Wij hadden van die eckte eckte natuur- en scheikundelokalen en docenten die geen orde konden houdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kreeg op de havo nooit huiswerk voor natuurkunde en scheikunde, klassengemiddelde van het CE was een 8. Dat was pas een bazenleraar.
Klootviool! * Rezania tyft zwavelzuur op iemand zijn harses.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij hadden van die eckte eckte natuur- en scheikundelokalen en docenten die geen orde konden houdenachja
Ik had zo'n adelaar gevonden met een hakenkruis, maar is blijkbaar naoorlogse productie. Toch is het nog 25eu waard. Ik zeg tegen een gast: 20 eu mag je em hebben. Zegt hij: Dat zijn ze orgineel waardquote:
Mijn scheikunde docent ging aan het begin van de les altijd opera zingenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij hadden van die eckte eckte natuur- en scheikundelokalen en docenten die geen orde konden houdenachja
Juist....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik had zo'n adelaar gevonden met een hakenkruis, maar is blijkbaar naoorlogse productie. Toch is het nog 25eu waard. Ik zeg tegen een gast: 20 eu mag je em hebben. Zegt hij: Dat zijn ze orgineel waard
Er kwam iig weinig van de lessen terechtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klootviool! * Rezania tyft zwavelzuur op iemand zijn harses.
Zoiets?
Hoi schatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Mijn leraar gaf les, gewoon een blokuur lang. Zouden meer leraren moeten doen.
Ik had een of andere emo chickquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn scheikunde docent ging aan het begin van de les altijd opera zingen
Dan heb je echt faalleraren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er kwam iig weinig van de lessen terecht
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Friday Friday gotta get down on Friday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |