Ik weet wel dat er een SPI-belt is die echt waterdicht is. Maar dan kan je niet op je telefoon kijken en als je het koordje er ook nog uit wilt hebben is die ook minder waterdicht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn er sportarmbanden die claimen dat ze waterproof zijn? Ik vreesde echt voor mijn telefoon toen ik gister in de regen liep
Ik heb ze aangehad in de winkel en het voelde heel lekker aan m'n voeten, maar ik wilde niet meteen naar een 0 drop. Misschien iets voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:49 schreef LoganMCV het volgende:
Ik denk er aan om nu over te stappen op viratta's schijnt een kleine stap te zijn vanaf kinvara's
Anders gewoon een boterhamzakje omheen frotten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn iphone niet vrees ik, en ik heb er helaas geen verzekering bij genomen
Wat heb je dan precies? Crosstrainer, fietsen, roeien, zwemmen, allemaal opties om dat lijf bezig te houden en de conditie op peil te houden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn basisconditie is op zich goed, dat weet ik, zal dus wel weer snel opbouwen, maar mentaal moet ik het ook nog doen.. Meh![]()
/klaagpost
Je armband onder je regenjas dragen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hm ik lees op internet dat mensen dan een extra plastic zak om hun telefoon doen, dan kan ik net zo goed mn action armband houden
Heb ik nog geen. Ik vond dat ik die nog niet nodig had in de lentequote:
Ja goede optie voor over een tijdje. Het is toch best veel geld voor een 'arme student' en ik wil nu niet een 'halvegare' model kopen omdat ik er per se een moet hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:57 schreef hatsaflats het volgende:
Garmin kopen, hoef je je telefoon ook niet mee te sleuren
Die van mij lag toen ik vanmorgen op m'n werk kwam al voor me klaar op m'n bureau, mooi ding wel
Zere knieën.. dus al die opties mogen even nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies? Crosstrainer, fietsen, roeien, zwemmen, allemaal opties om dat lijf bezig te houden en de conditie op peil te houden.
Voel je je kuiten met kinvara's? Ik liep er destijds zo mee weg en heb nooit last gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:52 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb ze aangehad in de winkel en het voelde heel lekker aan m'n voeten, maar ik wilde niet meteen naar een 0 drop. Misschien iets voor volgend jaar.
Ik heb zo'n heel dun jasje, kan je ook makkelijk oprollen en ergens wegproppen als het weer droog is, is wel ideaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik nog geen. Ik vond dat ik die nog niet nodig had in de lente
[..]
Ja goede optie voor over een tijdje. Het is toch best veel geld voor een 'arme student' en ik wil nu niet een 'halvegare' model kopen omdat ik er per se een moet hebben.
Fuarck. Echt helemaal niks mag? Damn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zere knieën.. dus al die opties mogen even niet
Ik zeg chi-running www.loopblessurevrij.nlquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zere knieën.. dus al die opties mogen even niet
Ik moet eerst pijnvrij de hond kunnen uitlaten van de fysio voor ik meer mag doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fuarck. Echt helemaal niks mag? Damn.
Zelfs gewoon lopen doet pijn?! Ik kan me dit voor de geest halen, maar wist niet meer dat jij dat was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet eerst pijnvrij de hond kunnen uitlaten van de fysio voor ik meer mag doenen dat lukt dus nog niet
Bah..das minder..daar helpt geen chi-running meer aan..maar misschien iets om naar te kijken tegen de tijd dat je wel weer mag lopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet eerst pijnvrij de hond kunnen uitlaten van de fysio voor ik meer mag doenen dat lukt dus nog niet
Daar had ik me op ingesteld, maar dat viel me alles mee. Als ik m'n kuiten voel trekken, dan schud ik m'n benen even los en dan gaat het weer soepel ( toch wat opgestoken van de chi-running clinic).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Voel je je kuiten met kinvara's? Ik liep er destijds zo mee weg en heb nooit last gehad.
Volgens mij zijn er niet echt 'halvegare' Garmin'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik nog geen. Ik vond dat ik die nog niet nodig had in de lente
[..]
Ja goede optie voor over een tijdje. Het is toch best veel geld voor een 'arme student' en ik wil nu niet een 'halvegare' model kopen omdat ik er per se een moet hebben.
Ik zal het onthouden. Thanx!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:06 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Bah..das minder..daar helpt geen chi-running meer aan..maar misschien iets om naar te kijken tegen de tijd dat je wel weer mag lopen.
Het heeft mij enorm geholpen toen ik weer begon met lopen na jaaaaren niets doen.
Sterkte !
Ik heb gisteren op m'n nieuwe Asics met 10mm drop gelopen en ik heb nu wel spierpijn in m'n kuitenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:09 schreef Shravani het volgende:
[..]
Daar had ik me op ingesteld, maar dat viel me alles mee. Als ik m'n kuiten voel trekken, dan schud ik m'n benen even los en dan gaat het weer soepel ( toch wat opgestoken van de chi-running clinic).
Ja, niet 's ochtends of na 5 minuutjes, maar in de loop van de dag, na langer lopen, komt het weer terug. Maar goed, ben onder behandeling dus komt vast goed. Spieren moeten weer flink opgekrikt worden tzt dan kan ik de klachten voorkomen hoop ik..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zelfs gewoon lopen doet pijn?! Ik kan me dit voor de geest halen, maar wist niet meer dat jij dat was.
Hoop dat je snel weer hersteld en het sporten weer lekker op kunt pakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, niet 's ochtends of na 5 minuutjes, maar in de loop van de dag, na langer lopen, komt het weer terug. Maar goed, ben onder behandeling dus komt vast goed. Spieren moeten weer flink opgekrikt worden tzt dan kan ik de klachten voorkomen hoop ik..
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer hersteld en het sporten weer lekker op kunt pakken.
Klagen mag hoor, ik zou er ook flink van balen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagen![]()
Moest het ff kwijt...
Zelluf. Ik hou niet van mensen die me vertellen wat ik moet doen ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Lekker bezig, altijd leuk om te zien dat je progressie maakt. Loop je zelf of met een schema?
Dinsdag met mijn action armband onder mijn jasje gelopen, met de telefoon zeg maar onder mijn arm. Uur onderweg geweest in echt hoosbuien, toen ik thuis kwam was alles tot op het ondergoed doorweekt, behalve mijn telefoon. Zo durf ik het de volgende keer dus ook wel aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hm ik lees op internet dat mensen dan een extra plastic zak om hun telefoon doen, dan kan ik net zo goed mn action armband houden
poser!!quote:
Jaloers!!! Heel veel plezier daar!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Kalimera vanuit een zonnig strand@Kreta; 30 graadjes![]()
Samariakloof zit flink in de kuiten + 5k hardgelopen, blits over de boulevard natuurlijk!
Hoop dat de roparunners heel zijn gefinishd!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Samariakloof zit flink in de kuiten + 5k hardgelopen, blits over de boulevard natuurlijk!
Uhuquote:
Blits hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Al was ik nog de meest normale, wát een fout hardloopcultuurtje heerst hier...
Heb trouwens ook nog een stukje door de kloof gerend, maar damn da's zwaar...
looking good!!quote:
Leuke foto! (zonder tape? nice!) En geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
Nice! Zal wel leuk lopen zijn daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was ik nog de meest normale, wát een fout hardloopcultuurtje heerst hier...
Heb trouwens ook nog een stukje door de kloof gerend, maar damn da's zwaar...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Stoere foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Toffe fotoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Geniet van je vakantie! Toffe foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Begrijpelijk hoor. Maar is er een reden voor je pijn? Heb vroeger ook flink problemen gehad met enkels/knieën en het verpest je dag soms echt omdat je er gewoon niet omheen kan. Sterkte ermee! Rustig aan doen en niet je oefeningen skippen zijn mijn enige tips. ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagen![]()
Moest het ff kwijt...
Maar goed dat de Garmin waterdicht is dan..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is nog redelijk te bedienen in de armband met een ziplock. Goedkope oplossing tot ik een garmin wil. (Ik ben stiekem al een tijdje aan het kwijlen op de 610)
Ik zou je graag willen helpen, maar geloof niet dat ik degene ben die moet zeggen hoe je sneller moet lopen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:35 schreef Onama het volgende:
Wil toch even jullie mening horen.
Heb nu 3 keer gelopen hier en ik merk dat heuvels toch wat anders aangepakt moeten worden dan de polders die ik tot nu toe gewend ben. Bergop gaat prima, maar bergaf voelt echt als een aanslag op mijn benen.
Nou heb ik begrepen dat je je een beetje voorover moet laten vallen, je cadens nog hoger moet gooien en moet proberen je voet achter je heup neer te zetten, het liefst op de voorvoet/middenvoet natuurlijk.
Theoretisch denk ik wel te weten hoe het moet, maar als ik het in de praktijk breng dan lukt het toch niet echt. Staptempo verhogen voelt al snel "te snel" en ben bang dat ik op mijn plaat ga.
Nou heb ik al eens eerder een vraag gepost en die heeft Jero_nimo met een simpele tip op kunnen lossen. Hopelijk weet iemand ook iets gemakkelijks om iets prettiger bergaf te lopen.
jij wordt de expert in rustig aan doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:04 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar geloof niet dat ik degene ben die moet zeggen hoe je sneller moet lopen...![]()
Dank je voor je inschrijving, ik heb afgelopen dinsdag ergens een verslag neergezet, dus dan weet je dat je daar ongeveer moet zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:10 schreef Quoi het volgende:
Thanks peeps
@Onama: ik kan je niet helpen helaas!
@MD: oei! Blessure, damn. Ga thuis de ins en outs ff nalezen. Ekiden reactie is verstuurd!
@Gogo: BruceNapels
![]()
daarom wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, ben niet zo goed in rustig aan doen.
Is die niet waterdicht?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maar goed dat de Garmin waterdicht is dan..
Je moet hem even sarcastisch lezen ;-) Kwijlen op de Garmin <--> Waterdichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is die niet waterdicht?![]()
* SpaceInvaders gaat specs lezen.
Oh wait, goedemorgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Je moet hem even sarcastisch lezen ;-) Kwijlen op de Garmin <--> Waterdicht
Ik heb me toch gedacht, je mag mij van je lijstje afhalen (als ik er al opstond) misschien dat ik kom kijken, als het toevallig zo uitkomt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
@Onama, helaas kan ik je niet helpen, ik merkte afgelopen weekend dat het voor mij vooral zaak was om juist mijn pas te verlengen en zo gebruik te maken van de zwaartekracht om snelheid te maken. Maar ben hier echt geen expert in.18 mensen hebben een complete inschrijving geleverd bij mij via de pm! Dus de 3 teams op de Ekiden zijn een feit.
Ik wacht nog op info van 2 mensen die op zeker meegaan en 5 mensen die 'ovb' staan en heb 3 mensen op de 'reservelijst' staan, die een team willen opvullen. Dus ik denk dat het 4e team vol gaat komen
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen uit het superzonnige Edinburgh!Nu ff startnummers ophalen.
Leugens!quote:
Yur gaat wel lopen dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Volgens mij verschilt dat per persoon. Sommigen eten licht voor het lopen, anderen helemaal niet. Als je een zware interval of een lange duurloop van meer dan 1,5 uur gaat doen, dan is het raadzaam om van te voren te eten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Als jullie 's ochtends lopen doen jullie dat dan voor of na het ontbijt? Ik kreeg van mn broertje op mn donder dat ik zonder eten loop, maar ik heb al moeite met ontbijten, ben bang als ik meteen daarna ga hardlopen ik alles er weer uit gooi. En eerder opstaan spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.
Ja ik wil er nog wel op kunnen kijken. Als ik een horloge heb ga ik sowieso niet zonder telefoon rennen, dan is zo'n belt wel een uitkomst. Maar dat komt nog wel over een tijd, ik moet van mezelf eerst de 5k halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb me toch gedacht, je mag mij van je lijstje afhalen (als ik er al opstond) misschien dat ik kom kijken, als het toevallig zo uitkomt.
Enne Space, ik liep in de winter ook gewoon met mijn telefoon in een ziplock zakje. Werkte erg goed! Nu heb ik hem in mijn Spibelt, die waterafstotend is.
Ik ontbijt meestal eerst en ga een uurtje of anderhalf daarna lopen. Soms loop ik nuchter, maar dan wel met een paar glazen water achter de kiezen en ontbijt ik achteraf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Als jullie 's ochtends lopen doen jullie dat dan voor of na het ontbijt? Ik kreeg van mn broertje op mn donder dat ik zonder eten loop, maar ik heb al moeite met ontbijten, ben bang als ik meteen daarna ga hardlopen ik alles er weer uit gooi. En eerder opstaan spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.
Ligt eraan, soms ontbijt, soms koffie, wat water en GO.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Ik kon al niet op mn telefoon kijken met het ding in een armband. Mijn endomondo mevrouw verteld me hoe lang ik onderweg ben en hoe ver...meer hoef ik niet te weten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil er nog wel op kunnen kijken. Als ik een horloge heb ga ik sowieso niet zonder telefoon rennen, dan is zo'n belt wel een uitkomst. Maar dat komt nog wel over een tijd, ik moet van mezelf eerst de 5k halen.
Goeie foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Kan ook slecht sporten met volle maag. Ik neem alleen een banaan van tevoren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Ik moet wel iets eten, want ik word elke ochtend wakker met hongerrrr. Voor een tempoloopje eet ik wat minder en lichter dan voor een rustige duurloop, omdat het dan wel eens omhoog wil komen omdat ik lang genoeg kan/wil wachten tussen ontbijt en lopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Naja het gaat mij om het bellen, niet per se voor de muziek dan. Ik wil wel graag bereikbaar zijn en mensen kunnen bellen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik kon al niet op mn telefoon kijken met het ding in een armband. Mijn endomondo mevrouw verteld me hoe lang ik onderweg ben en hoe ver...meer hoef ik niet te weten.
En met een horloge zou ik evengoed een Ipod ofzo mee willen nemen voor muziek. dan vind ik een telefoon nu nog handiger, die doet alles in 1
(al lijkt me een horloge tijdens een wedstrijd wel handig...kun je makkelijk op aan en uit knopje drukken)
De HM die ik heb gelopen, heb ik zonder gels gedaan. Ik kreeg wel 2 keer onderweg de mogelijkheid om een stuk banaan te eten. Ik heb ook geen idee wanneer de meeste mensen met gels aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef Arquero het volgende:
Over eten gesproken; is het verstandig om voor een HM ook met dingen als gels enzo aan de slag te gaan? Of is dat nog niet nodig voor dat soort afstanden?
Geen idee eigenlijk.
Iedereen is anders natuurlijk maar met mijn HM heb ik niet eens wat gedronken. Gewoon lekker gelopen en geen hongerklop of wat dan ook. Maar toen was het ook nog niet zo warm en het miezerde. Eten zal niet meteen nodig zijn, als het warm is misschien wel wat extra water.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef Arquero het volgende:
Over eten gesproken; is het verstandig om voor een HM ook met dingen als gels enzo aan de slag te gaan? Of is dat nog niet nodig voor dat soort afstanden?
Geen idee eigenlijk.
Ik zou het gewoon doen. Wat ik van mijn HM en mijn langere loopjes kan herinneren is dat je na zoveel uur lopen best honger kan krijgen. Denk dat ik er zo'n twee zou meenemen. Het ligt ook aan je eindtijd, zit je rond de 2 uur, dan zou ik zeker een gelletje meenemen. Na 45-60 minuten lopen zijn je energievoorraden uitgeput en moet er wat bij, een gelletje kan dan zeker helpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef Arquero het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Serieus, wat een docu. En wat een race man, jemig. Ze beginnen met van die nare beelden van mensen die instorten, maar verderop ga je het allemaal steeds meer begrijpen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kijk dan deze marathon, ben ik op het moment ook aan het doen:
SPOILER: Yup....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had m`n ouden schoenen meegenomen naar Lopers Company en uitgelegd dat ik ze 3 jaar geleden had gekocht, maar er pas de laatste 3-4 maanden echt actief op aan het lopen was. Verkoper heeft ze toen goed bekeken en geanalyseerd. Resultaat: M`n oude Adidas Supernova Sequence waren qua demping/pronatie goed aangemeten. Op zoek dus naar een schoen die hetzelfde proneert en lekker zit
Begonnen met de nieuwe versie van exact dezelfde schoen, Adidas dus. Zagen er supercool uit en zaten prima, maar na het tweede paar wist ik al wel dat ze het niet gingen worden. Uiteindelijk Adidas, Brooks, Saucony en Salomon aangehad en eigenlijk heel snel wist ik dat de Saucony's gewoon het lekkerst zaten.
Ook nog even gehad over mijn doel: De HM. Verkoper zei dat er (meestal) in principe een jaar voor uitgetrokken wordt. Toen ik zei dat ik zondag 15km op een hoger tempo dan verwacht had gelopen, zonder al teveel moeite en geen spierpijn de dag erna, had hij er wel vertrouwen in dat ik in september die HM zou moeten kunnen lopen. Goede motivatie!
Kan niet wachten om met deze schoenen te beginnen aan m`n nieuwe schema, voor de HM!
//Edit
Oh, en 8mm heel-to-toe-offset!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Levitas het volgende:
Oké, ik kon de verleiding niet weerstaan, nadat mijn salaris én stufi vandaag is gestort. Drie keer raden waar ik net mee thuis ben gekomen!Mooie schoenen (linkje doet het trouwens niet)! En die HM ga jij gewoon redden!SPOILER: Yup....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had m`n ouden schoenen meegenomen naar Lopers Company en uitgelegd dat ik ze 3 jaar geleden had gekocht, maar er pas de laatste 3-4 maanden echt actief op aan het lopen was. Verkoper heeft ze toen goed bekeken en geanalyseerd. Resultaat: M`n oude Adidas Supernova Sequence waren qua demping/pronatie goed aangemeten. Op zoek dus naar een schoen die hetzelfde proneert en lekker zit
Begonnen met de nieuwe versie van exact dezelfde schoen, Adidas dus. Zagen er supercool uit en zaten prima, maar na het tweede paar wist ik al wel dat ze het niet gingen worden. Uiteindelijk Adidas, Brooks, Saucony en Salomon aangehad en eigenlijk heel snel wist ik dat de Saucony's gewoon het lekkerst zaten.
Ook nog even gehad over mijn doel: De HM. Verkoper zei dat er (meestal) in principe een jaar voor uitgetrokken wordt. Toen ik zei dat ik zondag 15km op een hoger tempo dan verwacht had gelopen, zonder al teveel moeite en geen spierpijn de dag erna, had hij er wel vertrouwen in dat ik in september die HM zou moeten kunnen lopen. Goede motivatie!
Kan niet wachten om met deze schoenen te beginnen aan m`n nieuwe schema, voor de HM!
//Edit
Oh, en 8mm heel-to-toe-offset!
Ik loop zondag de Leiden HM om die tijd. Jij de hele? Dapper!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vond hem onverwacht OK (keek vanwege marathon en Rotterdam) en vind toch bijna alle Nederlandse films (met altijd dezelfde slechte acteurs) bagger.
Iedereen bedankt voor de succeswensen. Zondag 10:30 is de start. Zit al bijna 3 weken in de afbouwende fase van de training. Zwaartepunt lag in de 1e week van mei (73 km).
Ik heb hem voor vanavond op het programma staanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
[quote]
Serieus, wat een docu. En wat een race man, jemig. Ze beginnen met van die nare beelden van mensen die instorten, maar verderop ga je het allemaal steeds meer begrijpen.
Ik dacht dat die ultramarathons waren met megafitte mensen, die alles aankonden, maar volgens mij klopt dat niet: het zijn mensen die kapot gaan en daar lol in hebben... Wat een hel is dat waar zij zich doorheen sleuren.
Mijn ogen werden toch een flink aantal keer vochtig. Wat er ook allemaal gebeurt tijdens zo'n race. De liefde ook die die helpers hebben, en dat die renners maar doorgaan en doorgaan, terwijl ze al 10 keer bijna dood waren... Wauw.
Mooie schoenen. En ik denk dat jij de HM ook wel gaat halen als je nu 15 km zonder problemen loopt.quote:
Ik zit ook al te kijken "Heb ik nieuwe hardschoenen nodig?"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, vakantiegeld is binnen.. altijd moeilijk om daar niet meteen iets leuks voor te gaan halen
Ik heb geen regenjacks voor het hardlopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor regenjacks hebben jullie? Ik kom wel goedkopere tegen maar ik vraag me af of die net zo goed zijn als nike - asics en dergelijke.
Ik wilde ook niet per se een regenjack, maar ik wil geen kapotte telefoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb geen regenjacks voor het hardlopen![]()
Als het regent tijdens mijn training laat ik me gewoon natregenen, moet toch douchen na afloop.
Tijdens de roparun heb ik met een poncho gelopen, omdat ik anders na het lopen teveel afkoelde op de fiets...
Heb een regenjack maar vindt het veel te warm. Stof ademt helemaal niet... Laat me net zoals MD gewoon natregenen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor regenjacks hebben jullie? Ik kom wel goedkopere tegen maar ik vraag me af of die net zo goed zijn als nike - asics en dergelijke.
Ja dat leek me wel een nadeel, het gevoel alsof je in een vuilniszak loopt, zo broeierigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Heb een regenjack maar vindt het veel te warm. Stof ademt helemaal niet... Laat me net zoals MD gewoon natregenen.
Telefoon in een boterhammenzakje of een waterdichte spibelt en gaan!
Inderdaad, in een boterhamzakje en dan in de armband ging bij mij altijd perfect, nooit waterschade gehad en prima te bedienen. En nu in de waterdichte spibelt is ook top.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Heb een regenjack maar vindt het veel te warm. Stof ademt helemaal niet... Laat me net zoals MD gewoon natregenen.
Telefoon in een boterhammenzakje of een waterdichte spibelt en gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe is het goed gegaan met lopen nergens last van. Had geen zin om nu heel veel geld uit te gaan geven aan iets wat ik misschien niet leuk zou gaan vinden, en deze had ik nog.
Nu toch langzaam aan op zoek naar een paar echte schoenen voor het rennen. Is aardig wat in te verkrijgen zag ik.. en ken er niet zo veel aan doen, maar de meeste vind ik er niet uitzien al is dat een kwestie van smaak.
Zo op het oog ben ik erg gecharmeerd van de Nike Free Run, maar of deze geschikt is durf ik niet te zeggen, dus tegen die tijd maar eens langs bij een specialist om het looppatroon te laten bekijken en zo de meest geschikte schoen te vinden.= What else do you have to do on a saterdaynight =
Bij regen ga ik bij voorkeur in een korte broek, omdat ik natte benen prettiger vind dan een natte broek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef BlackFrancis het volgende:
Ik vind een natte jas/shirt eigenlijk het minst vervelend, natte schoenen en trainingsbroek stoort me altijd veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |