ik vragen magquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn hardloopjack kostte 15 euro in Bataviastad
Zou ik even op moeten zoeken, het was een hardloopmerk dacht ik. Hij doet het prima in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En wat voor merk heb je dan als ik vragen magIk kom namelijk niet echt goedkope tegen maar goed ik kijk ook alleen naar nike-asics-adidas-puma e.d.
Ik wil er een voor als het regent einzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen hardloopjack en ik hoef er voorlopig ook geen. Snel opwarmen ftw.
Ook tegen regen? Wil je dan eens het merk voor me zoeken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou ik even op moeten zoeken, het was een hardloopmerk dacht ik. Hij doet het prima in ieder geval
ik hoop dat mijn armband waterdicht genoeg is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er een voor als het regent einz
Ja dacht het wel. Ik ga straks even kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook tegen regen? Wil je dan eens het merk voor me zoeken?misschien is die online wel goedkoper te krijgen dan maar ik ben er een beetje huiverig voor om onbekende merken te bestellen
Welk0n heb jij dan? Ik twijfel nog om alsnog een tune belt te halen, ik heb pics van de man van MissC gehadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn armband waterdicht genoeg is.
Ja!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is ook wel een beetje erg om na 6 lessen 80 euro uit te geven voor een jack toch
Een random ding van amazon met goeie reviews qua waterdicht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welk0n heb jij dan? Ik twijfel nog om alsnog een tune belt te halen, ik heb pics van de man van MissC gehad
Jep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is ook wel een beetje erg om na 6 lessen 80 euro uit te geven voor een jack toch
naam/link?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een random ding van amazon met goeie reviews qua waterdicht.
Had 'm al even liggen.
Weet ik het.quote:
heul welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik het.Ik ga niet mijn complete mailbox doorzoeken nu.
Ik heb oorpijn, een opgezette keel, en die buis tussen oren en neus zit dicht. En vanavond heb i keen episch feestquote:
Goeden idee om dan te feesten jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb oorpijn, een opgezette keel, en die buis tussen oren en neus zit dicht. En vanavond heb i keen episch feest.
Ontstoken holtes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb oorpijn, een opgezette keel, en die buis tussen oren en neus zit dicht. En vanavond heb i keen episch feest.
Ja doei, op mijn mobiel zeker.quote:
Feest is hier in huis. Op tijd naar bed heeft dus geen zin en om nu naar mijn ouders te gaan om een feest te ontwijken is ook onzin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden idee om dan te feesten jaVolgende week nog zieker
![]()
Oh matigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Feest is hier in huis. Op tijd naar bed heeft dus geen zin en om nu naar mijn ouders te gaan om een feest te ontwijken is ook onzin.
En ik heb er velen zin in!
Ik ook. Oortjes in een gaan met die beneen. Alleen ik loop volgens een gecontroleerde snelheid en lekker binnen. Afgezien daarvan zie ik dus geen verschil.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik leef volgens de logica "als ik muziek op heb bestaat de rest van de wereld niet meer"
[..]
Die vind ik serieus tof
Ik geef alleen een reactie op dat jij zegt dat je je zorgen maakt over hoe mensen je zien en hoe ik daar mee omgaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook. Oortjes in een gaan met die beneen. Alleen ik loop volgens een gecontroleerde snelheid en lekker binnen. Afgezien daarvan zie ik dus geen verschil.
Maarja, dat is mijn mening maar...
Hij staat er niet meer op.quote:
Oh naja ik ga wel in de echte herfst naar een jasje kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat er niet meer op.
En blijkbaar had ik dat ding in september al.
Is ook al heul lang geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar, HOEveel/ver/lang liep jij eerst altijd? Wist heul niet dat je aan lopen deed
Ja met de hont is wel lastig, de hont van mijn zus was hier dus ik twijfelde even maar toen dacht ik 'ik wil heul niet naar geblaf luisteren elke keer als ik een hont tegen kom' dus thuis gelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook al heul lang geleden![]()
Maar heb alle spullen nog wel. Gebruikte m'n hardloopkleding ook voor het skaten. Heb vorig jaar nog een halfslachtige poging gedaan in de warmste dagen van het jaar
. Toen had ik die zombie-app gedownload
![]()
Ik wil het eigenlijk oppakken samen met de hont, maar dan ben ik nog beperkter wat tijden betreft omdat het dus niet kan op tijden dat het druk is met andere honden.
quote:
Mijn record is 20 minuten met Evy, daar ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met de hont is wel lastig, de hont van mijn zus was hier dus ik twijfelde even maar toen dacht ik 'ik wil heul niet naar geblaf luisteren elke keer als ik een hont tegen kom' dus thuis gelaten
Maar liep je dan 5k? 10k? 30min? Ik ben gewoon benieuwd want obsessie
Het tempo ligt voor mij dus eigenlijk net te laag voor verstand op nul. Met skaten bereik ik dat wel.quote:
Ik vind het vooral lekker om zo specifiek aan het lopen te zijn en verder niks, snelheid maakt voor mij weinig uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het tempo ligt voor mij dus eigenlijk net te laag voor verstand op nul. Met skaten bereik ik dat wel.
Hoewel die 20/25 minuten wel echt tof waren. Toen kwam ik in zo'n looptrance, alsof je ook nooit meer hoeft te stoppen. Ben ook niet gestopt toen Evy zei dat het moest
![]()
Wel zonde dat ik toen niet doorgezet heb.
Ja dat snapte ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geef alleen een reactie op dat jij zegt dat je je zorgen maakt over hoe mensen je zien en hoe ik daar mee omga
Kortsluiting.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de magnetron gaf lichtflitsen en knallen en nu ruikt hij heel raar![]()
Nee, een bakje dr oetker smeltchocolade waarvan op de verpakking stond dat je het in de magnetron moest stoppenquote:
Oh, dat valt mee, ik heb er wel eens een magnetron mee vermoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, een bakje dr oetker smeltchocolade waarvan op de verpakking stond dat je het in de magnetron moest stoppen
Hij doet het nog wel, maar vraag me af hoe betrouwbaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee, ik heb er wel eens een magnetron mee vermoord.
Warmt ie ook nog wel op?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel, maar vraag me af hoe betrouwbaar.
Schrok me de tyfus in ieder geval![]()
Zal ik dr Oetker aanklagen?![]()
Hoewel de magnetron waarschijnlijk iets van 20 jaar oud is, dat zal niet helpen
Ik heb geen idee, ik durf niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Warmt ie ook nog wel op?
Mijn zus had ook een keer lichtflitsen in de magnetron enzo (ze had er een melkopschuimer ingedaan??) en ze dacht dat hij het toen ook nog deed, alleen ging hij nog wel aan, maar niets werd meer warm
Maar dingen van 20 jaar oud zijn onbreekbaar![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik durf niet meer.
Laat iemand anders het doen, en als hij het dan niet doet geef je diegene de schuldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik durf niet meer.
Ik heb alleen Fred hier en die zei alleen maar "dan kopen we wel een nieuwe"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Laat iemand anders het doen, en als hij het dan niet doet geef je diegene de schuld![]()
Slecht idee?![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Voor spees
SchaarZet hem raam alvast open, als het dan fout gaat keil je hem er zo uit
Je kunt 'm gerust nog gebruiken hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Zo toepasselijk
![]()
En ik kan het natuurlijk gewoon proberen en als het fout gaat gewoon heel hard rennen en kijken hoe lang het duurt voordat Fred het door heeft![]()
Of misschien is dit een mooie gelegenheid om eindelijk mijn brandblusser te kunnen gebruiken
Jup that's mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Voor spees
SchaarZet hem raam alvast open, als het dan fout gaat keil je hem er zo uit
Hij is zo'n mongool he, de trots van Boxtelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic![]()
ONZ / [PAINT] Michael van Gerwen
Ken je hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is zo'n mongool he, de trots van Boxtelemoslinger plz.
Ik vind em echt tofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is zo'n mongool he, de trots van Boxtelemoslinger plz.
Die van mij ook weleensquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd dit doet Miep zo vaak
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van mij ook weleensGisteren werd ik getrolld door mijn kat. Ik riep hem, en hij komt aangelopen, dus ik naar beneden, sta bij de deur, loopt hij over de schutting en springt naar beneden
De tuin van de buren in
Ffuu kutkat
En hoi!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
Spees, in het kader van obsessies: hoest met haken?
Ja... Niet blij, best verdrietig, maar ik vind dat ze het wel goed doet zegmaar. Gezellig naar de ikea en de film enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoi!hoe is het nu met je mams trouwens?
Komt goed met haarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja... Niet blij, best verdrietig, maar ik vind dat ze het wel goed doet zegmaar. Gezellig naar de ikea en de film enzo
Verdriet hebben MOET!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komt goed met haaren verdriet hebben mag..
Ja, vind ik ook hoor. Ik vind het denk ik ook wel goed dat het verdriet er even mag zijn. Ik hoop gewoon, vooral voor haar ook, dat het niet te lang duurt. In juni gaat ze iig alleen op vakantie, misschien dat ze zich dan wat beter gaat voelenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komt goed met haaren verdriet hebben mag..
Ja, vind ik ook wel. Maar stiekem moet ze ook blij zijn want dat verdient zequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verdriet hebben MOET!
Geef het wat tijd Ren
Have funquote:
Heb je die knop gezien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
Spees, in het kader van obsessies: hoest met haken?
Ah misschien zal de vakantie ook wel goed doen voor haar iddquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik vind het denk ik ook wel goed dat het verdriet er even mag zijn. Ik hoop gewoon, vooral voor haar ook, dat het niet te lang duurt. In juni gaat ze iig alleen op vakantie, misschien dat ze zich dan wat beter gaat voelen
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar stiekem moet ze ook blij zijn want dat verdient ze
Ermahgerd cuteness overloadquote:
dat. ...quote:
Is dat die groene op de Vestdijk? Ernermnerm alles zelf uitkiezenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Maisnon het volgende:
Heyo
De Wok&Go in Eindhoven is goedgekeurd, lekker en goedkoop
Eenschquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Maisnon het volgende:
Heyo
De Wok&Go in Eindhoven is goedgekeurd, lekker en goedkoop
Ja dat is die! En ik zag mezelf al voor me daar alleen eten als het moetquote:Op zondag 26 mei 2013 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat die groene op de Vestdijk? Ernermnerm alles zelf uitkiezenGeen dingen erin die ik eruit moet vissen
![]()
![]()
Omnomnom!
Ik eet daar ook altijd als ik alleen moet eten
Wokquote:Op zondag 26 mei 2013 12:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat is die! En ik zag mezelf al voor me daar alleen eten als het moet![]()
blij dat het geen gek idee was
Best wel snel ook toch? Zag t op Facebook maar wist niet wie het was, tofquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Mirjam het volgende:
Mijn zwager heeft ff de halve marathon van Leiden gelopen, ik ben zó trots op hem
Ik heb gister de film 'de marathon' gekeken, echt fantastischquote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja respect! Ik heb die afstand geskeelerd en dat vond ik al een heel eind, laat staan te voet!
Kan me ook niet voorstellen hoe een hele marathon moet zijn
Ga je ook voor de halve marathon? Of vooral voor de 5kquote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gister de film 'de marathon' gekeken, echt fantastischEn dat voor een Nederlandse film.
Welkequote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
We pogen hier een spel te begrijpen. Het is raar.
Ik wil eerst de 5k halen, dan zie ik welquote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je ook voor de halve marathon? Of vooral voor de 5k
Legend of the five rings. Velen verschillende kaarten en rare, niet terug te vinden kaartsoorten.quote:
Misschien vind je info op deze sitequote:
Ik was een beetje op, gister van 9u 's ochtends tot 10u 's avonds training gehad en vd week heel slecht geslapen en velen stressquote:
Dan had je het gewoon nodigquote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was een beetje op, gister van 9u 's ochtends tot 10u 's avonds training gehad en vd week heel slecht geslapen en velen stress
Jullie hebben niet tegelijk geboekt?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh, dat is mooi kut. Ik had mijn vakantie al helemaal rond en geboekt, kan mijn vriendin opeens niet meer mee.
En nu dan?
Jawel... 1 boeking met 2 losse facturen. Want groepsreis en anders zit je dus niet bij elkaar in de tent. Zo'n rotsituatie dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie hebben niet tegelijk geboekt?
Maar zij is dan haar geld kwijt? En HOEzo groepsreis? Dan zijn er toch juist meer mensen, of is het dan nog net zo ergquote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel... 1 boeking met 2 losse facturen. Want groepsreis en anders zit je dus niet bij elkaar in de tent. Zo'n rotsituatie dit.
Morgen eerst maar eens de reisorganisatie bellen, kijken wat zij zeggen.
quote:A woman was out golfing one day when she hit her ball into the woods. She went into the woods to look for it and found a frog in a trap. The frog said to her, "If you release me from this trap, I will grant you 3 wishes."
The woman freed the frog and the frog said, "Thank you, but I failed to mention that there was a condition to your wishes---that whatever you wish for, your husband will get 10 times more or better?"
The woman said, "That would be o.k.," and for her first wish, she wanted to be the most beautiful woman in the world. The frog warned her, "You do realize that this wish will also make your husband the most handsome man in the world, an Adonis, that women will flock to." The woman replied, "That will be o.k. because I will be the most beautiful woman and he will only have eyes for me."
So, KAZAM, she's the most beautiful woman in the world.
For her second wish, she wanted to be the richest woman in the world. The frog said, "That will make your husband the richest man in the world and he will be ten times richer than you." The woman said, "That will be o.k. because what is mine is his and what is his is mine."
So, KAZAM, she's the richest woman in the world!
The frog then inquired about her third wish, and she answered, "I'd like a MILD heart attack."
MORAL OF THE STORY: Women are clever. Don't screw with them.
Ja nogalquote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan had je het gewoon nodigGaat het wel beter nu? Een wat rustigere week in het vooruitzicht?
Ze heeft nog niet uitgelegd waarom ze niet kan, dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zij is dan haar geld kwijt? En HOEzo groepsreis? Dan zijn er toch juist meer mensen, of is het dan nog net zo erg
Oh zo, soberso dikke -10 voor die vriendinquote:Op zondag 26 mei 2013 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet uitgelegd waarom ze niet kan, dus dat weet ik niet.
Groepreis omdat we het allebei ook wel leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik overweeg ook wel alsnog te gaan, maar als je dan geen aansluiting vindt in de groep is het alsnog kut.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
BAMI BAMI LAAT ME HIER NIET MET ALLE VRAGEN ZITTEN IK KAN ER NIET MEER TEGEN
Mja, ze moet hier wel een verrekte goede reden voor hebben...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, soberso dikke -10 voor die vriendinmaar goed dat ben ik
Hoop dat het nog goedkomt voor je
Het is gewoon een vaag spel hebben we besloten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien vind je info op deze site
http://boardgamegeek.com/boardgame/1887/legend-of-the-five-rings
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaag spel hebben we besloten.
Ja, het ging aardig totdat de dooie kaarten ook ineens iets gingen doen. Ga gewoon dood ofzo.quote:
Het klinkt echt fantastischquote:Op zondag 26 mei 2013 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het ging aardig totdat de dooie kaarten ook ineens iets gingen doen. Ga gewoon dood ofzo.
Wel goed tijdverdrijf!quote:
Wel heel matig.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ze moet hier wel een verrekte goede reden voor hebben...
Ik hoop het ook, weet nog niet zo goed wat ik wil nu.
Als je bankrekening gekoppeld is, wordt het gewoon afgeschreven over een paar dagen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net voor het eerst iets op eBay besteld met Paypal. Ik vind het doodeng
De opdracht staat op Paypal. Hoe gaat nu het betalen stukje in zn werk? Want ik neem aan dat ik Paypal nog ergens toestemming moet geven om het bedrag vervolgens van mn rekening af te schrijven.
Zo niet dan wil ik dat Paypal dat wel ff vraagt
Jammer dat ze het niet eerder wist ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze krijgt het financieel niet rond... Beetje jammer dit.
Lekker dan. Kan je het nog wel annuleren dan? En zij?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze krijgt het financieel niet rond... Beetje jammer dit.
Dat is dus de vraag. Wettelijk gezien moet ze gewoon betalen. En ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker dan. Kan je het nog wel annuleren dan? En zij?
Moesten jullie geen aanbetaling doen eigenlijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Wettelijk gezien moet ze gewoon betalen. En ik ook.
Want dit is geen geldige reden van annulering volgens mij. Dus ik ga morgen bellen met de organisatie, en daarna verder denken.
Jawel, maar die zijn we allebei vergeten te doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moesten jullie geen aanbetaling doen eigenlijk?
Volgens mij is het inderdaad niet hun probleem en staan ze in hun recht om de boeking door te zetten. Maar misschien willen ze jullie matsen...
Is ook wel echt suf om eerst te boeken en daarna te kijken of je het kan betalen
Is het in theorie niet zo dat als jullie geen aanbetaling doen, dat het bedrijf dan gerechtigd is de overeenkomst te ontbinden?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn we allebei vergeten te doen.
Op het moment van boeken had ze het geld, maar ze gaf aan dat ze deze maand een aantal tegenslagen heeft gehad.
Ik denk het niet dan? Maar we moeten ook nog even met elkaar bellen, want echt soepel communiceert het niet via WA.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:40 schreef Maisnon het volgende:
Is er geen andere oplossing? Dat ze wat leent van d'r ouders of iets dergelijks
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het in theorie niet zo dat als jullie geen aanbetaling doen, dat het bedrijf dan gerechtigd is de overeenkomst te ontbinden?
Heb je nog wel zin om met haar op vakantie te gaan dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk het niet dan? Maar we moeten ook nog even met elkaar bellen, want echt soepel communiceert het niet via WA.
Stiekem hoop ik dat ze niet matsen en die vriendin dus wel mee moet.
Ze is wel echt heel leuk en lief. Alleen deze actie is een beetje jammer.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin om met haar op vakantie te gaan dan?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch even een mailtje naar dr Oetker gestuurd, zodat ze weten dat ze onze magnetron gesloopt hebben![]()
Misschien krijgen we wel een dr Oetker pretpakket ter compensatie
Mja, ik heb het op fb gezet, maar betwijfel het. Vertrekdatum is 22 juli.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bami wat een kutstreekIs er niemand te vinden die haar reis wil overnemen? Ik weet niet op welke termijn de reis is?
zOMG ik moet weer lek worden denk ikDat ik m`n man een klap op z`n kanis wil geven omdat hij mijn zorgvuldig opgebouwde pizza ff een beetje omkeert om het vet eraf te laten en nu is alles door de war
Choco dip.. Smeltchocolade dusquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Gewoon even goed boos worden, wie weet wat ze allemaal sturen.
Wat had je er ookalweer in gedaan?
Als zij geen geld heeft lijkt het mij een niet zo fantastische vakantiequote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Bami, of jullie kunnen allebei annuleren, of allebei niet. Dus feitelijk is er dan geen probleem toch?
De hele week zo samen in de tent honger zitten lijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als zij geen geld heeft lijkt het mij een niet zo fantastische vakantieNergens heen, nergens een x wat duurder eten oid
Ja okayquote:Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De hele week zo samen in de tent honger zitten lijden
Nee maar ik bedoel meer dat het niet kan gebeuren dat Bami in d'r eentje moet..
Die oud is met een terminale ziekte, en dan trouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of gewoon daar een rijke vent strikken die alles voor je kan betalen
Of als ze ook maagd is haar maagdelijkheid verkopen op ebayquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die oud is met een terminale ziekte, en dan trouwen
Of gedragen slipjes en sokkenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of als ze ook maagd is haar maagdelijkheid verkopen op ebay
Nouja, ik wil op vakantie. En ik overweeg om dan maar alleen te gaan, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Bami, of jullie kunnen allebei annuleren, of allebei niet. Dus feitelijk is er dan geen probleem toch?
Ook een goeiequote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ermahgerd als mijn planning doorgaat dan kan ik morgen heul wel rennen ipv dinsdag pas /obsessie
[..]
Of gedragen slipjes en sokken
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap! Collega zou 3 weken vakantie hebben en 2 weken rond trekken in Finland, lapland, etc... Stuurt ie net bericht dat ie dinsdag komt werken... Een vriend van hem is door beveiliging keihard op zijn hoofd geslagen met maglite, moest naar ziekenhuis en bloedde super veel. Hij mag absoluut niet vliegen en hij zou dus met die vriend op vakantie gaanwas op de parkfeesten in Oosterhout en ze deden niks.. Gebeurde plots
vaag zeg... Vakantie moeten cancelen dus.
Wát.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap! Collega zou 3 weken vakantie hebben en 2 weken rond trekken in Finland, lapland, etc... Stuurt ie net bericht dat ie dinsdag komt werken... Een vriend van hem is door beveiliging keihard op zijn hoofd geslagen met maglite, moest naar ziekenhuis en bloedde super veel. Hij mag absoluut niet vliegen en hij zou dus met die vriend op vakantie gaanwas op de parkfeesten in Oosterhout en ze deden niks.. Gebeurde plots
Ook al waren ze wel aan het vechten, dan is het nog niet normaal dat je op zo'n manier op je hoofd wordt geslagen door een beveiligerquote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ze zeiden in het ziekenhuis dat ie geluk had.. Paar cm er naast was ie dood geweest![]()
En mijn collega ken ik, ze gaan gevechten uit de weg en houden gewoon van wat biertjes drinken... Slaat echt nergens op. Ze gaan de beveiliger ook aanklagen; ik hoop voor ze dat er iets mee gedaan zal worden.
Dat! Echt zo idioot.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook al waren ze wel aan het vechten, dan is het nog niet normaal dat je op zo'n manier op je hoofd wordt geslagen door een beveiliger.
Dafuq?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zou je daar iemand mee slaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq?
Was het daar uit de hand aan het lopen ofzo?
Ga ik nu even googelen wat een maglite is
Er was heel veel vandaag geloof ikquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
Was vandaag die color run in Amsterdam niet?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
Was vandaag die color run in Amsterdam niet?
Vet!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Yay
[ afbeelding ]
De officiële shirts waren eindelijk binnen
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Yay
[ afbeelding ]
De officiële shirts waren eindelijk binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |