zeezouten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ow goody, mijn conch begint te etterenhow swell
![]()
Hehehe yousocute!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef princess-a het volgende:
SQ, even iets stoms zeggen hoor!Met jullie posts hier en bier praat en alles, vergeet ik soms even dat jullie gewoon haske gek op elkaar zijn en gaan trouwen en lief enzo. En dan zie ik die foto's nu net en denk ik aaaawwwhh
teheh
Maar maar maar pussssssssssquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN MET JE POTEN VANAF BLIJVEN EN NIET DRAAIEN *mept*
Ieeeeeh enge kuiten!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik er volgend jaar zo uitzie
[ afbeelding ]
maar dan in het wit
dan moet je nickelvrije oorbellen kaufenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook weer oorbellen dragenMaar ik weet helemaal niet wat voor een model ik zou willen
En ik kan niet meer tegen die "normale" oorbellen wat je in iedere winkel kunt kopen. Na 3 seconden is mijn oor dan al opgezwollen en rood
Eigenlijk wil ik gewoon aan 1 kant een kleine tunnelMaar dat vind Megatoby niets
je beseft je dat deze negerin 1.90 is he?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik er volgend jaar zo uitzie
[ afbeelding ]
maar dan in het wit
heheh dacht laat ik dat even benoemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet mijn oren ook eigenlijk zoutbadjes geven want ze willen na maanden nog niet fatsoenlijk healen
tevens lieve post van princess
Hahaha ja ik trap daar in!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe yousocute!
Wij faken onze morantiek echt perfect zie ik![]()
Twee tunnels want symmetriequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook weer oorbellen dragenMaar ik weet helemaal niet wat voor een model ik zou willen
En ik kan niet meer tegen die "normale" oorbellen wat je in iedere winkel kunt kopen. Na 3 seconden is mijn oor dan al opgezwollen en rood
Eigenlijk wil ik gewoon aan 1 kant een kleine tunnelMaar dat vind Megatoby niets
Wit en een beetje kleiner dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je beseft je dat deze negerin 1.90 is he?
En ze bezorgen supersnel!quote:
ja nee we vinden elkaar soms wel lief als we geen ruzie makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
heheh dacht laat ik dat even benoemen
[..]
Hahaha ja ik trap daar in!
Ja maar dat krijg je niet overalquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan moet je nickelvrije oorbellen kaufen
Ik heb vorige week nog 1 gekauft! Met studentenkorting, want zij geloven dat ik nog studeerquote:
fuuuuu.quote:
Beetje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wit en een beetje kleiner dan?
Ik ga niet klikken ik ga niet klikkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Maisnon het volgende:
Wat. is. dit.
SQ dit is er eentje voor je horrorfilms
Had je hiervoor een andere account met prinsessaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
heheh dacht laat ik dat even benoemen
[..]
Hahaha ja ik trap daar in!
TWEE IK KAN ER NIET TEGEN ALS IEMAND MAAR 1 TUNNEL HEEFT.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee 1met een matzwarte tunnel of zwart glanzende plug
Scorequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog 1 gekauft! Met studentenkorting, want zij geloven dat ik nog studeer
LALALALALAAAAquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TWEE IK KAN ER NIET TEGEN ALS IEMAND MAAR 1 TUNNEL HEEFT.
Verschilt bij mij per keer. Mijn een na laatste bestellen bij Asos duurde 2 weken, bij New Look 4 dagen voor ik het hadquote:
Met de mailquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE krijg je daar studentenkorting dan?
volgens mij gaat dat op gewicht, wel krijg je vanaf 75 euro gratis!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
fuuuuu.
als iemand nou besteld kan ik dan 1 of 2 dingen met iemand meebestellen? of maakt dat niet uit met verzendkosten?
Zie jij er wel zo uit of iets wat er op lijkt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zelfs kleiner dan jij![]()
meeste oorbellen tegenwoordig welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg je niet overalEn ik weet niet wat voor een model ik wil
Ziet er zo vreemd uit na een aantal jaar niets gedragen te hebben
Nee?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had je hiervoor een andere account met prinsessa
zo ongeveer rond payday?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verschilt bij mij per keer. Mijn een na laatste bestellen bij Asos duurde 2 weken, bij New Look 4 dagen voor ik het had
Laatste keer dat ik bij beide bestelde deed Asos 4 dagen en New Look 1,5 week ofzo
Nu ik dat zo schrijf besef ik even dat ik altijd bij beide tegelijk bestel
Hahahaha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie jij er wel zo uit of iets wat er op lijkt?
Oh anders kende ik je nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee?Wel een andere account, maar dat is echt al 3-4 jaar geleden
hmz okay.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat op gewicht, wel krijg je vanaf 75 euro gratis!
Bij ons in de winkel nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
meeste oorbellen tegenwoordig welen die van de six zijn altijd nickelvrij
Mail is moeilijk, want dan moet je volgens bij een bepaald Engels studentnummer hebben. In de winkel kun je je ov/studentenkaart laten zien en dan krijg je een studentenpasje die je altijd kunt gebruiken. Hier in stad waren ze zo enthousiast dat ik hem zonder ook maar iets te laten zien kreeg, dus altijd 10% korting op allesquote:
Jammer van dat badpak wel, zo'n string bikini zou veel beter staan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is ook wel acceptabel.
[ afbeelding ]
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mail? Moet je niet een .edu emailadres hebben dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mail is moeilijk, want dan moet je volgens bij een bepaald Engels studentnummer hebben. In de winkel kun je je ov/studentenkaart laten zien en dan krijg je een studentenpasje die je altijd kunt gebruiken. Hier in stad waren ze zo enthousiast dat ik hem zonder ook maar iets te laten zien kreeg, dus altijd 10% korting op alles
Tevens haalbaarder!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Schietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dus nog steeds de oorbellenknopjens in die ze erin geschoten hebben en die willen niet normaal genezen.
Da's toch niet goed? Heel vaak dat het aan de bovenkant van het gaatje achter ontstoken raakt. Maak ik het netjes schoon enzo maar niks
Misschien kan ik wel alleen zilverdingens in
Ooh ik dacht dat je gewoon een code kreeg in de mailquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mail is moeilijk, want dan moet je volgens bij een bepaald Engels studentnummer hebben. In de winkel kun je je ov/studentenkaart laten zien en dan krijg je een studentenpasje die je altijd kunt gebruiken. Hier in stad waren ze zo enthousiast dat ik hem zonder ook maar iets te laten zien kreeg, dus altijd 10% korting op alles
een fatkini!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jammer van dat badpak wel, zo'n string bikini zou veel beter staan!
In je oorlel of elders? Hoe lang heb je ze?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dus nog steeds de oorbellenknopjens in die ze erin geschoten hebben en die willen niet normaal genezen.
Da's toch niet goed? Heel vaak dat het aan de bovenkant van het gaatje achter ontstoken raakt. Maak ik het netjes schoon enzo maar niks
Misschien kan ik wel alleen zilverdingens in
Of zo'n badpak met allemaal gatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jammer van dat badpak wel, zo'n string bikini zou veel beter staan!
jajaja naar een tattoopiercingshop dit dat alles maar het was impuslief want ik had ze nog niet en toen was het van hmm dat kan eigenlijk welquote:
Pen0rpiecingquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In je oorlel of elders? Hoe lang heb je ze?
Dat het vet er zo uitstulpt, dat lijkt me echt fantastischquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of zo'n badpak met allemaal gaten
Jaaaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of zo'n badpak met allemaal gaten
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Maisnon het volgende:
In m'n pen0rlellekes en al sinds augustus
Hoe lang geleden is het?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
jajaja naar een tattoopiercingshop dit dat alles maar het was impuslief want ik had ze nog niet en toen was het van hmm dat kan eigenlijk wel
What has been seenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde op fatkini
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde op fatkini
[ afbeelding ]
![]()
Ze heeft wel mooi haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde op fatkini
[ afbeelding ]
![]()
Nee, er staat 'enter your student number'quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mail? Moet je niet een .edu emailadres hebben dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
O die mag je schietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Maisnon het volgende:
In m'n oorlellekes en al sinds augustus
Het lijkt zand maar stiekem stond ze de keuken te schilderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde op fatkini
[ afbeelding ]
![]()
You made me scroll backquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Check die tepel die ze 'verbergt'.
Ermahgerd ik leerde Megatoby in augustus kennenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Maisnon het volgende:
In m'n oorlellekes en al sinds augustus
DIE VIEZE KLAUWENquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Check die tepel die ze 'verbergt'.
HOE krijg je het voor elkaar om dat te zien?quote:
welke dag misschien was het op exact hetzelfde momentquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd ik leerde Megatoby in augustus kennen
Aan het eind van de maand als ik braaf iets heb over gehouden om van te sparen, en dan denk dat het ook best op kanquote:
KOOP ALLE TREINKAARTJES!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand als ik braaf iets heb over gehouden om van te sparen, en dan denk dat het ook best op kan![]()
Maaaaarr, deze keer gaat het anders want VAKANTIEGELD
vetzakkenhaterquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook dat je dat roze ding van opzij wel ziet, maar van voren niet omdat d'r pens eroverheen hangt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, er staat 'enter your student number'OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ze maar niet zo op de foto gaanquote:
Vooral oorlelquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Augustus? Hmm zou eik al genezen moeten zijn idd....
Goed punt! Die moest ik nog kaufen voor de 31equote:
Ermahgerd! Ik ga het opzoeken!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
welke dag misschien was het op exact hetzelfde moment
heb je wel onderdak? Bij shar ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goed punt! Die moest ik nog kaufen voor de 31e
Had zij niet met een s? Prinsessa? Ik heb 2 accounts gehad, wel al 10 jaar op fok geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh anders kende ik je nogen dan had je ook 4 accounts gehad ofzo
Je bent ons aan het martelen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Ohnee het was 1 september. Tevens tettenfoto van toen in de mail gevonden![]()
ja, maar een kort broekje corrigeert je pens nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er iemand die zo'n broek charmant vind?![]()
[ afbeelding ]
22 augustus!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Ohnee het was 1 september. Tevens tettenfoto van toen in de mail gevonden![]()
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dit is toch gewoon niet mooi?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar een kort broekje corrigeert je pens niet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeeeeeeh
吴 曼 迪
Sorry zou nog reageren inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel onderdak? Bij shar ofzo?
nee natuurlijk is dit niet mooi!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch gewoon niet mooi?![]()
Dan zou ik nog eerder voor een tankini gaan.. Dat deed ik toen ik pens had..
fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sorry zou nog reageren inderdaadben paar dagen niet thuis geweest. Blijf inderdaad bij Shar en SF
heb er zin in
[..]
Nee hoorZijn dat jouw tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn godverdetyfus pakweg dezelfde maat als de mijne![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
[..]
Nee hoorERMAHGERD MOOBS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tetten!disclaimer
Maar dat mag je vanaf nu mooi bijhouden in dit topicquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Dat was trouwens een progress update naar wat vriendinnendie stuur ik niet wekelijks naar iedereen
Zeg dat dan gelijk jongequote:
misschien mag je wat tabletten van mais-non overnemen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat jouw tetten?
's nachts ergens bij het weggaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe hoelaat kwam de friet ookalweer
Goeden ideequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien mag je wat tabletten van mais-non overnemen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat jouw tetten?
Anders bel je toch als je opgehaald wilt worden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders weet ik toch niet HOE laat brum me op moet halen
Ja maar hij wil vast van te voren een richtlijn horenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Anders bel je toch als je opgehaald wilt worden?
Zijn ze inmiddels nog groter geworden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Dat zijn mu beebies in augustus 2012leuk ook dat ie boven in de topic gallery komt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels nog groter geworden?
Hij wil gewoon ook frietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar hij wil vast van te voren een richtlijn horen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels nog groter geworden?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Onze medewerkers zullen rondgaan met:prijs p.p. voor dit
arrangement inclusief frietjes ¤.??
Dobbe bitterballen (2 p.p.)
Amuse glaasje met Fischfinger en remouladesaus (1 p.p.)
Spiesje Varkenshaas saté (1 p.p.)
Bladerdeeg gevuld met zeewolf (1 p.p.)
Mini hamburger (1 p.p.)
Ter afsluiting van de feestavond 01.30 uur:
Kraampje met puntzakjes verse frites, mayonaise, piccalilly en curry
Een fischfinger? Is dat een visstick? In een amuseglaasje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mini hamburger (1 p.p.)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
Tetgewijs zou Schaar eigenlijk onze Meta moeten zijn
IK EET JOUW HAPJES WEL OPquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een fischfinger? Is dat een visstick? In een amuseglaasje?
En geen vegetarische snacks tot de friet dus?
vegaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een fischfinger? Is dat een visstick? In een amuseglaasje?
En geen vegetarische snacks tot de friet dus?
DAMN YOUquote:
Ik heb het al geregeld hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vega![]()
sorry, ik denk dat je de enige bent eigenlijk, maar misschien kunnen we wat regelen
We zijn een uitstervend rasquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vega![]()
sorry, ik denk dat je de enige bent eigenlijk, maar misschien kunnen we wat regelen
Bitterballen en mini hamburgers gaan het hardst, I tell youquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mini hamburger (1 p.p.)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik m'n eigen kaassoufle meenemen? En dat we die dan op de bbq leggen?
Harbour Club Amsterdam ermnermnerm!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bitterballen en mini hamburgers gaan het hardst, I tell you
Wij hadden vorig jaar een verschrikkelijk decadent feest in de Harbour Club in Amsterdam, meest heerlijke hapjes, en iedereen maar zeuren om bitterballen en frikandellen
dat gaat nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga van alles 1 meer eten dan de richtlijn is.
Werken jullie met bonnetjes? Of muntjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gaat niet![]()
Ik heb soberso eerste keus
nee, je bestelt nooit evenveel hapjes als dat je gasten hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Werken jullie met bonnetjes? Of muntjes?
Heb je er gegeten? Ik had een lady steak, was zo lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Harbour Club Amsterdam ermnermnerm!
Dus je wilt zeggen dat Spees nooit zoveel kan eten dat julie te weinig hebben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je bestelt nooit evenveel hapjes als dat je gasten hebt
eh nee, ik bedoel dat andersomquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat Spees nooit zoveel kan eten dat julie te weinig hebben?
Jepquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je er gegeten? Ik had een lady steak, was zo lekker
Dat het Spees nooit gaat lukken om van meer te eten dan van te voren aangegeven?quote:
Is dat zo? Serieus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
karig he? Ervaring leert dat je anders heel veel weg moet pleuren.
Jaa dat hadden mensen bij mij aan tafel ook, en die toetjes inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepIk had sushi ermnermnerm en een suuuuuper lekker toetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat zo? Serieus?
Ik dacht dat het op feestjes altijd was van ERMAGERD EET ALLES MEER MEER MEER
Maar ik hou ook altijd heul veul over als ik een keer een feestje heb.
Weet niet of jullie je het krat nog herinneren dat ik voor de caravanmeet bij me had?
levendig. Ik heb nog een zak snoep weg zitten schrokken midden in de nacht. Priem had zure ballen aan d'r bips plakken 's morgensquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat zo? Serieus?
Ik dacht dat het op feestjes altijd was van ERMAGERD EET ALLES MEER MEER MEER
Maar ik hou ook altijd heul veul over als ik een keer een feestje heb.
Weet niet of jullie je het krat nog herinneren dat ik voor de caravanmeet bij me had?
de shoarma-egyptenaar zit op kruipafstand!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Mss het volgende:
En anders laten we gewoon een pizza bezorgen!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
levendig. Ik heb nog een zak snoep weg zitten schrokken midden in de nacht. Priem had zure ballen aan d'r bips plakken 's morgens
Sorry, deze zin leest een beetje vreemd wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
De worst ging wel goed op, die is allemaal in m'n poedel gestopt
oohhh leuk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)psy-dress-_284945840
Ik weet het, daarom zette ik hem zo neerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sorry, deze zin leest een beetje vreemd weg
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
de locatie verzekerde me wel dat ze in geval van nood altijd een paar kuub bittergarnituur in de vriezer bewaren die ze in de frituur kunnen kiepen
O ja dat scheelt wel veel iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
nee dat komt wel goed. Er zijn ca 50 daggasten die allemaal een BBQ achter de rug hebben, die krijgen waarschijnlijk toch dat hele hapjesarrangement niet weg.
Snap ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom zette ik hem zo neer
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa dat hadden mensen bij mij aan tafel ook, en die toetjes inderdaadMoët & Chandon everywhere
Ik vond het uiteindelijk best meevallen qua bedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bediening was bij ons ook goed, terwijl daat echt slechte verhalen over staan op het internet
Daardoor waren wij alleen maar nog nieuwsgieriger haha.
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik voorzie een mooi nieuw onderschrift
Echt ja, slechte verhalen over de bediening? Wij hadden een zaal afgehuurd toen het echt nét geopend was, ik had de hele dag een mannetje dat voor mij rond rende en alles deed wat ik vroeg. In de zaal zelf stonden nog eens 5 man personeel tot onze beschikking. Vond dat echt geweldig en hoefde geen vinger uit te steken (ik ben enthousiast, valt het op?)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk best meevallen qua bedragEn de bediening was bij ons ook goed, terwijl daat echt slechte verhalen over staan op het internet
Daardoor waren wij alleen maar nog nieuwsgieriger haha.
Ja moet je maar eens bij Iens kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt ja, slechte verhalen over de bediening? Wij hadden een zaal afgehuurd toen het echt nét geopend was, ik had de hele dag een mannetje dat voor mij rond rende en alles deed wat ik vroeg. In de zaal zelf stonden nog eens 5 man personeel tot onze beschikking. Vond dat echt geweldig en hoefde geen vinger uit te steken (ik ben enthousiast, valt het op?)
Even lezen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja moet je maar eens bij Iens kijken![]()
Tenminste, ik ben er in november ofzo geweest en rond die tijd hadden ze best veel negatieve recensies haha. Maar ik vond het ook geweldigWil er nog wel eens gaan eten
Daar was iemand aan het dweilen en stond een oude LP-speler inclusief zo'n gave hoorn (ik kom niet op het juiste woordquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even lezen!Stonden de draaitafels bij de toiletten er nog?
Jaa precies! Ik ben echt van dat soort detailsquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar was iemand aan het dweilen en stond een oude LP-speler inclusief zo'n gave hoorn (ik kom niet op het juiste woord) waar ze de hele tijd muziek op speelde
Loik!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)ater-skirt_284252899
ERMAHGERD
Bij winkels als MS mode en Miss Etam? die hebben alles ook extra langquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
Ik moet nog op zoek naar panty's maar ermahgerd ik heb echt geen idee waar ik nou extra lange ende grote panty's vanaf ga halen
Ik had er voor de bruiloft van Lin van MS mode, maar die waren ook nog te kort terwijl ze wel de goede maat hadden. Die van Miss Etam waren nog kleiner. Ze passen dan wel in omtrek, maar dan hangt het kruis halverwege mijn bovenbenen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij winkels als MS mode en Miss Etam? die hebben alles ook extra lang
Echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had er voor de bruiloft van Lin van MS mode, maar die waren ook nog te kort terwijl ze wel de goede maat hadden. Die van Miss Etam waren nog kleiner. Ze passen dan wel in omtrek, maar dan hangt het kruis halverwege mijn bovenbenen.
Mja, ik ben vrij lang en ik heb in verhouding ook nog lange benen, dus ik moet op zoek naar panty's die tot heule grote maten gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt?ik zie daar vaak broeken dat ik denk: lang! Maar dat valt dus tegen met die extra lang collectie? I'm sorry
Als je 1 vindt die wel goed zit maar direct meerdere kopen dan!
Ik ga zaterdag op kledingjacht dus zal mn ogen open houden voor extra lange panty's..Misschien in zo'n grote maten winkel? Zit hier 1 in de stad. edit: Ulla Popken of Baloe Mode.. misschien dat die een basic panty hebben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik ben vrij lang en ik heb in verhouding ook nog lange benen, dus ik moet op zoek naar panty's die tot heule grote maten gaan.
Jaaa ik vind dat ook zó leuk ende gezelligquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Wel leuk dat ik je trouwens volgende week weer zie
Doen! Ik wil hier ook wel voor je kijken, fiets er dagelijks langs uit werk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
Ulla Popken is wel een goeien, die gaan tot heel groot, eens zien of die in Amsterdam zitten.
Teheh, oooit ga je er naar terug verlangen meissiequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
Oh ze zitten in Amsterdam, ik ga volgende week wel evon kijken. Heb toch alle tijd
Ermahgerd ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar je bent wel lekker aan het verdienen, dat is ook fijn!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Teheh, oooit ga je er naar terug verlangen meissieIk werk deze week ruim 50-55 uren, men, I would like to have some me-time
Alles boven de 40 uren wordt niet betaald hé, ook niet in vrije tijd helaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar je bent wel lekker aan het verdienen, dat is ook fijn!
Waaaat heb je gekauft? en hoe heb je die studentenkorting toch gefixt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
Studentenkorting bij New LookGroten faal gedaan
Ik heb gewoon mijn studentnummer ingevuld en dat werktequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alles boven de 40 uren wordt niet betaald hé, ook niet in vrije tijd helaas
[..]
Waaaat heb je gekauft? en hoe heb je die studentenkorting toch gefixt?
Ik moet nog op zoek naar een broek of legging onder deze: http://www.newlook.com/sh(...)ess-dress-_279000019. Ik denk aan donker/navy blauw, wat denk jij?
Dafuck! Ik deed ook mijn oude nummer en dat werkte niet, mehquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn studentnummer ingevuld en dat werkte
En een hoe jurkje. Ik zou idd navy doen!
Goeden faalquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Heb dat blauwe jurkje gefaald, en die gekleurde rok!
Ermahgerd die is ook leuk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goeden faal![]()
Uiltjeshttp://www.newlook.com/sh(...)int-dress-_285329240
Like!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)sunglasses_270169101
Jaa! Uiltjes en strikjes: http://www.newlook.com/sh(...)ater-dress_280846519 zo typisch voor mij!quote:
Faalhaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef Mss het volgende:
I like polkadots. Had van de week ook een hele leuke polkadots top van asos binnen!
Exact hetzelfde hier! Voor de herrie heb ik oordopjes maar dat geschud!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen, moet morgen werken. Hier is een feestje aan de gang dus ik word zo'n beetje uit bed getrild, maar ach.
Slaap lekker
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nodig je gvd uit en je blijft er om vragen
Dan vraag ik het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nodig je gvd uit en je blijft er om vragen
quote:
Jurk op hangertje komt toch niet over.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik vorige week donderdag bij een vriendin was die ging trouwen om haar bruidsmani te doen, zei ze doodleuk 'mijn jurk hangt boven, wil je hem zien?'
Zeker stukken warmer dan vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
De weervrouw die even de temperatuurkaart van 24 mei 2012 liet zien. Kuthoer.
28.2 graden in eindhoven!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker stukken warmer dan vandaag?
Vanochtend handschoenen nodig gehad![]()
Maar geen winterjas meer, dat was wel zo tyfuswarm gister, dus wel gewoon zomerjas
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jurk op hangertje komt toch niet over.
Wat was je antwoord?
Dank jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Erg he
Oh en jouw haar @mooie haren topic![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij ook van die krullen![]()
Wat een kutactiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
De weervrouw die even de temperatuurkaart van 24 mei 2012 liet zien. Kuthoer.
Ja ik zie hem!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hey maar hier schijnt de zon! Koester het!!
2 pellets en 2 eyelinertsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:47 schreef Incantrix het volgende:
Wat heb je gekocht Taartie?
Ow, nee, ik moet de 31e werken
Niet? Telefoon in zakje en dan in zo'n armband als het regent?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn gewoon GEEN sportarmbanden voor je telefoon te vinden die waterproof zijn, fuck dat
Ja dan hoop ik dat ik nog wat kan lezen en m aan kan zettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet? Telefoon in zakje en dan in zo'n armband als het regent?
Wat moet je lezen dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan hoop ik dat ik nog wat kan lezen en m aan kan zetten
FY NEDERLAND
kijken hoe lang ik nog moet als ik bijna niet meer kan. Als ik dan zie dat het nog maar 30 seconden is dan ga ik nog ff doorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat moet je lezen dan?
B zet Evi gewoon aan, doppen in z'n oren en gaan, die kijkt tussendoor niet meer op z'n telefoon of zo..
Het is pas over een week he, misschien wordt het wel 25 graden met velen zon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; vanmorgen gaf ie voor 31ste nog 16 graden aan en buien.. nu geeft ie 18 graden aan en 'af en toe regen'.
*duimt dat het de goeie kant op blijft gaan*
Ja maar het is toch fijn om al een idee te hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is pas over een week he, misschien wordt het wel 25 graden met velen zon.
Weersvoorspellingen
Jij had toch best mooi weer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar het is toch fijn om al een idee te hebbenDeed ik vorig jaar ook en ok de laatste 3 dagen werd pas duidelijk dat het echt bagger weer werd ipv de 25 graden die ze 2 weken van te voren hadden voorspeld
Nee ?quote:
Oh ik dacht dat het juist vet zonnig was, my badquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ?
het was 's ochtends droog; maar dag/nacht er voor had het keiveel geregend. Dus in de tuin bij kasteel was erg lastig foto's maken.. We hebben er een paar gemaakt; maar het was nogal lastig met mijn jurkDe rest hebben we binnen gedaan in het kasteel.
We hadden geluk dat het net na de ceremonie nog even droog was zodat we buiten konden staan om een glaasje te drinken. En het moment dat we in de bus stapten; begon het te regenen... De grens over in België heeft het daarna niet meer gestopt met regenenEn veuullll.. Dus foto's met familie daar in de tuin lukte niet meer
Maar heeft de zaal wel anders voor ons opgelost (gelukkig). Door de feestzaal op te splitsen en daar de receptie te doen en de orangerie als rokersruimte te gebruiken (die zou origineel als receptieruimte worden gebruikt namelijk).
Maar wij hadden dus alternatieven ivm foto's binnen en feestzaal die zich makkelijk kon aanpassenDus voor mij maakte het verder ook niet veel uit wat voor weer het werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |