Stella Gommans?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef Finitio het volgende:
[..]
Stella Gommans?Da's natuurlijk niet de bedoeling heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet de bedoeling heLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat het niet kan. Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:45 schreef Finitio het volgende:
Hoe zit het trouwens met googelen. Moeten we daar iets over afspreken, mag het wel of niet? Controleren kan natuurlijk sowieso niet, maar ik wil wel graag 'eerlijk' winnen.
En vervolgens is het spel dood, omdat niemand het weet.quote:Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.
Zo denk ik er zelf ook over, op een gegeven moment moeten er of goede hints komen, of mensen google inschakelen, of allebei. Maar natuurlijk hoeft niet alles binnen een uurtje geraden te worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
En vervolgens is het spel dood, omdat niemand het weet.
Dan zaten we nu nog bij die ballerina.
Het is een kort en vluchtig spelletje dat door 4 à 5 mensen tegelijk gespeeld wordt. Duurt het te lang, dan haken mensen af.
Zoals Finitio het al aangaf; je kunt het niet controleren.
Hehe ja.. jullie sterven uit. Zeker straks als Google Glass aanslaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet kan. Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.
Maar ik ben ook van de generatie dat mensen nog zelf moesten denken
Dat slaat niet aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef Finitio het volgende:
[..]
Hehe ja.. jullie sterven uit. Zeker straks als Google Glass aanslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |