Godverhoerentyfusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ggen/382709801830136
Wat een dieptreurige site. Alsof gymnasiasten niet blowen en geen nickelson jassen hebben
Blijkbaar schrijven gymnasiasten elk woord in een zin met een hoofdletter :S, prutsersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ggen/382709801830136
Wat een dieptreurige site. Alsof gymnasiasten niet blowen en geen nickelson jassen hebben
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Peuken, drank. Eten dat ik zelf gekocht heb waar ze over klaagt en dan is altijd de smoes dat het om een enkel glas ging dat hier stond
Zoals ik al zei, eitjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus minstens een half A4'tje werk, en ik schrijf nog klein.
Ja en dan klagen dat ze ergens over struikelt. JA fuck you, mijn kamer.quote:
Officieel haar kamer, want ze betaalt het.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan klagen dat ze ergens over struikelt. JA fuck you, mijn kamer.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
VA ploft dan wel uit elkaar, net als bij een ei dat je in de magnetron opwarmt :S
En de spullen die ze kapot maakt zijn van mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Officieel haar kamer, want ze betaalt het.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
Ach,ik zal zeker niet met tegenzin naar Leiden gaan, dus dat zal wel meevallen hoop ik. Als er chille mensen zijn die houden van bier drinken en k*t roepen dan ben ik al blij.
I ain't even madquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
VA ploft dan wel uit elkaar, net als bij een ei dat je in de magnetron opwarmt :S
''Weet je waarom? Omdat hooggeleiden verdienen lager dan laaggeleiden! Check deze wiet! Dit is focking wiet uit focking Bagdad, niggu!!''quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverhoerentyfus
[ afbeelding ]
Zet je EO-filter eens uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
Ach,ik zal zeker niet met tegenzin naar Leiden gaan, dus dat zal wel meevallen hoop ik. Als er chille mensen zijn die houden van bier drinken en k*t roepen dan ben ik al blij.
Je wilt rechten studeren toch? Dan kan je dat kut roepen wel vergeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |