abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129322338
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef RDMKR het volgende:
Toch beetje teleurgesteld over de snelheid van mn rockchip tablet.

Snap niet goed waarom ie langzamer is dan mn telefoon. 1.6ghz cortex a9 zou gewoon ruim beter moeten zijn dan 1.5ghz a7... Gpu is 544mhz quad core vs 330(?)mhz single core...

Het scherm heeft dan misschien 1.5x zoveel pixels en de gpu architectuur is ouder (samsung s3 heeft zelfde mali mp4 gpu at 400 mhz; telefoon heeft die van de s4 maar dan 1 ipv 3 cores) maar hoort dat zoveel effect te hebben ten op zichte van al die andere dingen?

Blijft een geweldige keuze voor die +/- 150 euro, maar heb het gevoel dat niet het onderste uit de kan komt. Hopelijk komen er goede firmware updates.

Sent from phone

Ps. Het zou heel goed gewoon kunnen komen doordat de grafische imperfecties op het grotere scherm makkelijker te zien zijn... Bewegende plaatjes moeten grotere afstanden overbruggen dus ieder schokje zie je....
Jammer. Staat deze update nog op stapel voor die tablet? Dat zou verbetering moeten brengen.

Toch wel jammer want dat is toch wel iets waar ik mij snel aan zou ergeren. De Pipo M9pro heeft dezelfde hardware hoewel de resolutie wel iets lager is. Bovendien gaan er nu geruchten rond dat de GPS geditched is voor de M9pro; zeker is het echter niet. Dat plus de hoge prijs (zo'n $300-330 excl. taxes) doet mijn enthousiasme toch erg minderen.

Jammer dat de Voyo A15 geen GPS en 3G heeft; dat lijkt voor de rest een uitstekende tablet en nog beter geprijsd ook (zo'n $275 via DHL excl. taxes of $250 via regular post). Tuurlijk; GPS en 3G zijn opties die prijs opdrijven, maar vervolgens heeft de Voyo wel een groter scherm en duurdere CPU.

Jammer dat het lijkt dat de Chinezen weinig lijken te (gaan) doen met de 5520. Die SmartQ T40 die Shiznuts eens genoemd heeft is ook nagenoeg niets over te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 25-07-2013 10:57:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')