quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
Ik weet wel nog wat ik op mijn eerste meet at. Natte hamburgers, gebakken door Monopoly.
Ik denk er vrijwel dagelijks aan als ik langs die omgevallen boom fietsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
[..]In het vondelpark.
waar ik een prullenbak in de fik zette
Ik zeg toch, anarchie(de)!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef arachide. het volgende:
[..]In het vondelpark.
waar ik een prullenbak in de fik zette
7 juni ga ik mijn moeders kookkunsten overtreffen, be warned.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast
Overigens die snackbar in Geleen
En je moeders kookkunsten
Kook een ei.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan als ik langs die omgevallen boom fiets
schijnt tof geweest te zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Alleen Anarachide's verjaardag.
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schijnt tof geweest te zijn
Heb ik iets zachts onder mij behalve mijn slaapzak?quote:
Als de rest het kunt vond merkte je het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.
Wat een kutexcuus. Zorg dat je (een deel) samen reist met iemand die wel OV heeft en het kost je max ¤25. Niet iets wat je twee keer per week wil doen maar voor heel af en toe prima te overzien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit gratis OV gehad. Anders had ik er misschien wel eentje bezocht.
Ik vond het ook leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. De rest weet ik niet.
Ja ik weet. Het was ook een kutexcuus. Ik huil van binnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus. Zorg dat je (een deel) samen reist met iemand die wel OV heeft en het kost je max ¤25. Niet iets wat je twee keer per week wil doen maar voor heel af en toe prima te overzien.
Ik kijk 1 week van te voren allemaal hoe ik t ga doen met luchtbedden en slaapzakken enzo. Ik zorg voor 2 luchtbedden en Jordy slaapt op de bank en Ara in het bad en DV in mijn bed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik iets zachts onder mij behalve mijn slaapzak?
Waarom ara in badquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kijk 1 week van te voren allemaal hoe ik t ga doen met luchtbedden en slaapzakken enzo. Ik zorg voor 2 luchtbedden en Jordy slaapt op de bank en Ara in het bad en DV in mijn bed.
Ik doe de meeste moeite om er te zijn dus ik claim een luchtbed grquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kijk 1 week van te voren allemaal hoe ik t ga doen met luchtbedden en slaapzakken enzo. Ik zorg voor 2 luchtbedden en Jordy slaapt op de bank en Ara in het bad en DV in mijn bed.
Gewoon iemand in de koelkast.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Ik moet even kijken hoe mijn vrienden die van ver komen, 't gaan doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe de meeste moeite om er te zijn dus ik claim een luchtbed gr
Etsu, ik wil graag een luchtbed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een lelijke stoephoer dus. Blijf maar gewoon jezelf.
Hallo jij!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:23 schreef meowingtons het volgende:
Zit je nu weer hier Tchock? Niet zo snel switchen man, ik ben geen pro stalker
Hier is altijd een rel als de rest van FOK! slaapt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:23 schreef meowingtons het volgende:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:23 schreef meowingtons het volgende:
You're a fat catquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:23 schreef meowingtons het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah vandaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier is altijd een rel als de rest van FOK! slaapt.
I had a heart attackquote:
Nouja, alleen richting jou, verder niets dan liefde voor mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
Oh waarschuwing: meow houdt nogal van 'je oma' en jemoeder-grapjes. Ik zeg het maar.
Hoe het gaat enzo, maar laat maar, same oldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer zeggen op "sup"
Ik weet dat nooit
O-M-G! Mag ik mee?quote:
Ojaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jordy, volgens ets was het jouw idee dat ik moest komen, hoezo wilde je dat?
Alsof ik niet van ver komquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Ik moet even kijken hoe mijn vrienden die van ver komen, 't gaan doen.
What is this i don't evenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor 50 piek (of Tchock) maak ik een uitzondering
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ah vandaar
[..]
I had a heart attack
Doei discoboy!quote:
neem een bom mee, 99 % van de mensen daar moeten uit de genenpoel verwijderd wordenquote:
Jongen, mijn moeder gaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neem een bom mee, 99 % van de mensen daar moeten uit de genenpoel verwijderd worden
Wacht, winkels open op een zondag? Wat is er aan de hand in Sassem?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Feest.
Tevens kan ik niet slapen, ik heb geen zin om te slapen.
Ga slapenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Feest.
Tevens kan ik niet slapen, ik heb geen zin om te slapen.
ANARCHY!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:29 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wacht, winkels open op een zondag? Wat is er aan de hand in Sassem?
Lees dan.quote:
Ik heb het gelezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
ANARCHY!
En er komt niemand.
[..]
Lees dan.Ik heb geen zin.
Een pijl doet dat met een knie ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:31 schreef arachide. het volgende:
Ik ben nog steeds niet moe
al doen mijn knietjes wel zeer
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:31 schreef arachide. het volgende:
Ik ben nog steeds niet moe
al doen mijn knietjes wel zeer
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:32 schreef Etsu het volgende:
wtf
ik was aan t roken in de badkamer en zat bij het raam.
zie ik opeens een man op de straat naar mij zwaaien.
ik keek zo en zei: "WIE BEN JIJ?!?!?!"
hij zei iets maar verstond ik niet.
toen ging ik mijn bril halen en keek ik nog harder.
was het de 2de jongen die ik leuk vondwtf.
even praatje gemaakt uit het raam en hij komt zsm op bezoek en nu issie weg.
jouw levenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:32 schreef Etsu het volgende:
wtf
ik was aan t roken in de badkamer en zat bij het raam.
zie ik opeens een man op de straat naar mij zwaaien.
ik keek zo en zei: "WIE BEN JIJ?!?!?!"
hij zei iets maar verstond ik niet.
toen ging ik mijn bril halen en keek ik nog harder.
was het de 2de jongen die ik leuk vondwtf.
even praatje gemaakt uit het raam en hij komt zsm op bezoek en nu issie weg.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht niet.
Thank god
Godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:34 schreef Rezania het volgende:
Ik droom vannacht dat een bejaarde gozer mijn rolstoel probeerde te jatten. Toen stond ik op en sloeg ik hem met mijn stok.
quote:
Geen vlees, geen hardstyle, en ook geen bèta. Mislukte vent dat je er bent.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Geen vlees, geen hardstyle, en ook geen bèta. Mislukte vent dat je er bent.
Ik hoop voor jou dat ik je nooit tegenkom, want ik timmer je op je bekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ik je nooit tegenkom, want ik timmer je op je bek
Zal ik je hiervoor noten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ik je nooit tegenkom, want ik timmer je op je bek
Doe maar, heeft hij eindelijk noten als een echte vent.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar, heeft hij eindelijk noten als een echte vent.
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wegkruipen wanneer ara mee dreigtquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij gaat uit van implicaties van Rez
Ze mag me helemaal kapot noten als ze daar gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wegkruipen wanneer ara mee dreigt!
ARA
Ik stel voor dat je ook modje gaat spelen op mn HW wanneer jordy zich misdraagt.
geil.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze mag me helemaal kapot noten als ze daar gelukkig van wordt
Sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met de note die ik al heb weet ik het niet zo hoor..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sorry.Ik durfde hem ook niet meer weg te halen nadat ik de grap snapte
Daarom positiefquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat je nog 2 uur met mij in een trein moet zitten?
medelijden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat je nog 2 uur met mij in een trein moet zitten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sorry.Ik durfde hem ook niet meer weg te halen nadat ik de grap snapte
Ja, ik ben een beetje seksistischquote:
Volgens mij mag je met dat kaartje gewoon via alle mogelijke wegen reizen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:47 schreef Etsu het volgende:
trouwens jordyals je niet met ara reist en via utrecht gaat, bespaar je daarmee 20 euro
weet niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met dat kaartje gewoon via alle mogelijke wegen reizen.
klinkt als iemand waarmee ik prima over weg kanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje seksistischAl is het wel minder geworden.
En ik stotter, en ik praat heel veel, en ik heb vreemde humor
so sorry
Ik zie het nu ook ja. maar het is bijna dezelfde route, dus ik snap het nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet?
op ns.nl staat dat vanaf waar jordy woont naar grunn via arnhem retour 49 kost (met 40% korting), en gewoon via utrecht 29 eckies
serieus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet?
op ns.nl staat dat vanaf waar jordy woont naar grunn via arnhem retour 49 kost (met 40% korting), en gewoon via utrecht 29 eckies
of je gaat gewoon via utrecht en spreekt met ara in zwolle af en gaan jullie vanaf daar samen. wellicht eventjes wachten maar dan heb je ook weer wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
serieus?
beter komt er zo'n treinkaartjes actie
Als je zegt: ik neem het risico niet. Kunnen we dan wel vanaf zwolle samen reizen? (dat is op jouw routequote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
serieus?
beter komt er zo'n treinkaartjes actie
Maar het vreemde is dat je via den bosch gaat he.. en vanaf den bosch kan je zo weer de trein pakken naar zwolle. Dus technisch gezien zou je met kaartje jordy-etsu gewoon via arnhem moeten kunnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je gaat gewoon via utrecht en spreekt met ara in zwolle af en gaan jullie vanaf daar samen. wellicht eventjes wachten maar dan heb je ook weer wat.
ja dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat je via den bosch gaat he.. en vanaf den bosch kan je zo weer de trein pakken naar zwolle. Dus technisch gezien zou je met kaartje jordy-etsu gewoon via arnhem moeten kunnen.
nee, zou niet hoeven. Ik reis ook altijd via utrecht naar huis vanaf vriendlief bijvoorbeeld, maar als ik dat op de routeplanner aangeef, dan ben ik 5 euro meer kwijt, maar dat is in 1.5 jaar nog nooit een probleem geweestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet.
maar als hij zo'n kaartje koopt via zo'n locket, dan zal het vast 49 euro kosten. ik weet t ook niet.
al sla je me dood, ik heb weekendov en daar profiteer ik vooral van. en ik woon niet ergens in een uithoek van het land waardoor ik hele omwegen moet maken zoals jordy.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee, zou niet hoeven. Ik reis ook altijd via utrecht naar huis vanaf vriendlief bijvoorbeeld, maar als ik dat op de routeplanner aangeef, dan ben ik 5 euro meer kwijt, maar dat is in 1.5 jaar nog nooit een probleem geweest
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
al sla je me dood, ik heb weekendov en daar profiteer ik vooral van. en ik woon niet ergens in een uithoek van het land waardoor ik hele omwegen moet maken zoals jordy.
baas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of pleur gewoon geld op je ov en bliep in waar de neuk je vandaan komt en bliep uit in groningen. Dat ding weet neit dat je in arnhem was
blij =/= verontrustend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maakt het niet uit hoe je reistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
OV, daar staat mijn korting ding op
IK ZEG ALLEEN MAAR WAT IK ZIEquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit hoe je reist
Jezus etsu, waar maak je je druk om.
De conducteur vindt het ook allemaal ok?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit hoe je reist
Jezus etsu, waar maak je je druk om.
Alleen als ik vroeg mee kom. Ze komt precies langs mij.quote:
Zo'n conducteur ziet jij komt uit plaats A en je bent vanaf plaats A aan het reizen. Reis je richting plaats A, dan wordt el conducteuros boosquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De conducteur vindt het ook allemaal ok?
Half twee, dus 12 uur van huis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe laat heb je examen, toch niet negen uur
Dan is het le goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n conducteur ziet jij komt uit plaats A en je bent vanaf plaats A aan het reizen. Reis je richting plaats A, dan wordt el conducteuros boos
Dan ben ik sowieso te laat. Ik moet namelijk drie kwartier fietsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
12 uur?Ik vertrek dan om kwart over 1
kijk anders even of je niet die dagtickets kan fixen op marktplaats.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ik vroeg mee kom. Ze komt precies langs mij.
Als ik dagtickets van 13 euro vind, ben ik goedkoper uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk anders even of je niet die dagtickets kan fixen op marktplaats.
ik zou me alleen maar schuldig voelen dat jullie zoveel geld oplappen voor een feestje wat echt focking ver is en achteraf een faal blijkt te zijn.
Haha lekker voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso te laat. Ik moet namelijk drie kwartier fietsen.
Ik heb er 1 en ik ga 's avonds en ga dus een andere dag weer terug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk anders even of je niet die dagtickets kan fixen op marktplaats.
ik zou me alleen maar schuldig voelen dat jullie zoveel geld oplappen voor een feestje wat echt focking ver is en achteraf een faal blijkt te zijn.
Maar ze zijn meestal 16+ euroquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik dagtickets van 13 euro vind, ben ik goedkoper uit.
sommigen moeten er van af en verkopen voor minderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ze zijn meestal 16+ euro
Is juist fijn man, lekker wakker worden en zo.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ga de TT maar weer eens goed maken, anders is de SC morgen over de zeik
hellepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan maak ik van je sterretje een sinkhole.
Jij fietst met 2 km/u ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is juist fijn man, lekker wakker worden en zo.En als het slecht weer is pak ik gewoon de trein.
De goedkope die ik vind zijn tot 26 mei geldig, maar eentje tot 23 juni en die zijn aangeboden voor niksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
sommigen moeten er van af en verkopen voor minder
kquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De goedkope die ik vind zijn tot 26 mei geldig, maar eentje tot 23 juni en die zijn aangeboden voor niksDenk niet dat ie reageert, maar misschien kan ik ze alsnog voor een tientje fixen. Dan is het 20 euro, prima te doen
En dan vraag ik om foto's voor bewijs en dan lees ik de code af en heb ik ze gratisquote:
jij denkt dat mensen zo dom zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan vraag ik om foto's voor bewijs en dan lees ik de code af en heb ik ze gratis
Ze zijn er. Ik kan alleen maar hopenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn er. Ik kan alleen maar hopen
IK HOEF NIET TE TANKENquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:10 schreef Rezania het volgende:
GODVERDOMME, IK GING SLAPEN. HOERENZOOI. DAG.
En dan eis ik ze op en zeg ik daarna dat ik geen interesse meer heb. Dan verkoopt ie het aan een ander en wordt ie voor oplichter uitgemaakt. Altijd lachenquote:
Binnen 2 weken? Ik hoop hetquote:
En een retourtje groningen kost 41quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:13 schreef arachide. het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen: voor 60 euro drie dagen londen(vervoer, hostel, ontbijt)
Kut voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een retourtje groningen kost 41
gaat niet zo goedquote:
met mezelfquote:
Haal een m weg And you know itquote:
Totdat je het hostel hebt gezien en het ontbijt hebt gegeten, dan lach je echt niet meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:13 schreef arachide. het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen: voor 60 euro drie dagen londen(vervoer, hostel, ontbijt)
Zolang je in hartje London zit, wat maakt het dan uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Totdat je het hostel hebt gezien en het ontbijt hebt gegeten, dan lach je echt niet meer
Nou, ik woon zo goed als in hartje London en er zijn toch echt wel buurten waar je niet wilt slapen hoor en zeker niet in een dorm met onbekendenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zolang je in hartje London zit, wat maakt het dan uit
Ohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik woon zo goed als in hartje London en er zijn toch echt wel buurten waar je niet wilt slapen hoor en zeker niet in een dorm met onbekenden
Nee dat is waar maar een kamer delen met 11 anderen zou niets voor mij zijn hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh
Maarja, als je gewoon de hele dag weggaat enzo, hoef je van het huisje niet veel mee te maken toch
Oh gaat ze een kamer delen met 11 anderen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar een kamer delen met 11 anderen zou niets voor mij zijn hoor
Geen idee maar dorms in hostels hebben meestal tussen de 4 en 12 bedden. Hoe goedkoper hoe meer bedden per kamer en je zit dan 'gewoon' met een stel vreemdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh gaat ze een kamer delen met 11 anderen?
Dan betaal ik liever wat meer denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
Gezellig want het is goedkoop
[ afbeelding ]
Ik dus ook. Ik moet er echt niet aan denken gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan betaal ik liever wat meer denk ik
Ja maar als zij dat nou prima vindtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
Gezellig want het is goedkoop
[ afbeelding ]
Dag mag natuurlijk maar ik denk ik laat het even zien want veel mensen hebben geen idee wat ze zich erbij moeten voorstellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als zij dat nou prima vindt
ara wel hoor, volgens mij doet ze dat van die hostels vakerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dag mag natuurlijk maar ik denk ik laat het even zien want veel mensen hebben geen idee wat ze zich erbij moeten voorstellen
Nou, helemaal prima dan. Was ook meer voor anderen om te laten zien wat je dan krijgt als slaap accommodatiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ara wel hoor, volgens mij doet ze dat van die hostels vaker
En de spiegel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens was de weegschaal vanmorgen heel lief
Weegschaal heb je niet zo veel aan. Download een app zoals libra om een trendlijn te maken. Bij mij wisselt het vaak 2-3 kilo per dag maar ik zie wel een stijgende trendlijnquote:
De trendlijn gaat bij mij omlaag hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weegschaal heb je niet zo veel aan. Download een app zoals libra om een trendlijn te maken. Bij mij wisselt het vaak 2-3 kilo per dag maar ik zie wel een stijgende trendlijn
Snap ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De trendlijn gaat bij mij omlaag hoor
4 anderenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh gaat ze een kamer delen met 11 anderen?
Ik geloof het wel want het gaat de laatste tijd alleen maaro mlaagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Snap ikik bedoel dat momentopnamen niks zeggen
Not too bad. Het regent maar het is vrijdag dus ik ben blijquote:
Not too bad either, straks nog examen Engels en dan zomervakantie. En hier schijnt voor de verandering de zon!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Het regent maar het is vrijdag dus ik ben blij
How are you?
Lekker zeg! Succes met Engels straksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Not too bad either, straks nog examen Engels en dan zomervakantie. En hier schijnt voor de verandering de zon!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je had gewoon bij hem kunnen slapen
Zou handig zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je had gewoon bij hem kunnen slapen
Nee, ik ken het niet maar de buurt waar dat hostel is (Edgware Rd) wel. Dat is nogal internationaal zeg maar met veel goedkope buitenlandse tentjes. Of het eten daar goed is durf ik je niet te zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog tips voor goedkoop en goed eten?
En ken je misschien Brazen Backpackers hostel?
hoe wordt er eig. gereageerd op die moord op die soldaat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:06 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd een beetje raar gevoel bij Edgware Rd maar dat zal wel komen door de bom in 2005 in het station
Oh oke, internationaal? Klinkt als het ziet er zwart (snap je) van de mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet maar de buurt waar dat hostel is (Edgware Rd) wel. Dat is nogal internationaal zeg maar met veel goedkope buitenlandse tentjes. Of het eten daar goed is durf ik je niet te zeggen
Het is erg centraal gelegen maar qua gebied niet zo bijzonder. Maar goed, je kunt overal naartoe
Ikzelf lunch liever bij Wagamama, Subway, Pizza Express of Strada bijvoorbeeld. Je moet dan voor een gerecht rond de £10 denken.
Een ervan is voor zover ik weet er ernstig aan toe. Ach, alle kazernes worden nu extra bewaakt en het houdt de gemoederen wel bezig maar het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de riots in 2011 of de bommen op de metro's in 2005quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe wordt er eig. gereageerd op die moord op die soldaat?
ik dacht eerst dat de daders dood waren maar blijkbaar liggen ze nog in het ziekenhuis, er werd hier alleen gemeld dat ze waren neergeschoten
Dat klopt wel ongeveer ja. Het is een erg gemengde gemeenschapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke, internationaal? Klinkt als het ziet er zwart (snap je) van de mensen.
Maargoed onze planning is shoppen en bier drinken. We zijn er 2,5 dag
Dag 1: aankomst (hoe we vanaf stansted naar het centrum moeten: geen idee) en beetje culturele shit bekijken
Dag 2: die hard shoppen
Dag 3: die hard shoppen en weer naar huis
Welnee joh, dat met die bom is 8 jaar geleden en was niet alleen daar. Ik weet gewoon de 4 stations en dit was er daar 1 van. Die locatie is nu juist veilig want die gaan ze echt niet nog eens proberenquote:
Die bus is wel cheap. Even boeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt wel ongeveer ja. Het is een erg gemengde gemeenschap
Je kunt daar nog wel een Arabische film in de bioscoop zien volgens mij
Stansted is ver weg vanaf het centrum trouwens. Ik zou een buskaartje kopen (nu al). Hier bijvoorbeeld:
http://www.easybus.co.uk/london-stansted
Winkelen zal geen probleem zijn. Oxford Street, Covent Garden, Regent Street, genoeg drukke en bekende straten niet ver vanaf Edgware Rd.
Uitgaan zou ikzelf in Angel doen maar dat is misschien ook omdat ik er woon. Daar zijn wel de meeste kroegen en restaurant trouwens maar het is niet goedkoop maar dat is drinken nergens in het centrum
Momenteel slecht. Het regent hier nu en het is iets van 10 graden. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die bus is wel cheap. Even boeken.
Hoe is het weer trouwens daar?
2/5 juniquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel slecht. Het regent hier nu en het is iets van 10 graden. Wanneer ga je?
quote:
Leuk! Nou ja, je weet het hier eigenlijk nooit. Misschien heb je een beetje mazzelquote:
I hope soquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Nou ja, je weet het hier eigenlijk nooit. Misschien heb je een beetje mazzel
Nah, vakantie verdient ze ook wel eensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie ara er dan wel weer voor aan om lekker te gaan modden tussen door
Ik zie jullie er voor aan om te gaan kutten op een moment dat ik ergens wifi heb. En dan ga ik wel modden ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie ara er dan wel weer voor aan om lekker te gaan modden tussen door
LB heeft ook vakantie, laat haar maar eens die drie daagjes zelf doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie jullie er voor aan om te gaan kutten op een moment dat ik ergens wifi heb. En dan ga ik wel modden ja.
Ik heb even in het FB topic zitten loeren, gaat werkelijk helemaal nergens over, mensen moeten niet miepenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef arachide. het volgende:
Want de pleuris breekt hier bij voorkeur uit als:
- ik de volgende dag een belangrijk examen heb
- ik op mijn werk zit
Ja, maar als a begint tegen b, vervolgens c ook tegen b gaat en d tegen a, en daarna komt in een ander topic ruzie tussen x, y en z. Tja, dan is het veel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB heeft ook vakantie, laat haar maar eens die drie daagjes zelf doen
Gelukkig hebben we goede modsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar als a begint tegen b, vervolgens c ook tegen b gaat en d tegen a, en daarna komt in een ander topic ruzie tussen x, y en z. Tja, dan is het veel.
Mijn afvallen zet door, ik word nog sexy ooitquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn afvallen zet door, ik word nog sexy ooit
Volgens mijn zijn we allebei niet heel vriendelijk met klachten. Echt een "zeik niet" mentaliteit.quote:
Zo lang alles normaal gaat is alles best, toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn we allebei niet heel vriendelijk met klachten. Echt een "zeik niet" mentaliteit.
En terecht. Mensen zeiken te veel en dat is niet beperkt tot FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn we allebei niet heel vriendelijk met klachten. Echt een "zeik niet" mentaliteit.
gezeik :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, totdat je eigenlijk wel actie zou moeten ondernemen en je zegt "zeur niet zo"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo lang alles normaal gaat is alles best, toch?
Wijs deze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht. Mensen zeiken te veel en dat is niet beperkt tot FOK!
Dat is niet zo best danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:44 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat m'n HW een flop wordt, veel mensen kunnen niet.
Zouden er toch best veel komen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:44 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat m'n HW een flop wordt, veel mensen kunnen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |