Het is hier ook goed, achteraf toch redelijk tevreden met Engels 8.9 - 9.9 aangezien het bij een redelijke norm nog best aardig kan zijn.quote:
Wow, is Engels een van je beste vakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is hier ook goed, achteraf toch redelijk tevreden met Engels 8.9 - 9.9 aangezien het bij een redelijke norm nog best aardig kan zijn.
Niet m'n minste neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow, is Engels een van je beste vakken?
quote:
Oow, ik lees nu pas dat ie voor mij bedoeld was! Excusé moi! Gaat prima hoor! Nog wat van plan vanavond?quote:
tosti gegeten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
ik ben aan het oppassenen ze hebben lekker snoep
Oppassers die de kinderen snoep geven. Zo'n oppas had ik vroeger nooit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
Excuses aanvaard, je bent nou eenmaal blond hé.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oow, ik lees nu pas dat ie voor mij bedoeld was! Excusé moi! Gaat prima hoor! Nog wat van plan vanavond?
Met mij wel goed, ben aan het bieren geslagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
jawel je gaat the big lebowski kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, je bent nou eenmaal blond hé.![]()
Nee ik ga niets doen vanavond. Uitpuffen van de examens. En u?
Ik ga spongebob kijken hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel je gaat the big lebwoski kijken
Ik geef ze lekker veel snoep enzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oppassers die de kinderen snoep geven. Zo'n oppas had ik vroeger nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |