abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126959660
Beste,

Ik heb dit topic vandaag al eerder geplaatst, maar kreeg reacties dat ik de weinig over het onderzoek zelf vertelde. Om deze reden is dit topic ook gesloten. Ik kon diegene PMen met wat meer informatie, maar ik heb die functie (nog) niet omdat ik nog geen week lid ben. Vandaar even op deze manier..

Ik MAG eigenlijk geen informatie over het onderzoek geven, omdat dat de resultaten van het onderzoek kan beïnvloeden. Ik zal het voor hier toch even kort proberen te beschrijven: ik onderzoek de invloed van sexy content (sexy/aantrekkelijke vrouwen - 'het ideaalbeeld') in advertenties op het zelfwaarde gevoel van vrouwen en hun aankoopintenties. De vragenlijst is dus niet voor mannen!

Als jullie mij 5 minuutjes zouden willen helpen hiermee, ben ik jullie ontzettend dankbaar! Dit is de link: https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5hSFq3a60HNlW4J
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:36:35 #2
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_126962229
Eindelijk weer een onderzoek waarbij gebruik wordt gemaakt van de technologie van internet om gebruikers naar de juiste vragen te leiden. Ben er als man niet helemaal doorheen gegaan om je gegevens niet te vervuilen, maar goed om te zien dat je met het invullen van "man" wel meteen uit de enquête wordt gegooid ^O^

Eén dingetje alleen; voor "leeftijd" kun je beter een dropdown gebruiken met leeftijden of een 2-cijferig invoerveld. Niemand zal "zesendertig" typen, maar gewoon "36". Idiotproof maken, is ook goed tegen typo's zoals "36y" of "336" ;)

Denk overigens wel dat je in een ander subforum meer je doelgroep zal vinden. Vraag een modje via het topicreport-knopje (warnbig.png) anders even om een schopje naar LIF ofzo.

-edit-
Misschien ook goed om je even voor te stellen in dit topic, in plaats van alleen op je enquêtepagina ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door destrovel op 24-05-2013 23:57:33 ]
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')