Invullen douaneformulierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef RobertNL het volgende:
Cn23 ik nodig voor aangerekend of met t&t
Dan krijgen de Chinezen toch gezeik omdat ik een waarde moet doorgeven en zij bij voorkeur hebben dat ik aangeef dat het een gift is en een lage waarde?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef RobertNL het volgende:
Zou ook niet die 1.30 besparen op het postkantoor en aangetekend doen ipv met t&t alleen.
Hmz, dat is natuurlijk ook weer zo; ze betalen alleen de extra waarde uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan krijgen de Chinezen toch gezeik omdat ik een waarde moet doorgeven en zij bij voorkeur hebben dat ik aangeef dat het een gift is en een lage waarde?
Het pakket staat klaar in een V&D doos, goed getaped en alles erin gegooid. Nu nog even alle informatie erop en hem dan vrijdag naar het postkantoor brengen als ik de postzegels heb via samenkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, dat is natuurlijk ook weer zo; ze betalen alleen de extra waarde uit/ Tja dan kan je het net zo goed niet doen.
Yes, hij is binnen (geleverd via via China-Post).quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef bartvangils het volgende:
[..]
En shipped :-))
Ik hou jullie op de hoogte als hij arriveert...
Wel een flut processor. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:59 schreef RDMKR het volgende:
Leuk dealtje:
http://www.pandawill.com/(...)reen-8gb-p73733.html
7 inch tablet met volwaardig 1.5Ghz quad core processor die bijna 15000 op antutu v3 haalt en een schermpje van 1024x600.
Voor $120... zou je zo geloven en goedkoop vinden he? Maar nee, goedkoper. Klik de link maar (en reken de extra 5% korting voor de code in).
SPOILER: Hah!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef RobertNL het volgende:
Haha, ja dat had ik dus ook
Medewerker: ''Genoeg postzegels?' ''
Ik: ''Je mag ze gerust natellen''
Medewerker: ''Zal wel goed zijn dan''Je zei het ja....PostNL faalt gewoon met hun website en ik had jou moeten vertrouwen, excuus excuus,SPOILER: Hah!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveul het da gekost?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
M'n FNF ifive X2! Nu ff lekker spelen!1920x1200 op 8.9"
Hoe is accu ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Zo'n 155 euro all-in (was geen douaneheffing btw).
Had een package met die accessoires genomen. Maakte echter het pakje wel dikker dus verzenden met Singapore Post (want accu, dus niet HK of CN) viel zo wat duur uit, maar ok.
Was alleen gisteren en vandaag werken en met van alles en nog wat in de weer, dus echt uitgebreid mee gespeeld helaas toch nog niet. Er was geloof ik nieuwe firmware, zet die er vanavond wel ff op en dan eens wat benchmarks draaien e.d. . Een eerder YouTube videotje tekende 'em heel langzaam weg, maar reageert nog best vlot eigenlijk wel.
Maar ding voelt erg goed aan, doet echt niet onder voor een Samsung. Beeldscherm is indrukwekkend, lekker helder inderdaad en erg scherp/vloeiend, dan zie je toch het verschil met de 1280x800 9.4" PiPO goed qua pixels en tekst enzo. Wat aangenaam opgevallen is, is vooral de backlight. Er is haast geen lichtgloed te bespeuren en wat zwart is, is dan ook goed zwart.
Over zwart gesproken, ik ben bang dat ik toch niet kan wennen aan witte schermranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |