De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ik moest van Flipiee mijn joint hier oproken en niet in de bagger...
Voelt een beetje als op een verjaardag onder de afzuigkap of bij de achterdeur staan.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ga maar weer terug naar de bagger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Sardu het volgende:
Voelt een beetje als op een verjaardag onder de afzuigkap of bij de achterdeur staan.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
RukRukkuuuh !quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik duik ook mijn nest in.
Lator spator.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik merk het. Beetje saai bij de achterdeur.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hahaha nee man, heb gisternacht bij mn datequote:
van vrijdag geslapen.
Heb mijn rechterhand niet nodig![]()
![]()
Gister bij je date van vrijdag. Ik ben nuchter maar deze snap ik niet helemaal .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha nee man, heb gisternacht bij mn date
van vrijdag geslapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haahaha!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Sardu het volgende:
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister bij je date van vrijdag. Ik ben nuchter maar deze snap ik niet helemaal .![]()
Trollol.
If not. Nee Dr. M. Nee, die moet je wel snappen.![]()
Ongelooflijk. A. is chaggy naar zijn kamer gelopen omdat ik niet met hem in een éénpersoonsbed kan slapen (hij drukt me onbewust volledig tegen de muur aan enz). *zucht*
Boys... Girls... wat een problemen allemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Problemen? Morgen pas want dan weer naar de sjop.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ah hij is gewoon dronken (ook al zei die net van niet). Mannen! Godver haha vooral als ze dronken zijn zijn het wazige wezens. Verder nog mensen stoned hier
Hoe is dat een probleemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Sardu het volgende:
Problemen? Morgen pas want dan weer naar de sjop.![]()
![]()
Ik ben alleen een beetje slaap dronken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik naar de shop moet is de wiet op. Wiet op = probleem want dan moet ik naar buiten.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hij zegt dattie morgen pas problemen heeft.quote:
Misschien ben ik te nuchter voor dit topic
Edit: oh nu snap ik het pas![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: