Is die weleens in de Eredivisie gespeeld of hebben we volgend jaar een primeur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Plantagehouder het volgende:
pek - eagles jongens, derby van formaat
Nooit eerder voorgekomen. Of althans, ik denk wel een paar keer in de jaren 70-80 maar toen was het nog geen derby.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is die weleens in de Eredivisie gespeeld of hebben we volgend jaar een primeur?
Waarom is het dan tegenwoordig wel een derby?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen. Of althans, ik denk wel een paar keer in de jaren 70-80 maar toen was het nog geen derby.
Primeurtje volgend seizoenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom is het dan tegenwoordig wel een derby?
Omdat er in de jaren '90 steeds vaker rellen kwamen, treinen en bussen werden aangevallen, gevechten tussen supporters. Sindsdien is het altijd een beladen wedstrijd geweest hoewel dat weer minder is geworden de laatste jaren aangezien Zwolle meestal wint. Waarom het nu wel beladen is en vroeger niet weet ik niet precies. Volgens mij heeft het er mee te maken dat de andere profclub in Zwolle failliet ging rond de jaren '70, en dat de Eagles dat gat opvulden of zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom is het dan tegenwoordig wel een derby?
Ik las het al jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat er in de jaren '90 steeds vaker rellen kwamen, treinen en bussen werden aangevallen, gevechten tussen supporters. Sindsdien is het altijd een beladen wedstrijd geweest hoewel dat weer minder is geworden de laatste jaren aangezien Zwolle meestal wint. Waarom het nu wel beladen is en vroeger niet weet ik niet precies. Volgens mij heeft het er mee te maken dat de andere profclub in Zwolle failliet ging rond de jaren '70, en dat de Eagles dat gat opvulden of zo.
Net zoals tegen PEC? Of RKC?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Ah nog een club waar we automatisch 3 punten pakken, mooi
Ik wil niet vervelend doen, maar ik schat Eagles een stuk hoger in dan RKC.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Ah nog een club waar we automatisch 3 punten pakken, mooi
Precies! Weg met de vlaaienbakkersquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef o.us2.0 het volgende:
GAE
Zo'n club hoort ook gewoon in de Eredivisie thuis, net als Sparta. Hoop dat zij Roda JC er uit knikkeren.
Heerenveen heeft nooit zin in die derby. Die vegen veel liever Cambuur van de kaart (en dat kunnen ze volgend jaar voor het eerst in lange tijd weer doen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik las het al jaHet is tenminste niet zo'n gemaakte streekderby als die van Groningen - Heerenveen.
Cambuur en Eagles zijn niet zo goed en de topspeler van Eagles gaat volgend jaar toch weer terug naar Twente volgensmijquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar ik schat Eagles een stuk hoger in dan RKC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |