Wat zijn je specs nu?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om tegen de tijd dat BF4 released een nieuwe PC te kopen om BF4 gelijk op ultra te kunnen spelen op 60 fps
Ik zeg pc kopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
I7 derde gen, 6 Gb geheugen, GT650M
laptop dus.
Heb je ook echt niet nodigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik koop alleen geen poespas ofzMoet zo goedkoop mogelijk dus geen gekke lichtjes, SSD's etc
Precies. Ik snap ook niet waarom mensen dat willen. Ik vind het alleen maar afleidend en irritant.quote:
Ik vind het wel mooi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Precies. Ik snap ook niet waarom mensen dat willen. Ik vind het alleen maar afleidend en irritant.
Voreger kickte ik er ook wel op, maarjah prioriteiten moet je op een gegeven moment gaan stellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Maar ik heb nu alleen maar LEDjes omdat die er al waren toen ik deze pc kocht
Zelf had ik er geen geld aan uitgegeven.
Je wilt dus gewoon voor zo weinig mogelijk geld een bazen game computer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik koop alleen geen poespas ofzMoet zo goedkoop mogelijk dus geen gekke lichtjes, SSD's etc
geen ssd's willenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BF3 startte op mijn oude PC letterlijk in 4 minuten pas op, nieuwe PC vanaf SSD in een halve minuut, vanaf HDD slechts iets trager.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef Convict het volgende:
[..]
geen ssd's willen
instand maps joinen! eerste in vehicles en windows opgestart in 3 seconden ftw.
of koop je later ook een auto met 2 liter motor en een brandstof toevoer met een doorgang van 5% van wat je motor nodig heeft om optimaal te werken
7/25 mb reading spead vs 600/800mb reading speed. als het met bf geen verschil maakt ligt dat niet aan de schijf dat het zo weinig verschil maakt:Pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF3 startte op mijn oude PC letterlijk in 4 minuten pas op, nieuwe PC vanaf SSD in een halve minuut, vanaf HDD slechts iets trager.
Maakt dus nauwelijks verschil. PS, Windows, dat merk je wel.
Moet je ook wel raak schieten...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef dennis3d het volgende:
Ben echt klaar met dat kut Battlefield kut spel..
Mensen gaan niet eens dood van 2 sniper kogels in hun hoofd op hardcore..
BF3 hit detectionquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef dennis3d het volgende:
Ben echt klaar met dat kut Battlefield kut spel..
Mensen gaan niet eens dood van 2 sniper kogels in hun hoofd op hardcore..
Voor een budget gaming pc kun je beter je geld besteden aan een betere gpu dan een ssd. Een ssd is leuk, maar is het echt niet waard om in je pc te stoppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef Convict het volgende:
[..]
geen ssd's willen
instand maps joinen! eerste in vehicles en windows opgestart in 3 seconden ftw.
of koop je later ook een auto met 2 liter motor en een brandstof toevoer met een doorgang van 5% van wat je motor nodig heeft om optimaal te werken
Rond de 1000 zou ik dan wel willen uitgeven hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon voor zo weinig mogelijk geld een bazen game computer.
Dat kun je dus vergeten. Het gaat je sowieso als je een beetje een stevige spelcomputer wilt geld kosten als in tussen de ¤ 500,- en ¤ 1.000,-.
En dat praten we alleen maar over de componenten en eventuele kast.
Geen OS nog of toetsenbord/headset met mic.en alles wat er bij hoort.
Yep dat is helemaal verneukt....quote:Op zondag 26 mei 2013 03:10 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
BF3 hit detection![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 26 mei 2013 03:10 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Voor een budget gaming pc kun je beter je geld besteden aan een betere gpu dan een ssd. Een ssd is leuk, maar is het echt niet waard om in je pc te stoppen.
dan kom je toch op een leuke pc uit denk ik zoquote:Op zondag 26 mei 2013 03:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rond de 1000 zou ik dan wel willen uitgeven hoor
Ja dan kan je aardig gamen als je 1000 euro uitgeeftquote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef hiddit het volgende:
[..]
dan kom je toch op een leuke pc uit denk ik zo
Maargoed ik wacht eerst wel ff de beta af en daarna officiële gamepkay en singleplayer. Als dat allemaal tof genoeg is koop ikhet spel pas. Zo niet dan koop ik de nieuwe gamepc nietquote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef hiddit het volgende:
[..]
dan kom je toch op een leuke pc uit denk ik zo
er zijn/komen vast wel andere games uit waar je een nieuwe pc goed voor kan gebruikenquote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed ik wacht eerst wel ff de beta af en daarna officiële gamepkay en singleplayer. Als dat allemaal tof genoeg is koop ikhet spel pas. Zo niet dan koop ik de nieuwe gamepc niet
Alleen eventueel nog voor generals 2 maar daar houdt het bij opquote:Op zondag 26 mei 2013 11:21 schreef hiddit het volgende:
[..]
er zijn/komen vast wel andere games uit waar je een nieuwe pc goed voor kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |