Voor hoeveel wil je uitgeven ?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag mensen
Ik speel nu vrolijk BF3 op mijn PS3, maar ik zit er sterk aan te denken om een gaming PC te gaan kopen, iemand een aanbeveling waarop ik BF3 en later BF4 redelijk op zou kunnen draaien?
Gr gr
Ik denk dat je moet kijken wat je nodig hebt om bf3 op ultra te spelen en vanaf daar een stapje hoger zitten ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag mensen
Ik speel nu vrolijk BF3 op mijn PS3, maar ik zit er sterk aan te denken om een gaming PC te gaan kopen, iemand een aanbeveling waarop ik BF3 en later BF4 redelijk op zou kunnen draaien?
Gr gr
$800,- dacht ik zo?quote:
Een redelijke monitorquote:
je kan hier miss wel wat ideeën op doenquote:
dingen kosten niks?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voreger kickte ik er ook wel op, maarjah prioriteiten moet je op een gegeven moment gaan stellen
Specs?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik kan met mijn pc (voor 650 euro samengesteld destijds) BF3 mooi op ultra spelen. 800 zou dus (mits je de goede onderdelen kiest) ruim voldoende moeten zijn.
Ik speel op high met een systeem van 600 Euro, en dat is al een paar jaar geleden, dus het moet lukken om voor hetzelfde bedrag een systeem samen te stellen zodat je op ultra kan spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik kan met mijn pc (voor 650 euro samengesteld destijds) BF3 mooi op ultra spelen. 800 zou dus (mits je de goede onderdelen kiest) ruim voldoende moeten zijn.
Ik wacht sowieso ook tot andere mensen battlefield 4 hebben getest en vanuit daar de goedkoopste keuzes te maken om BF4 toch op ultra te draaienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik speel op high met een systeem van 600 Euro, en dat is al een paar jaar geleden, dus het moet lukken om voor hetzelfde bedrag een systeem samen te stellen zodat je op ultra kan spelen.
Officieel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Alleen de GPU is afwijkend:
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 4
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 660 Ti or AMD Radeon 7950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatible sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Dit komt van Battlelog zelf, en staat op meerdere gamesites ... de engine is alleen maar 'gereviseerd' op bepaalde punten, dus het lijkt me niet dat het veel zwaarder gaat worden dan bf3 nu al is (je zou eerder verwachten dat het beter gaat draaien met dezelfde hardware).quote:
Dan wordt het iig geen 1000 euro PC gelukkigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dit komt van Battlelog zelf, en staat op meerdere gamesites ... de engine is alleen maar 'gereviseerd' op bepaalde punten, dus het lijkt me niet dat het veel zwaarder gaat worden dan bf3 nu al is (je zou eerder verwachten dat het beter gaat draaien met dezelfde hardware).
en terecht.... anders gaat iedere looser snipen op hc... wat nu al merendeel doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Schalks. het volgende:
Lekker zeg, dat hardcore. Een schot op het lichaam met een sniper op redelijke afstand is nog steeds geen instakill.
No kill assist like a 99 kill assist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |