quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
Ik weet wel nog wat ik op mijn eerste meet at. Natte hamburgers, gebakken door Monopoly.
Ik denk er vrijwel dagelijks aan als ik langs die omgevallen boom fietsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
[..]In het vondelpark.
waar ik een prullenbak in de fik zette
Ik zeg toch, anarchie(de)!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
[..]In het vondelpark.
waar ik een prullenbak in de fik zette
7 juni ga ik mijn moeders kookkunsten overtreffen, be warned.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast
Overigens die snackbar in Geleen
En je moeders kookkunsten
Kook een ei.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan als ik langs die omgevallen boom fiets
schijnt tof geweest te zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Alleen Anarachide's verjaardag.
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schijnt tof geweest te zijn
Heb ik iets zachts onder mij behalve mijn slaapzak?quote:
Als de rest het kunt vond merkte je het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.
Wat een kutexcuus. Zorg dat je (een deel) samen reist met iemand die wel OV heeft en het kost je max ¤25. Niet iets wat je twee keer per week wil doen maar voor heel af en toe prima te overzien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit gratis OV gehad. Anders had ik er misschien wel eentje bezocht.
Ik vond het ook leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.
Ja ik weet. Het was ook een kutexcuus. Ik huil van binnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus. Zorg dat je (een deel) samen reist met iemand die wel OV heeft en het kost je max ¤25. Niet iets wat je twee keer per week wil doen maar voor heel af en toe prima te overzien.
Ik kijk 1 week van te voren allemaal hoe ik t ga doen met luchtbedden en slaapzakken enzo. Ik zorg voor 2 luchtbedden en Jordy slaapt op de bank en Ara in het bad en DV in mijn bed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik iets zachts onder mij behalve mijn slaapzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |