abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:09:49 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126942737



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemende teams:






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 13:29:48 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126983351
quote:
UNIS Flyers legt belangrijke basis nieuwe seizoen

Terwijl het ijshockeyseizoen alweer even achter de rug is, wordt er achter de schermen hard gewerkt aan het team van de UNIS Flyers voor het seizoen 2013/2014. Inmiddels is bekend dat een deel van de selectie blijft en zijn er een aantal nieuwe spelers gecontracteerd.

Het goalie-duo blijft compleet. Na een geweldig WK in Donetsk, waar hij werd uitgeroepen tot beste goalie, maakt Martijn Oosterwijk zich weer op voor een nieuw seizoen voor de Flyers. Samen met Sjoerd Idzenga verdedigt hij wederom de Friese goal.

Ook zijn de contracten verlengd van Jeroen van Olphen, Jurryt Smid, Mark Hoekstra, Kevin Nijland, Brent Janssen, Tony Demelinne en Kevin Bruijsten. “We hebben er hard aan gewerkt om een groot deel van het team van vorig seizoen bijeen te houden”, laat voorzitter Henk Hoekstra weten. “Met het behoud van deze basis zijn we daar goed in geslaagd.” Het behoud van Kevin Bruijsten is daarbij erg belangrijk. “Hij had ook een aanbieding van een andere Nederlandse club gekregen, maar blijft bij de Flyers. En daar zijn we natuurlijk erg blij mee”, aldus de voorzitter. Met Sander Dijkstra en Tony Ras worden nog gesprekken gevoerd.

Van de imports is inmiddels bekend dat Andrew Krelove nog een seizoen voor de Flyers gaat spelen. De sterke verdediger uit Thunder Bay in Canada, was vorig seizoen goed voor 27 punten in 38 wedstrijden.

Mike Nason keert niet meer terug bij de Flyers. Nason sluit een periode van zes jaar in het shirt van de Friezen af. In deze periode was hij goed voor 143 goals en een totaal van 348 punten. Ook Alexander Terjohins zal niet meer terugkeren op het Friese ijs.

Nieuwe aanwinsten
Naast de contractverlengingen zijn ook de eerste nieuwe aanwinsten bekend. Calvin Pohlman komt over van Amsterdam. De 22-jarige aanvaller tekende vorig seizoen voor 19 punten bij de rode lantaarn drager. Voor de hardwerkende Pohlman is de stap naar Friesland een mooie beloning voor twee sterke laatste seizoenen bij de Amsterdammers. Naast Pohlman komt er nog een Amsterdammer over naar de Flyers, verdediger Dax van de Velden. De 21-jarige van de Velden heeft de laatste jaren veel groei doorgemaakt en bevestigde dit op het WK in Donetsk waar hij een goed toernooi speelde. Bij de Flyers krijgt hij nu de kans zich door te ontwikkelen. Pohlman en van de Velden zijn twee mooie Nederlandse aanwinsten voor de Flyers.

De technische commissie hoopt nog te slagen in het aantrekken van een Nederlandse speler en vier imports. Er is voor het komende seizoen een begroting van ¤ 425.000,-. Dit is ¤ 85.000,- meer dan vorig seizoen en de club blijft zich commercieel dan ook goed ontwikkelen. De komende weken zal er nog meer spelersnieuws bekend gemaakt worden. Zie ook de Leeuwarder Courant van vandaag voor een uitgebreid verslag.
http://www.frieslandflyer(...)asis-nieuwe-seizoen/

ziet er goed uit, beetje zoals verwacht denk ik, alleen het vertrek van Mike Nason verbaasd me een beetje, vraag me af waar hij heen gaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127137973
Ben benieuwd of nason nog ergens opduikt, als ik Dordt was wist ik het wel. Don en nason als ervaren spelers, jammer dat Don geen NL pas aanvraagt en Nason zou wel weer wat meer waard zijn als hij een NL pas aanvraagt. hopelijk ook nog Kars, al zie ik die wel opduiken bij Den Haag

Bob gaat naar de Trappers, dat worden 3 sterke Nederlandse aanvalslijnen met misschien 1 import

Miezerek gaat stoppen als speler maar gaat door als trainer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127137982
Terjohns is ook een prima speler, die kan iedere club zo halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127189824
Big Jeff op weg naar zijn 3e jaar in GB
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127191131
zie nu pas dat Nichols naar Dordt gaat :')
Goeie zaak imo, is natuurlijk veel beter voor de competitie als Dort geen tweede G's wordt. Dus ervaring op het hoogste niveau is zeker welkom daar.
De Canadees die ze van Bentley (NCAA) hebben gehaald is qua naam briljant natuurlijk: Dan Koudys :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_127199124
Zijn broer speelde de afgelopen 2 jaar in de oberliga

Zou zeggen biedt hem ook een contract aan, 2 nieuwe nc's voor 2016 is de moeite
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 15:25:01 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127206400
John Versteeg ook naar Dordrecht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127439547
Oosterveld naar de Flyers.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:54:04 #10
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_127449111
Cuomo naar Turnhout. Het lijkt erop dat ik komend naar een hoop Nederlandse coaches tegen ga komen in België.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_127488654
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8569

Die zit in 2016 dus bij Croatie maar dan zit Croatie allang minimaal 1 niveau boven NL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127761297
André Janssen trekt dit seizoen definitief zijn handen van HYS af.

Houkes, Van Oorschot, Postma en Alan van Bentem blijven in de Uithof. Wes Hendriks komt over van Eindhoven.

Schotel (naar Dordrecht) en Nick de Jong (naar Heerenveen) verkassen.
pi_127790026
De Jong en Schotel weg, Hendrik, Leenders en Ras terug. Vooral van Ras is het te hopen dat hij zich verbeterd, wordt toch al weer zijn 3e eredivisie seizoen

Ik ben benieuwd of ze nog meer imports halen want het lijkt dat ze daar minimaal 3 en eigenlijk 4 van nodig hebben, en dat slaat toch wel een gat in de aanval. Ik zou zeggen vraag Matt Korthuis en/of Smulders terug, Laat Visser als aanvaller spelen en vraag eventueel ook aan Jason Visser of hij weer wil gaan spelen(maar die geldt nog als import). Brown en/of Mason halen lijkt me ook slim
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127790345
Jammer dat Van Iersel er niet veel van kan anders kon hij mooi samen met een jonkie de derde lijn bevolken. Kan je beter proberen Tummers proberen te halen, zou zeggen dat hij top5 is van de in Nederland spelende verdedigers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_128424158
quote:
DEN HAAG - HYS The Hague is komend seizoen actief in de Continental Cup. Als landskampioen heeft HYS automatisch recht op deelname aan de Europa Cup.

Het bestuur van de ijshockeyclub heeft besloten om HYS in te schrijven voor het prestigieuze toernooi. Daarnaast hoopt HYS de organisatie van de tweede ronde van de Continental Cup binnen te slepen.

Het bidbook is dit weekend aangeboden aan de internationale ijshockeybond in Hongarije. De tweede ronde van de Continental Cup kan voor het eerst in de geschiedenis in Den Haag afgewerkt gaan worden.
pi_128430917
Teams beginnen al aardig vorm te krijgen

Zou zeggen op basis van nu

1: Tilburg
2: Heerenveen
3: Den Haag
4: Herentals
5: Geleen
6: Eindhoven
7: Dordtrecht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_128506309
Den Haag haalt Van Duin als back-up, Berteling en Collins als 2e import. Die zal wel een mooie salarisverhoging hebben gekregen

DellGrosso naar Zweden ondanks dat hij rond was met Den Haag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129089345
De teams beginnen steeds meer vorm te krijgen. Staats naar Dordt, Dordt zijn dus na Overweg en Hendriks hun 3e Nederlandse D kwijt, denk dat weinig te verwachten is van Eindhoven al biedt het wel kansen voor de CTO' ers

Monych naar Denemarken, jammer dat die nooit meer in Nederland gespeeld heeft. Mjelelli naar Duitsland, neem aan oberliga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:15:58 #19
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_129105245
Ik zie nog niet veel gebeuren in Geleen.

Oh wacht, zei ik niet veel? Ik bedoel helemaal NIETS. Het zou me niks verbazen als er helemaal geen eredivisie-team is dit jaar. :{
Tics van je petten.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 02:03:30 #20
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_129109973
Ik hoor wel wat dingetjes, er wordt aan gewerkt. Maar echt veel moeten we er dit jaar niet van verwachten ben ik bang.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_129127997
Veel van hun Nederlandse jongens kunnen natuurlijk niet echt ergens naartoe, misschien voor een knaak bij Eindhoven maar dat lijkt me ook niet echt een optie.

Desdoods maak je die 2 Belgische broers imports en probeer je goedkoop een import keeper, verdediger en aanvaller te halen. Genoeg Noord Amerikanen die na de uni wel 6 maanden naar Europa willen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129128035
Zou wel jammer zijn als Den Haag, Tilburg en Heerenveen er bovenuit steken, Herentals er tussen in en Eindhoven, Geleen en Dordt die alleen interessante wedstrijden spelen tegen de onderste 4
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129128068
Neem ook aan dat Sami dan sws niet terugkeert en dat was de afgelopen jaren ongeveer de reden van de goede resultaten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 20 juli 2013 @ 13:07:56 #24
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_129151246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neem ook aan dat Sami dan sws niet terugkeert en dat was de afgelopen jaren ongeveer de reden van de goede resultaten
Daar zou ik idd niet van uitgaan. Het was vorig jaar al de vraag of hij terug zou komen.
Flesje bier
pi_129163319
Het worden dus Noortman en Patrick Martin, een NC die aan de TUE gaat studeren. Hij speelde vorig jaar op een niveau onder de OHL en het wordt vergeleken met NAHL, das wel een behoorlijk niveau, Normaal gesproken moet hij makkelijk de concurrentie aan moeten kunnen met Noortman en met wat geluk heeft Nederland er in 2016 een keeper van 24 erbij

Ben ook wel benieuwd wat Delil gaat doen, hopelijk gaat hij samen met Mollen in Eindhoven keepen, zou toch jammer zijn als hij stopt of in het 2e gaat keepen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')