het ziet er zo uit
d:\mp3
zitten allemaal aparte mappen in mp3
Hoe krijg ik nou alle bestanden uit alle mappen tegelijk in 1 file ??
code:En dat invoeren in notepad en opslaan als mp3.bat ofzo. En dan dubbelklikken op het .bat bestand.dir/a/s/on/b *.mp3 > mp3s.txt
Dan zet ie een bestandje mp3s.txt in de map waarin je het .bat bestandje uitvoerde.
quote:is het ook mogelijk om ALLE bestanden en ook mappen in een txt op te slaan, en hoe? gewoon *.* of geldt dat alleen voor bestanden?
Op zondag 15 september 2002 12:25 schreef keeper het volgende:code:En dat invoeren in notepad en opslaan als mp3.bat ofzo. En dan dubbelklikken op het .bat bestand.dir/a/s/on/b *.mp3 > mp3s.txt Dan zet ie een bestandje mp3s.txt in de map waarin je het .bat bestandje uitvoerde.
quote:*.* ja
Op maandag 16 september 2002 20:02 schreef metallicattim het volgende:
is het ook mogelijk om ALLE bestanden en ook mappen in een txt op te slaan, en hoe? gewoon *.* of geldt dat alleen voor bestanden?
quote:Mappen pakt 'ie dan ook. Je neemt namelijk gewoon een output van het dir commando en plakt dit in een txt-file. Dus als het verschijnt als je dir doet, komt het ook in de txt-file
Op maandag 16 september 2002 20:02 schreef metallicattim het volgende:[..]
is het ook mogelijk om ALLE bestanden en ook mappen in een txt op te slaan, en hoe? gewoon *.* of geldt dat alleen voor bestanden?
quote:Hoevaak heb ik dit nou al getypt?
Op zondag 15 september 2002 12:21 schreef EminemRulezz het volgende:
Hoe krijg ik een lijst van mijn bestanden, tekstbestandjehet ziet er zo uit
d:\mp3
zitten allemaal aparte mappen in mp3
Hoe krijg ik nou alle bestanden uit alle mappen tegelijk in 1 file ??
Nagoed... tis dus:
code:Die /b zorgt ervoor dat je alle bullshit niet hebt en /s is er om te zorgen dat je de inhoud van de mappen ook krijgt (de s van subdir).dir /b /s >lijst.txt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |