Witquote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
De ifive X2 is nu op Tmall gelist.
http://list.tmall.com/sea(...)t&type=p&cat=&style=
(Bij stores met een FNF-headerplaatje en 'fnf' in de storename halen!)
16GB versie: 999 CNY
Helaas alleen wit.Maar wel 8.9" 1920x1200.
![]()
Who's tempted?
- Of AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)00005062&groupsort=1
Geen rockchipquote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Normaal gesproken wel, tenzij rockchip, dan heb je de rockchip flashtool.
Het is best goedkoopquote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
De ifive X2 is nu op Tmall gelist.
http://list.tmall.com/sea(...)t&type=p&cat=&style=
(Bij stores met een FNF-headerplaatje en 'fnf' in de storename halen!)
16GB versie: 999 CNY
Helaas alleen wit.Maar wel 8.9" 1920x1200.
![]()
Who's tempted?
- Of AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)00005062&groupsort=1
Is niet zo goed gegaan, die amlogic flash tool is een beetje brak, nu eens op een pc met windows xp proberen als ik weer eens bij mijn ouders ben. Hopelijk werkt het dan wel want de pc herkent de tablet nog wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen rockchipOk ga ik dat eens proberen
Heb me al geregistreerd daarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Zulke dingen altijd ff op Slatedroid e.d. kijken.Die lui weten vast wel raad. Hoef je niet zo pioniertje te spelen.
Welke tablet gaat het omquote:
Denk dat je daarvoor wellicht ook bij een blokker/Intertoys of iets dergelijks terecht kan en dan een dualcore 1.6gHz (rockchip RK3066) tablet op kan pikken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:34 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Leuk topic.
Moet voor heel wat mensen een cadeautje kopen, dus ik dacht gelijk aan een mwa-mwa Android-tab.
I.v.m. de hoeveelheid mag het niet teveel kosten (max 100 dollar).
Android 4.1+
Resolutie: 1024X600 minimaal
8GB Minimaal
7" of hoger.
Wat adviseren jullie; ASUS Memo pad 7 (99,- saturn), of toch een chineesje?
----ik zie net dat de memo pad 7 , de oude versie is. die vervalt dus!
Onda v811 dual core. Heb de officiële tools Enzo alleen op bepaalde percentages loopt hij vast. Ben nu van plan het thuis te proberen op een xp 32 bit bak. Of jij moet iets weten? Hij loopt op 73 procent vast, of op 90 met iets van update: update . zip OK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke tablet gaat het om? heb zelf ook al eens een AMlogic gesteend en weer ontsteend
Aliexpress.comquote:There are many-many Android tablet manufacturers from China. No wonder that every day could even met a new Android product in China. One is a tablet called VOYO A15.
Interestingly, this tablet uses a dual core processor from Samsung, the Exynos 5250 with 2GHz speed. This processor is based on the ARM Cortex A15 chipset.
Additionally, this tablet also comes with a 11.6 inch screen size which has a resolution of 1920 x 1080 pixels. There is also 2GB of RAM and also sports with 16GB of internal memory.
This tablet running Android 4.2 Jelly Bean operating system. At the rear, there is a 11000 mAh capacity battery that can last up to 8.5 hours. Regarding the price, this tablet is sold in China with a $228 USD price tags.
Unfortunatley, There is no information regarding the availability of this tablet in the market outside China.
Pff, dacht dat jij die al láng kende.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Not too shabby. Gd find!
Wel too big imho.
"AllFine FINE"quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Volg de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar alles omtrent RK3188.
Ik volg eigenlijk totaal niet hoe dat zit met Exynos tabs ende zo.
Zo kende ik die dus niet, maar wel een andere 11.6" tab: http://www.pandawill.com/(...)l-camera-p75746.html .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het met mijn W17pro van Ramos, probeer het eerst maar op die XP bak, daarna is er nog wel 1 oplossing maar dat heeft iets meer voeten in de aarde (flash shorten).quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Onda v811 dual core. Heb de officiële tools Enzo alleen op bepaalde percentages loopt hij vast. Ben nu van plan het thuis te proberen op een xp 32 bit bak. Of jij moet iets weten? Hij loopt op 73 procent vast, of op 90 met iets van update: update . zip OK!
Ik ga die waarschijnlijk ook bestellen, maar wil eerst wat reviews lezen eigenlijk. Ben ook benieuwd van welke fabrikant dat scherm is, Samsung?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mooi hè?
Minder mooi is inderdaad die resolutie.Maar ik had sowieso geen interesse.
Ik ga die FNF ifive X2 ff uitproberen.
(En dan waarschijnlijk na wat spelen afdanken omdat 'ie wit is, 'cause I'm autoracist like that)
ES file explorer, camera app heb je nodig, google drive, FB natuurlijk, officesuite, uitzending gemist, xbmc, veetle, tvgids, goeie mediaplayer (zoek ik nog...), firefox, zoiets dus....quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:06 schreef xaban06 het volgende:
Gisteren mijn eerste tablet gekocht, een Nexus 7. Eerder nog nooit een Android toestel gehad. Wat zijn must-have apps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |