Nath zei van de week ook al dat de OP bijgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef henk3412 het volgende:
Aanrijding letsel Getfertsingel Enschede; hulpdiensten ter plaatse:
Zo zat ik ook te denken. Ik hoorde net ook een ambulance rijden wat niks zegt aangezien ik niet zo gek ver weg van het ziekenhuis in Hengelo woon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.
Brand is hier populair.
Woningbrand hier..schuurbrand daar..
quote:
dan moet je 100% even aan de oren trekkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Ik heb dat geile biggetje even aangesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je 100% even aan de oren trekken
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat geile biggetje even aangesproken
Ritmisch knorren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.
quote:
foeiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben net door de demo heengetruckt en nu de full gmae + crack aan het downen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |