PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Niet normaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
GG rijst, zwaar onverdiende overwinning van mij
Courtois was zo absurd goed dit potje
hahaha ja echt een wonder dat hij er bij de eerste 5 schoten niet in ging..zo'n lange scrimmage heb ik niet vaak gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet normaalen dat busje van jou bij mijn goal
Tegen rijst echt nog veel ziekerquote:
Zijn MOTM zal ook wel ziek zijn. Laat staan zijn TOTSquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen rijst echt nog veel zieker![]()
Hij is ook zo goed met zijn voeten..net als IRL
Echt belachelijk ja..net als die onmogelijke voorzet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:32 schreef Rijst het volgende:
Mijn keeper was bang voor de bal
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157624676
quote:Here is the line-up:
Cech; Ivanovic, Cahill, Christensen, Cole; Mikel, Loftus-Cheek; Azpilicueta, Mata, Benayoun; Ba.
And here is how Manchester City line-up, also handing chances to young stars Karim Rekik and Albert Rusnak.:
Hart, Clichy, Rekik, Kompany, Zabaleta, Garcia, Silva, Y Toure Aguero, Tevez, Rusnak.
?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:51 schreef ThadCastle het volgende:
Demba Ba
Kompany was niet echt overtuigend. City beter maar Cech heeft er zin in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet maar op, ik wil naar bedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou ziek zijn.
Ik ga 'm in de webapp openen.
Nou neukse dan. Ik ga pitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo hoort ze te liggenBeentjes wijd en gaan
Maver waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:49 schreef over_hedge het volgende:
Iemand al met Tots Lewandowski gespeeld?
quote:
2x al zelfsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
MOguh![]()
hoe gaat het hier. maver inmiddels al TOTS ribery gepulled neem ik aan.
Weet alleen dat ze Lia heet. Rest moet je zelf maar uitzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, straks even naar het ziekenhuis voor een check up. Denk dat ik misschien wel met de auto gaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning
Is de pijn al wat minder Toef?
Oke, zou mooi zijn als je volgende week misschien weer aan de bak kanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, straks even naar het ziekenhuis voor een check up. Denk dat ik misschien wel met de auto ga
Die is van dat youtube kanaal dat ze filmpjes aan van die kinderen laten zien toch?quote:
Weet alleen dat ze Lia heet. Rest moet je zelf maar uitzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
jouw UI is nog steeds echt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Wat is er?quote:
Ja, dat zou inderdaad mooi zijn. Muren komen een beetje op me afquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, zou mooi zijn als je volgende week misschien weer aan de bak kan
Potje?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef Reemi het volgende:
Hopen dat er in het Franse TOTY even een leuke Franse RM zit.
Wij gaan vandaag een potje doen hè?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad mooi zijn. Muren komen een beetje op me af
Ik dinsdag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Succes iedereen met examens vandaag. Wanneer zijn jullie eigenlijk klaar?
Dinsdag MenO en woensdag nog Frans.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Succes iedereen met examens vandaag. Wanneer zijn jullie eigenlijk klaar?
Hahaha neejoh! Ben je klaar al?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Durf alleen niet, want jij slacht mij altijd
http://www.futhead.com/12/players/5879/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef Reemi het volgende:
Benteke heette in FUT12 nog LioloWist ik helemaal niet
Daar heb ik het vandaan jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/players/5879/
Dat is geen pedofilie, maar efebofilie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vereniging_MARTIJN
ja voor jou misschienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig ook een kind. Ik voel me gezondquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef detennismaster het volgende:
Kevin is ongeveer even oud als dat meisje, ik scheel ook maar 1/2 jaar. Dan mag je er op geilen.![]()
![]()
Toefjes???quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag een potje doen hè?
Al met dat nieuwe team gespeeld?quote:
Ik moet nog even Jackson en Ibarbo (cdm) halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al met dat nieuwe team gespeeld?
Ik verloor van Remiquote:
Hahaha idd, na die goal begon het eindelijk wat te lopen. En dat schot van Jantje iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef Reemi het volgende:
Gg blanch, wtf gebeurde er na jouw goal.Lijkt me duidelijk dat het momentum bestaat.
Scoorde ik nou bijna van eigen helft met Vertonghen?
Ja true, Lloris is een goede GK trouwens joh!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Reemi het volgende:
Wel erg geflatteerd dit koen
Reina 10 reddingen
Supermarkt o.i.d?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef DannyDeko het volgende:
Afgewezen voor een functie omdat er andere kandidaten zijn met een beter profiel, terwijl je er een half jaar geleden de halve boel runde...Ze durven niet te zeggen dat ik te oud ben en liever een 16jarig pisventje hebben die geen drol uitvoert(want ja, zo zijn 16jarigen).
Je moest een half jaar weg omdat je anders teveel rechten kreeg ofzo mbt contracten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef DannyDeko het volgende:
Afgewezen voor een functie omdat er andere kandidaten zijn met een beter profiel, terwijl je er een half jaar geleden de halve boel runde...Ze durven niet te zeggen dat ik te oud ben en liever een 16jarig pisventje hebben die geen drol uitvoert(want ja, zo zijn 16jarigen).
Jep. Zou dan een vast contract moeten krijgen en daar doen ze "in deze tijden" niet aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moest een half jaar weg omdat je anders teveel rechten kreeg ofzo mbt contracten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep. Zou dan een vast contract moeten krijgen en daar doen ze "in deze tijden" niet aan.
Wel echt lame dat ze je dan niet terugnemen zeg. Maar ja..misschien tijd voor iets anders dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep. Zou dan een vast contract moeten krijgen en daar doen ze "in deze tijden" niet aan.
Speelt jouw team met Benteke tots goed ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt lame dat ze je dan niet terugnemen zeg. Maar ja..misschien tijd voor iets anders dan?
jazekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Speelt jouw team met Benteke tots goed ?
Ik ben de dans ontsprongen omdat ze in paniek warenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
3421 toch ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jazeker
Volgens mij nog nooit mee verloren zelfs..misschien 1x
Tja, beslissing kwam destijds van het hoofdkantoor. Afdelingsmanager had liever kwaliteit over kwantiteit (voor mijn salaris konden 3 16jarigen aan het werk) maar daar dachten ze hogerop dus anders over.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt lame dat ze je dan niet terugnemen zeg. Maar ja..misschien tijd voor iets anders dan?
Ik werkte met plezier de zondagen. Een zondag leverde me zo ongeveer 230 euro opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben de dans ontsprongen omdat ze in paniek warenKonden niemand anders zo gek krijgen om alle zon- en feestdagen te werken
Semi-ICT?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, beslissing kwam destijds van het hoofdkantoor. Afdelingsmanager had liever kwaliteit over kwantiteit (voor mijn salaris konden 3 16jarigen aan het werk) maar daar dachten ze hogerop dus anders over.
[..]
Ik werkte met plezier de zondagen. Een zondag leverde me zo ongeveer 230 euro op
----
Iemand nog suggesties voor een leuke bijbaan als semi-ICT WO student zijnde?
Gefeliciteerd, nu ga ik ff ontbijtenquote:
Ik weet niet welke stad je studeert, maar hier in Amsterdam heb je van die studentenuitzendbureaus, waar je bijbaantjes kan vinden in jouw studierichting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, beslissing kwam destijds van het hoofdkantoor. Afdelingsmanager had liever kwaliteit over kwantiteit (voor mijn salaris konden 3 16jarigen aan het werk) maar daar dachten ze hogerop dus anders over.
[..]
Ik werkte met plezier de zondagen. Een zondag leverde me zo ongeveer 230 euro op
----
Iemand nog suggesties voor een leuke bijbaan als semi-ICT WO student zijnde?
http://wefut.nl/squad/1091quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
3421 toch ?
Speelt dat beter dan 343 ?
En kan je anders je team even posten dan maak ik het met de NIF's
Ja, ik omschrijf mijn studie aan leken altijd als "de link tussen de maatschappij en de ICT". Heb dus hier en daar wat ICT achtige vakjes maar het draait meer op de toepassing van de ICT op het bedrijfsleven en/of maatschappij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Semi-ICT?Maak een leuk appje met microtransacties
Bij een random bedrijf helpen op een ICT afdeling. Grotendeels oude wijven helpen met problemen als: mijn muis doet het niet. ik krijg verkeerde tekens als ik ??? invul. blablaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, ik omschrijf mijn studie aan leken altijd als "de link tussen de maatschappij en de ICT". Heb dus hier en daar wat ICT achtige vakjes maar het draait meer op de toepassing van de ICT op het bedrijfsleven en/of maatschappij.
Oh jij bent zo'n manager die eigenlijk niets van ICT weet maar wel doet alsofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, ik omschrijf mijn studie aan leken altijd als "de link tussen de maatschappij en de ICT". Heb dus hier en daar wat ICT achtige vakjes maar het draait meer op de toepassing van de ICT op het bedrijfsleven en/of maatschappij.
Vrienden van me willen niet mee omdat we ook al naar de gashouder gaanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n manager die eigenlijk niets van ICT weet maar wel doet alsof
Hey Dreetje, zal ik je helpen met Engels voor je video's?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga gewoon Marcelo op CB zetten voor donk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga gewoon Marcelo op CB zetten voor donk
Als ik niet als hobby mezelf dingen had aangeleerd wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n manager die eigenlijk niets van ICT weet maar wel doet alsof
Hoe ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Dreetje, zal ik je helpen met Engels voor je video's?
Dreetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Dreetje, zal ik je helpen met Engels voor je video's?
Wanneer is gashouder?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vrienden van me willen niet mee omdat we ook al naar de gashouder gaan. Nouja dan maar niet. Geen zin om alleen te gaan en als ik uiteindelijk toch een kaartje koop dan heb ik hetzelfde probleem als dat ik nu heb.
Krijg mijn kaartje voor Springsteen niet verkocht
Ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, probeer alleen te begrijpen wat je bedoeltquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als ik niet als hobby mezelf dingen had aangeleerd wel ja.
Maar mijn studie is ook verreweg van technisch hoor, dus zal mezelf ook geen ICT expert noemen.
En ik heb btw nergens gezegd dat ik door mijn opleiding veel van ICT zou weten he, het gaat met name om het toepassen zei ik dus
Ik spreek het in.quote:
Oh das al snelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
9 juli dacht ik. Was in een half uur uitverkocht
Wel een percentage van de winst vast laten leggen, anders vindt hij je straks net zo vervelend als de Syriërquote:
Hij is irritantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een percentage van de winst vast laten leggen, anders vindt hij je straks net zo vervelend als de Syriër
Precies. Dan ben jij niet de Hollandse KSI meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan is het niet echt meer van mij dat wel
Zou kopen.quote:
hihiquote:
Mangala is wel echt een baas!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hihi
Droomdebuut voor Mangala bij mij..na 2 minuten rood terwijl de tackle vol op de bal was..4-1 verloren uiteindelijk. Lewa is wel bizar goed..zo teringsnel is hij nu en erg wendbaar..was net een lange versie van Reus
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beest!
Ik had dit als ontwerp:
[ afbeelding ]
Ik zal Dion wel even inlichten.
Hij deed het tegen mij best aardig anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:46 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Kaboul maar een clown eigenlijk, springt de hele tijd 2 meter de lucht in om vervolgens de bal te missen en op de grond te vallen. Irritant.
Annie pruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wit met zwart en zwart met wit
We missen alleen een oranje sjaal of nektasje...
Of Annie pruiken?
Hij peert hem en nu staat er dat ik gedegradeerd ben. Wat is deze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef Reemi het volgende:
Wtf, in divisie 1 tegen een silver team met 23 chemistry en o.a. een RB in de spits. Gaat nog moeilijk worden ook zeker.
metsjfiksing!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij peert hem en nu staat er dat ik gedegradeerd ben. Wat is deze.
Twee wedstrijden over, 5 punten nodig. Ik degradeer. Prima EA.
Ja, leuke bug is dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eigen schuld als je nog 5 punten moet met 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
From the Hollandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beest!
Ik had dit als ontwerp:
[ afbeelding ]
Ik zal Dion wel even inlichten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
Kreeg van een tegenstander voor de wedstrijd een berichtje: "I really love your team" dus ik hem ook een complimentje gemaakt over zijn team. Tijdens de wedstrijd zag ik een speler van zijn team geblesseerd op de grond liggen. Dus ik dacht: Ik speel m sportief uit.
Hij nam de uitbal, schoot m naar voren en scoorde.
Kreeg van een tegenstander voor de wedstrijd een berichtje: "I really love your team" dus ik hem ook een complimentje gemaakt over zijn team. Tijdens de wedstrijd zag ik een speler van zijn team geblesseerd op de grond liggen. Dus ik dacht: Ik speel m sportief uit.
Misschien even een site om alle merchandise te verzamelen alvorens ze in de webwinkel te gaan verkopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Annie pruiken.![]()
![]()
Hier wel alvast een mooi tasje:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Misschien moest die net ff aan zn kont krabben?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Wel 2-1 gewonnenHij keek ook nog eens de herhaling van het doelpunt trouwens
Ik zit te wachtenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Wel 2-1 gewonnenHij keek ook nog eens de herhaling van het doelpunt trouwens
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien moest die net ff aan zn kont krabben?
Jongetje of meisje?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet zo naar het ziekenhuis. Maar snel weer terug denk ik. Uurtje of 2, half 3?
Had ik wel verwacht jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:10 schreef Tim86 het volgende:
Thadje ging net op tijd slapen gisteren..toen was het nog 3-0 geloof ik
[ afbeelding ]
Wij ook een potje met onze nieuwe teams?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet zo naar het ziekenhuis. Maar snel weer terug denk ik. Uurtje of 2, half 3?
Ik probeer altijd tijdens de wedstrijd te handelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkSoms laat ik ook wel eens een herhaling doorlopen als ik wil kijken of ik een whatsapp berichtje heb ofzo.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien even een site om alle merchandise te verzamelen alvorens ze in de webwinkel te gaan verkopen?
Je hebt 2x 7 chem. Zondequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie naast Torres? IF Sturridge?
Geen RvP en Balo
Ik vind Suarez de fijnste BPL spits.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen RvP en Balo
Haal gewoon D Cisse ipv Torresquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen RvP en Balo
Oja kut ik zie het nu, had eerst Parker daar en de webapp zegt wel gewoon 100 chemquote:
Met een manager erbij klopt dat ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja kut ik zie het nu, had eerst Parker daar en de webapp zegt wel gewoon 100 chem
Zet lescott CCB, dat vind ik echt een superbaas. Kopte er ook veel corners in voor mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja kut ik zie het nu, had eerst Parker daar en de webapp zegt wel gewoon 100 chem
Anders zet je Rodrigo erbij of wat was die overpowered spaanse spits?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zet Navas op RMquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen RvP en Balo
Adrianquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Anders zet je Rodrigo erbij of wat was die overpowered spaanse spits?
Bijna alle spelers uit dit team heb ik zelf uit packs gehaald daarom staan ze erin.quote:
Gewoon opskeer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef DuTank het volgende:
Kapsters
Ze vragen je of het zo goed is, zeg je: ja is goed zo.
Knipt ze er nog meer af
M'n vriendin snijdt mijn leuter eraf.quote:
Hoop het niet zegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi kan die over 2 seizoenen naar Ajax
Ik wil Ferdinand en Parker wel graag behoudenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lescott voor Ferdinand en Toure voor Parker.
Mazzelaar, ik had wel kaarten besteld maar kwam niet door de loting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:53 schreef Nickskuh het volgende:
Een gozer die ik ken heeft 2 kaarten voor de CL finale van morgen gewonnen bij Frank en Ronald de Boer
Ik dacht dat jouw favo formatie stoel -> bureau - > zolderkamer was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Maver24 het volgende:
formatie van me team naar 433 omgezet, 41212 speelde niet zo fijn jammer genoeg, klote is dat ik nog steeds niet mijn favoriete formatie heb ontdekt
Neersteken en kaarten afpakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:53 schreef Nickskuh het volgende:
Een gozer die ik ken heeft 2 kaarten voor de CL finale van morgen gewonnen bij Frank en Ronald de Boer
as sports ofzo>quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij welke youtuber had Djeetje ook alweer die coins gewonnen?
Dat heb ik atm een beetje met mijn Suarez team..zoveel minder fijn en leuk om mee te spelen..geef het nog een paar potjes en dan gooi ik het om naar 3-5-2 en als dat ook niet loopt dan verkoop ik het maarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:27 schreef Reemi het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ik dit team gemaakt heb
TOTS Suarez en IF Sturridgequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 1.7miljoen om een cf en st te kopen die elkaar chem moeten geven. Wie zou ik halen?in een 4411
Suarez heb ik al gehad. Werkte niet echt in die formatie.quote:
Gotze - Reusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 1.7miljoen om een cf en st te kopen die elkaar chem moeten geven. Wie zou ik halen?in een 4411
Suarez werkt altijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Suarez heb ik al gehad. Werkte niet echt in die formatie.
tots gotze met reus er voor is missshien wel een goed ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gotze - Reus
El Shaarawy - IF Balo
Milito - IF Palacio
Rooney - Welbeck
Tevez - Aguero
Muller - Gomez
lewa tots johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tots gotze met reus er voor is missshien wel een goed idee
die geven elkaar niet genoeg chem als de rest dode links zijnquote:
welke moneyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef Rijst het volgende:
Mijn Franse team speelt echt fijnMisschien gooi ik nog een paar Ligue 1 TOTS erin.
Haalt geen 9 chem danquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:42 schreef psychedelicate het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Even rage de volgende keer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Dan ben jij niet de Hollandse KSI meer.
Dit. Ik win lang niet altijd en áls ik win heb ik alsnog minimaal 2 tegengoals.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik atm een beetje met mijn Suarez team..zoveel minder fijn en leuk om mee te spelen..geef het nog een paar potjes en dan gooi ik het om naar 3-5-2 en als dat ook niet loopt dan verkoop ik het maar
Okequote:
Zet er maar een speler op dan Trade offer ik wel. Ga denk ik alles maar verkopen, dat super team gaat er toch niet komenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet er maar een speler op dan Trade offer ik wel. Ga denk ik alles maar verkopen, dat super team gaat er toch niet komen
Of is oke zonder punt een troll
Zo'n bullshit dat je dan de win niet krijgtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef Rijst het volgende:
Tegenstander veroorzaakt ene penalty in de eerste 5 minuten. De scheids gaf Pepe rood dus hij ging gelijk weg.Laat mij dan op zn minst die penalty erin schieten zodat ik de win krijg. Gelukkig dat potje erna wel gewonnen.
Koop dan Diouf/Esswein/Reusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Of mn tegenstander was beter. Ik vind TOTS Mandzukic een nog grotere lamzak dan Reijnen
Irritant is dat. Heb ik al 2x gehad in mijn laatste wedstrijd voor de titel. Heb ik 3 punten nodig maar gaat de tegenstander gelijk aan het begin weg...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef Rijst het volgende:
Tegenstander veroorzaakt ene penalty in de eerste 5 minuten. De scheids gaf Pepe rood dus hij ging gelijk weg.Laat mij dan op zn minst die penalty erin schieten zodat ik de win krijg. Gelukkig dat potje erna wel gewonnen.
Niet zo smooth dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Of mn tegenstander was beter. Ik vind TOTS Mandzukic een nog grotere lamzak dan Reijnen
Nu moet je niet overdrijven..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon in je club houdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet met hem doorspelen tot hij weer gaat stijgen
Misschien wel. Al heeft Mandzukic 7 uit 8. Dat is dan wel netjes, want 1 wedstrijd verbrak de verbinding in de 3e minuut. Maar hij staat zo vaak uit positie, en zie hem niet echt fel de kopduels aangaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13024
Misschien is deze neger iets voor je Toefjes?
[..]
Gewoon in je club houden
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die ultimate team trader app kan niet op mijn telefoon worden geinstalleerd
Maver maakt al die teams heul niet jongequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Maver moet drugs gehad hebben toen hij dat schreef.
Meteen zichzelf de underdog maken.. jammer dit erg jammerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
Succes toef.Eigenlijk heb jij de betere versie van mijn team
(behalve dat Lukaku er niet in zit)
Ik krijg met mijn dure team ook veel goals tegen, meestal door de meest bizarre dingen. Verdedigers die over de keeper struikelen, een keeper die over de bal duikt, dat soort onzin.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Ik win lang niet altijd en áls ik win heb ik alsnog minimaal 2 tegengoals.
Bij de friendlies die ik gister deed tegen TT en Tim speelde mijn team tenminste goed. Als ik seasons ofzo doe lijkt het wel of ze allemaal retarded zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik krijg met mijn dure team ook veel goals tegen, meestal door de meest bizarre dingen. Verdedigers die over de keeper struikelen, een keeper die over de bal duikt, dat soort onzin.![]()
NIF Benteke en Lukaku vond ik fijner spelen, maar daar speelde ik dan ook meestal tegen silverteams.
Link?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef over_hedge het volgende:
fuck ittoch maar lewandoski en gotze gekocht
Dan maar 1 iemand in mijn team op 7 chem
hahaha ik heb gewonnen. Regelementaire 3-0quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
Succes toef.Eigenlijk heb jij de betere versie van mijn team
(behalve dat Lukaku er niet in zit)
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha ik heb gewonnen. Regelementaire 3-0
push doet kut. Maar het is een serie a - bpl met lewan en gotze als aanval in een 4411quote:
het is dreetjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)enkort_neuken_1.html
Dat plaatje.![]()
Ook nog eens een ginger.
Post je team eens danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Reemi het volgende:
Als je verliest van toefjes weet je dat er iets mis is met je team
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Reemi het volgende:
Als je verliest van toefjes weet je dat er iets mis is met je team
Bij mij staat Mangala ook RCB, ik moest dat gister na de wedstrijd nog even checken want hij liep steeds links middenquote:
Hoe breek jij eigenlijk door de verdediging van je tegenstander met dit team? Je hebt 2 spitsen die niet kunnen passen en ook net te weinig pace hebben om er op snelheid langs te gaan. 3-5-2 is ook geen goede formaties om lekker te crossen, dus ik vraag me af hoe jij de meeste goals scoort.quote:
heb je al coins gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe breek jij eigenlijk door de verdediging van je tegenstander met dit team? Je hebt 2 spitsen die niet kunnen passen en ook net te weinig pace hebben om er op snelheid langs te gaan. 3-5-2 is ook geen goede formaties om lekker te crossen, dus ik vraag me af hoe jij de meeste goals scoort.
Nee zou ik niet doen. Dan heb je twee trage CB's.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef wieisboos het volgende:
Zal ik Miranda en Courtois vervangen voor Piqué en Diego Lopez? Het wordt dan wel erg traag in het centrum, al is Samuel met 61 pace wel ontzettend goedtotaal geen last van
Hoezo kan je nou weer niet lekker crossen in een 3-5-2 dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe breek jij eigenlijk door de verdediging van je tegenstander met dit team? Je hebt 2 spitsen die niet kunnen passen en ook net te weinig pace hebben om er op snelheid langs te gaan. 3-5-2 is ook geen goede formaties om lekker te crossen, dus ik vraag me af hoe jij de meeste goals scoort.
Niet zo lekker als ik 4-3-2-1, 4-3-3, etc. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoezo kan je nou weer niet lekker crossen in een 3-5-2 dan?
Probeer anders gewoon eens Suarez / Sturridge naast Benteke?quote:
Beetje dansenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef pascal08 het volgende:
Ik kwam deze nog tegen op m'n puush account.
[ afbeelding ]
Ik keek ook toevallig naar mijn oude pushesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze tegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |