abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126963320
In Dieren is een opa aangezien voor een ontvoerder, nadat hij zijn vierjarige kleindochter van school had gehaald.

Iemand zag het meisje instappen bij de man en belde de politie. Agenten wisten aan de hand van het kenteken het adres van de man te achterhalen.

Toen de politie bij het huis van de opa arriveerde bleek al gauw dat er van ontvoering geen sprake was. In de woonkamer hingen overal foto's van het meisje.

'Uiterst serieus'

Tegen Omroep Gelderland zei de politie dat dit soort meldingen erg serieus worden genomen: "We kregen van de melder het bericht dat de twee elkaar niet kenden. Na de verdwijning van de twee broertjes uit Zeist was dit serieus genoeg om flink uit te pakken."

(nos.nl)

:') :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:59:28 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_126963443
Dus als je van tevoren je huis vol foto's hangt van het meisje waar je je zinnen op hebt gezet dan kan de popo je in principe niets maken?
pindazakje
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:00:55 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126963537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus als je van tevoren je huis vol foto's hangt van het meisje waar je je zinnen op hebt gezet dan kan de popo je in principe niets maken?
Zovan dat zoeken ze niet even wat verder uit :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126963587
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
"de popo"

:')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_126964265
quote:
Iemand zag het meisje instappen bij de man en belde de politie.
Die zouden ze moeten oppakken.
pi_126968362
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit ja een valse melding geven.
Ура для россии
pi_126968486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

"de popo"

:')
triest inderdaad. :') :') :') :')
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_126968530
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Dit ja een valse melding geven.
Dat is niet verboden in een zaak als deze.
pi_126971356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is niet verboden in een zaak als deze.
't Gaat niet om de zaak. Het gaat erom dat die lui echt dachten dat ze ontvoerd werd.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_126976441
Wees blij dat de "popo" zo'n melding serieus neemt. Voor hetzelfde geld was 't wel een ontvoering en staat iedereen te schreeuwen dat de "popo" zijn plicht verzaakt heeft.

+1 voor de "popo"
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:56:44 #11
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_126984243
Dat krijg je van die vermissingshype.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Forum Admin zaterdag 25 mei 2013 @ 14:28:44 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_126985346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Molurus het volgende:
Dit ja. Alles en iedereen is bij voorbaat al verdacht. God, die oude man neemt een jong kind mee. PEDO ! VERKRACHTER! ZET HET OP FACEBOOK, MANHUNT!

Wat zijn we een zouteloze, futloze jank-maatschappij geworden zeg. Bah.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:01:54 #13
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127005926
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit ja. Alles en iedereen is bij voorbaat al verdacht. God, die oude man neemt een jong kind mee. PEDO ! VERKRACHTER! ZET HET OP FACEBOOK, MANHUNT!

Wat zijn we een zouteloze, futloze jank-maatschappij geworden zeg. Bah.
Dit idd. Doordat alles in de media opgeblazen wordt, wordt eigenlijk iedereen bang gemaakt voor elkaar. Een gezonde samenleving bestaat al bijna niet meer.
pi_127016411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Molurus het volgende:
dit dus, gek wordt je van de berichten op FB van mensen die blijkbaar niet goed op hun kinderen passen en ze kwijt raken.

kuthypes
pi_127020451
Is toch allang....als je het niet van te voren regelt met de school, krijgt opa het kind niet eens mee.
En terecht!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 26 mei 2013 @ 13:43:19 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127020906
nog ff en je kunt een verdwaald kind niet meer aan de hand meenemen naar een winkel om op zijn/haar ouders te wachten zonder je ballen afgeknipt te krijgen door een boze menigte.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:51:43 #17
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_127021200
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
nog ff en je kunt een verdwaald kind niet meer aan de hand meenemen naar een winkel om op zijn/haar ouders te wachten zonder je ballen afgeknipt te krijgen door een boze menigte.
Dat kan allang niet meer hoor.

Nederland was ooit een tof land, nuchter.

We zijn nu net als de Amerikanen, paniekerig, hysterisch en roepen nog net niet zoals onze buren aan de andere kant van de waterplas 'Awwwh my Gawd, Awwwh my Gawd" ;(

Voor je kijken, doorlopen is het devies tegenwoordig.

Een vriend van me wilde een paar dagen geleden na een fietstocht van 50 kilometer even uitblazen op een bankje in een speeltuin, maar is toch maar doorgefietst omdat je als man alleen daar niet meer plaats kunt nemen.

Nederland is een hysterisch kutland geworden. -O-
  zondag 26 mei 2013 @ 13:53:07 #18
93664 waht
Mushir
pi_127021262
quote:
9s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

We zijn nu net als de Amerikanen, paniekerig, hysterisch en roepen nog net niet zoals onze buren aan de andere kant van de waterplas 'Awwwh my Gawd, Awwwh my Gawd" ;(

Een vriend van me wilde een paar dagen geleden na een fietstocht van 50 kilometer even uitblazen op een bankje in een speeltuin, maar is toch maar doorgefietst omdat je als man alleen daar niet meer plaats kunt nemen.

Viespeuk!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:58:46 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127021504
quote:
9s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb een half jaar geleden na een bosfietstocht anders nog op een kinderschommel gezeten in wat er ..nog over is van de speeltuin (was vroeger heel groot met ook volwassen-schommels (ja je leest het goed) maar moest plaats maken voor je raad het nooit.. parkeerplaatsen. Er was verder niemand daar maar goed, vroeger toen ik jong was klom ik altijd over de hekken terwijl andere mensen aan de andere kant betaalden :') Vond dat ik recht had om daar gratis te spelen gezien voordat je moest betalen ook niet hoefde te betalen, ben nognooit weggestuurd, kwam er geregeld. Maar het is nu dus gereduceerd tot 1 set schommels en wat stangen hier en daar.

Daarintegen hebben ze in oudenschoot waar ik in mijn kindertijd woonde het hele voetbal veld naar de tering geholpen en er naar amerikaans model zo'n met hekken omringt 'sport terrein' van gemaakt met allemaal fitness apparatuur en een basketball court enzo. :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:05:40 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_127021794
quote:
Na de verdwijning van de twee broertjes uit Zeist was dit serieus genoeg om flink uit te pakken."
Wat? Na die zaak zou je denken dat het een goede zaak is als dat kind en die man elkaar niet kennen.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:07:24 #22
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_127021847
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bij echtscheidingen is het vaak de vrouw die de ex beticht van incest, in verband met een voor haar gunstige omgangsregeling en de man wordt in hechtenis genomen, kapot geslagen door medegevangenen, terwijl hij niet schuldig is, maar die vrouw van hem een rancuneus loeder is.

Ik snap werkelijk niet dat het doen van valse aangiften gewoon straffeloos kan geschieden. Iedere man kan hiervan het slachtoffer worden, je staat machteloos en wordt als pedofiel behandeld in de bajes, terwijl je dat niet bent, en dus totaal de kanker in geslagen en geschopt door je mede-gedetineerden. Soms met blijvend letsel tot gevolg hebbende.

http://www.bol.com/nl/p/valse-zeden/9200000002773228/

Valse Zeden van Chris Veraart een aanrader om te lezen.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:31:11 #23
3542 Gia
User under construction
pi_127030575
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:23 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

dit dus, gek wordt je van de berichten op FB van mensen die blijkbaar niet goed op hun kinderen passen en ze kwijt raken.

kuthypes
Kinderen? Wat dacht je van een bericht van een 20+ meid die na een avond in de kroeg niet naar huis kwam? Vermist? Of gewoon een lekkere vent gescoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')