Het zegt mij ook helemaal niets, dus zonder Google had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Was ik van ze lang zal ze leven niet opgekomen.
Succes morgen met verder raden danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Limburg82 het volgende:
Stefan Groothuis.
De laatste voor vandaag.
Tuurlijk, neem je tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:10 schreef Limburg82 het volgende:
Ik denk nog even verder, maar op dit moment schiet mij niets te binnen.
Stella Gommans?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef Finitio het volgende:
[..]
Stella Gommans?Da's natuurlijk niet de bedoeling heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet de bedoeling heLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat het niet kan. Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:45 schreef Finitio het volgende:
Hoe zit het trouwens met googelen. Moeten we daar iets over afspreken, mag het wel of niet? Controleren kan natuurlijk sowieso niet, maar ik wil wel graag 'eerlijk' winnen.
En vervolgens is het spel dood, omdat niemand het weet.quote:Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.
Zo denk ik er zelf ook over, op een gegeven moment moeten er of goede hints komen, of mensen google inschakelen, of allebei. Maar natuurlijk hoeft niet alles binnen een uurtje geraden te worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
En vervolgens is het spel dood, omdat niemand het weet.
Dan zaten we nu nog bij die ballerina.
Het is een kort en vluchtig spelletje dat door 4 à 5 mensen tegelijk gespeeld wordt. Duurt het te lang, dan haken mensen af.
Zoals Finitio het al aangaf; je kunt het niet controleren.
Hehe ja.. jullie sterven uit. Zeker straks als Google Glass aanslaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet kan. Als je het niet 'uit je hoofd' weet dan weet je het niet.
Maar ik ben ook van de generatie dat mensen nog zelf moesten denken
Dat slaat niet aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef Finitio het volgende:
[..]
Hehe ja.. jullie sterven uit. Zeker straks als Google Glass aanslaat.
Met een hintje wellicht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nja we zullen zien. Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Iemand nog een poging voor LB?
Prima. Het is ook best een moeilijke dit. Het betreft een artiest. Niet Nederlands. Maar je kent hem waarschijnlijk wel, in ieder geval van één nummer.quote:
Haha kom maar op danquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef D. het volgende:
Ik weet het niet
Google heeft wel een paar ideetjes
Bijna alle mannen zingen over vrouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nee nog niet. Deze artiest is vooral bekend van 1 nummer, waarin hij over vrouwen zingt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Finitio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef D. het volgende:
[..]Heel goed. Heerlijk nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: moet er vandoor, poging voor KR volgt later.
Hoezo? Mijn was meer een hint...quote:
Jij natuurlijk! Hier met die nieuwe initialenquote:
Roger Moorequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:58 schreef Finitio het volgende:
Zal ik er dan toch maar eentje plaatsen?
RM
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef livelink het volgende:
Nu echt de aller,allerlaatste.
Ook wel een beetje actueel in het nieuws geweest met de aanslag laatst op de Britse militair.
Boris Johnson
Ja, maar het heeft dit keer geloondquote:
Ik wist dat het te makkelijk was, maar ik had de hele dag al Tubular Bells in mijn hoofd.quote:
Het was hartstikke moeilijk hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat het te makkelijk was, maar ik had de hele dag al Tubular Bells in mijn hoofd.
Dat wil ik hiermee natuurlijk niet ontkrachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het was hartstikke moeilijk hoor
Maar ik ben heul goed
Zijn dat nieuwe regelsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Finitio het volgende:
[..]
[..]
Yo D. ik vind 2 pogingen tegelijk eigenlijk niet kunnen.
Ow, excuses, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n beetje de enige regel die hier geldt.
Nee, je mag weer wanneer de spelleider je antwoord goed of fout bevonden heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, excuses, dat wist ik niet
De regel is dat er minstens 1 iemand tussen jouw 2 antwoorden zit?
+1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Nee, je mag weer wanneer de spelleider je antwoord goed of fout bevonden heeft.
Dan kan het dus zijn dat je al de hele dag denkt het antwoord te weten en je je ei niet kwijt kuntquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Nee, je mag weer wanneer de spelleider je antwoord goed of fout bevonden heeft.
Ik zal deze optellen bij de punten die ik al heb.quote:
En dat iemand anders je dan alsnog voor is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan het dus zijn dat je al de hele dag denkt het antwoord te weten en je je ei niet kwijt kunt
The horrorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
En dat iemand anders je dan alsnog voor is.
Hehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik zal deze optellen bij de punten die ik al heb.
*Even tellen
...
...
Okay.
Ik heb er nu welgeteld 1.
Jullie mogen verder raden, ze waren foutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord, gezien of gelezen. Het kan nog. Snel snel.
dan weet ik het wel(denk ik)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef livelink het volgende:
Een zangeres. Haar grootste succes ging wel over 'de man'
Begrijp ik dat je wel het nummer kent maar niet de zangeres?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef Finitio het volgende:
Grote leeftijdsverschillen hier bij de initialenquiz?
Ik ga ff het nummer luisteren.
In mijn ogen wel met over 6 miljoen viewsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef livelink het volgende:
Tammy Wynette is goed. En het nummer is toch wel een klassieker?
Nee ik ken allebei niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Begrijp ik dat je wel het nummer kent maar niet de zangeres?
Heeft erg weinig met leeftijd te maken denk ik trouwens.
Ik ken het niet. Maar dat zegt natuurlijk geenszins dat het geen klassieker is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef livelink het volgende:
Tammy Wynette is goed. En het nummer is toch wel een klassieker?
langer geleden en aan de andere kant van de zee.quote:
Emmeline Pankhurstquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Pugg het volgende:
tenzij je met aan de andere kant van de zee, Groot-Brittannië bedoelt![]()
Denk dames geschiedenis
Zo zie je maar weer dat deze quiz goed is voor het opkrikken van mijn algemene kennis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |