zeezouten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ow goody, mijn conch begint te etterenhow swell
![]()
Hehehe yousocute!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef princess-a het volgende:
SQ, even iets stoms zeggen hoor!Met jullie posts hier en bier praat en alles, vergeet ik soms even dat jullie gewoon haske gek op elkaar zijn en gaan trouwen en lief enzo. En dan zie ik die foto's nu net en denk ik aaaawwwhh
teheh
Maar maar maar pussssssssssquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN MET JE POTEN VANAF BLIJVEN EN NIET DRAAIEN *mept*
Ieeeeeh enge kuiten!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik er volgend jaar zo uitzie
[ afbeelding ]
maar dan in het wit
dan moet je nickelvrije oorbellen kaufenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook weer oorbellen dragenMaar ik weet helemaal niet wat voor een model ik zou willen
En ik kan niet meer tegen die "normale" oorbellen wat je in iedere winkel kunt kopen. Na 3 seconden is mijn oor dan al opgezwollen en rood
Eigenlijk wil ik gewoon aan 1 kant een kleine tunnelMaar dat vind Megatoby niets
je beseft je dat deze negerin 1.90 is he?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik er volgend jaar zo uitzie
[ afbeelding ]
maar dan in het wit
heheh dacht laat ik dat even benoemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet mijn oren ook eigenlijk zoutbadjes geven want ze willen na maanden nog niet fatsoenlijk healen
tevens lieve post van princess
Hahaha ja ik trap daar in!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe yousocute!
Wij faken onze morantiek echt perfect zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |