quote:
Ik zie zo op Tweakers niets staan over ervaringen met de M9 pro, alleen nog maar over hoe ze 'm gaan kopen.
Op internationale websites lees ik juist vaak het tegenovergestelde (dat RK3188 gewoon niet goed genoeg is voor deze resoluties, misschien met de update wel) maar ook een aantal positieve reacties, zeker na die update. Vandaar m'n scepticisme.
quote:
De Voyo is gewoon (te) groot voor op de bank; 10'' is wel het maximale wat lekker te bedienen is vindt ik zelf.
Mwah, dat is persoonlijke smaak. Ja hij is een stuk groter maar dat is ook wel prettig groot beeld.
Hoewel gewicht denk ik meer gaat opspelen (m9 pro: 585 gr. versus 700gr voor de Voyo)
Voor de rest is het gewoon een uitstekend ding, mist dus alleen 3G en GPS.
[quote]
De 5520 is nog te duur; wellicht dat er in het nieuwe seizoen (voor januari) een pricedrop komt waardoor er wat nieuwe aankondigingen van komen (dit nieuws helpt wel; oudere chipset worden dan vaak goedkoper
http://tweakers.net/nieuw(...)ctacore-soc-aan.html).
True, dus daarom best knap dat Voyo die A15 zo goedkoop op de markt kan zetten. Goedkopere dan M9 pro met goedkopere hardware.
quote:
Daar Samsung gewoon verzaakt om de bronbestanden vrij te geven (of daar zeer lang mee wacht) komen er maar matige updates voor de Chinese exynos toestelen (helaas).
Wat overigens wel goed nieuws is is dat chinese fabrikanten steeds meer de kernels vrij gaan geven. Aangezien (indirecte) concurrenten daar nu mee beginnen hoop ik dat RK niet te lang achter gaat blijven

Dat van Samsung is wel minder ja.
Ik wacht nog even ervaringen af met die M9 pro; vooralsnog is daar nu nog weinig/niets over bekend.