Nee de zalf is tegen de herpes, maar ik heb eigenlijk nooit het idee dat die werkt.quote:
Precies, dat zal het wel zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee de zalf is tegen de herpes, maar ik heb eigenlijk nooit het idee dat die werkt.
Vast Surinaamse zalf.
Picsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb weer pijnlijk ontdekt waar de grenzen liggen van m´n alcoholtolerantie![]()
huuu was echt ziek in de auto terug, schaam me dood
Maar wel een leuk feestje
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Net deze foto op mijn fb gezien. Ik vind dit serieus een mooie jurk
[ afbeelding ]
Nu ff de SC teruglezen
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto'squote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
straatzigeunersIn Parijs lopen ze ook, dan vinden ze zogenaamd een gouden ring voor je neus en mag je hem kopen.
Sodemieter op met je stuk koperpijp gek
Subtielquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Dat je dan helemaal happy je knalroze pumps aan je vent laat zien en dat die dan uitroept 'oh Jezus' gevolgd door 'maar die kunnen ook onder een héle lange jurk toch?'
Guess it's not his color
Daar waren ze vorige week in 3 op reisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto's)
Maar in 1 van de laatste edities staat dus een reportage van de Roma's in Roemenië en hoe die in enorme villa's wonen.
En dan staat er bijna bij elke foto: Hier wonen oma en haar die kleinkinderen. Vader en moeder zijn aan het werk in Europa om geld voor de familie te verdienen.
En ook stond er dat ze hun rijkdom hadden vergaard door te handelen in edele metalen.
Wat klopt er niet aan bovenstaand stukje:
"aan het werk"
"handelen in edele metalen"
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben lid van National Geopgraphic Magazine (vooral voor de mooie foto's)
Maar in 1 van de laatste edities staat dus een reportage van de Roma's in Roemenië en hoe die in enorme villa's wonen.
En dan staat er bijna bij elke foto: Hier wonen oma en haar drie kleinkinderen. Vader en moeder zijn aan het werk in Europa om geld voor de familie te verdienen.
En ook stond er dat ze hun rijkdom hadden vergaard door te handelen in edele metalen.
Wat klopt er niet aan bovenstaand stukje:
"aan het werk"
"handelen in edele metalen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |