Animaties waren sowieso crap, dat was mijn grootste minpunt aan RDR. Mannetje gevangen - animatie, mannetje op paard - animatie, Marston op paard -animatie etc.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik speel altijd trage games, maar bij RDR had ik op een gegeven moment wel genoeg van het paardrijden (X,X,X,X,X,X,), het saaie landschap en die kutanimaties als je weer een bloem plukteer zat ook nauwelijks variaties in de missies, alleen het verhaal was wel goed gedaan.
Niks zeiken aan, hommel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Niet zeiken over dat reizen, dan ga je maar uncharted spelen ofzo
Nee Rockstar is niet aanwezig.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt er iets over GTA V verwacht op E3?
Ik zou wat gameplay onderhand wel leuk vinden!quote:Op zondag 9 juni 2013 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Vind het niet eens erg dat ze niet op de E3 staan, heb toch liever dat de game een verassing is en je alles fijn zelf kunt ontdekken.
Gewoon midden in de presentatie van EA ofzoquote:Op zondag 9 juni 2013 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Rockstar hoeft alleen maar een paar screenshots te releasen tijdens of net na de E3 en alle aandacht is bij Rockstar. Volgens mij deden dit in het verleden ook.
Gameplay is net hetgeen wat ik niet wil zien. Op de release wil ik GTA in m'n PS3 doen en eigenlijk geen idee hebben wat ik kan verwachten, dat vind ik het leukst.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zou wat gameplay onderhand wel leuk vinden!
Dikke bakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe screens
http://www.psx-sense.nl/1(...)/#jp-carousel-131363
dit precies ditquote:Op zondag 9 juni 2013 19:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gameplay is net hetgeen wat ik niet wil zien. Op de release wil ik GTA in m'n PS3 doen en eigenlijk geen idee hebben wat ik kan verwachten, dat vind ik het leukst.
Overigens zal R* sowieso geen gameplaybeelden laten zien.
45 euro, krent!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Best erg nu door de E3, maar ik heb nu eigenlijk zoiets van. Laat die game maar zitten, want ik wacht wel op een PC release of hopelijk een next gen release.
Ik ga ook geen Xbox 360 titels (ook omdat ik al nergens echt meer naar uit keek) meer kopen. Ga nu gewoon sparen voor een PS4 en daarna zie ik wel waar ik GTA V voor haal. Tuurlijk is GTA V super vet en heb er ook echt zin in, maar vind het toch zonde om dat spel te kopen net voordat de nieuwe consoles er komen.
Daar gaat het mij helemaal niet om Brock, maar ik vind het gewoon zonde om nog zo'n game te halen vlak voor een nieuwe console release.quote:
GTA V is voor mij een mooie afsluiter van de huidige generatie. Dan koop ik daarna wel een xbox one. Ik denk ook niet dat GTA V ondergesneeuwd wordt, het is denk ik de grootste IP aller tijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar gaat het mij helemaal niet om Brock, maar ik vind het gewoon zonde om nog zo'n game te halen vlak voor een nieuwe console release.
Maarja tis nog geen september he. Als het zover is kan het zo zijn dat ik toch alsnog GTA V haal voor deze generatie
waar kost ie 45quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
GTA V is voor mij een mooie afsluiter van de huidige generatie. Dan koop ik daarna wel een xbox one. Ik denk ook niet dat GTA V ondergesneeuwd wordt, het is denk ik de grootste IP aller tijden.
Is toch zonde om zo'n goede game voor 45 euro te laten liggen? Ik ben zelf zo'n idioot die 120 euro gaat neerleggen voor de collecters edition.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |