SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat filmpje gezien? Natuurlijk 99% kans dat het niet werkt, maar toch. Als iets gratis is kan ik het niet afslaan om toch te proberen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zulke dingen proberen![]()
Mensen zeggen wel dat het werkt, maar zulke dingen werken echt nooit. Je moet altijd weer een enquête invullen of iets anders doen.
Je kon die maps idd beter voor Black Ops kopen. Die maps zijn ook wel leuker dan, omdat je ook die perks hebt.![]()
![]()
Ik ga echt ff fappen op het feit dat de B23R en KAP40 generfed zijn, nu nog de recoil op de pistols wat omhoog schroeven want alles op 1 plek schieten met triggerfinger is niet bepaald realistisch..Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
En de snipers nog een beetje tweaken en het wordt ooit nog watquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Koenani het volgende:
Ik ga echt ff fappen op het feit dat de B23R en KAP40 generfed zijn, nu nog de recoil op de pistols wat omhoog schroeven want alles op 1 plek schieten met triggerfinger is niet bepaald realistisch..![]()
Inderdaad, en goede connectie natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de snipers nog een beetje tweaken en het wordt ooit nog watMaps vind ik prima, lekker veel close-quarter en veel actiequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
En de maps vervangen door fatsoenlijke maps, zoals die in CoD2.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Net even geprobeerd werkt gewoon perfect hahahquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Had voor de xbox voor 20 euro de vier mappacks van CoD5 gehaald. Kom ik erachter dat de zombiemaps hiervoor ook in een mappack in black ops zaten voor 12 euro.
edit: oh zie dit filmpje trouwens op internet, volgens de comment is er een kans dat het werkt, ga het wel even proberen![]()
Bij mij is hij nu aan het downloaden. Alleen wel spannend of hij niet op 98 of 99% blijft steken ,zoals bij vele anderen als ik die comments lees.![]()
heb net alle 2 de DLC's gekocht!nu viel alleen met controller uit na een uur.
Opladen dus!
ik vind de toegevoegde maps trouwens wel super op 1 na (op de film set), vind de meeste die er standaard in zitten niet geweldig!FOK zeg...![]()
Alleen is die niet speelbaar met je normale account. Jammer joh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef maurisioo het volgende:
Bij mij is hij nu aan het downloaden. Alleen wel spannend of hij niet op 98 of 99% blijft steken ,zoals bij vele anderen als ik die comments lees.![]()
Goddomme goede verbinding weer
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[ afbeelding ]
"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28 april 2012?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Gasten, hoe krijg ik in vredesnaam mijn K/D omhoog? Ik zit nu rond de 0.70
Aan mijn verbinding ligt het niet want die is prima (ligt tussen de 30 en 40 ms), maar toch gaat het telkens mis. Dat ik laatste eindig is eerder regel dan uitzondering en ik snap niet wat ik ertegen kan doen... Is mijn reactievermogen te laag? Ik kan het me haast niet voorstellen... toch lijkt het erop dat vijanden altijd sneller weten te reageren. Wat me ook opvalt in de killcams is dat vijanden zich vaak lijken te bedenken. Dan zie ik ze het hoekje om duiken en wil ik ze daarna pakken, enkel om zelf hard genakt te worden. In de killcam zie ik dat ze zich dan opeens omdraaiden, alsof ze wisten dat ik er liepDuels verlies ik vaak ook omdat vijanden mij makkelijker lijken te raken dan ik hun. Zijn er soms veelgebruikte cheats in het spel waar ik niets van weet?
Ik probeer ook vaak die tactiek om te springen of te liggen zodra ik iemand tegenkom, maar voor ik bij de knop ben is het vaak al te laat.
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???![]()
Heb je al een aimbot?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Aan mijn verbinding ligt het niet want die is prima (ligt tussen de 30 en 40 ms), maar toch gaat het telkens mis. Dat ik laatste eindig is eerder regel dan uitzondering en ik snap niet wat ik ertegen kan doen... Is mijn reactievermogen te laag? Ik kan het me haast niet voorstellen... toch lijkt het erop dat vijanden altijd sneller weten te reageren. Wat me ook opvalt in de killcams is dat vijanden zich vaak lijken te bedenken. Dan zie ik ze het hoekje om duiken en wil ik ze daarna pakken, enkel om zelf hard genakt te worden. In de killcam zie ik dat ze zich dan opeens omdraaiden, alsof ze wisten dat ik er liepDuels verlies ik vaak ook omdat vijanden mij makkelijker lijken te raken dan ik hun. Zijn er soms veelgebruikte cheats in het spel waar ik niets van weet?
Ik probeer ook vaak die tactiek om te springen of te liggen zodra ik iemand tegenkom, maar voor ik bij de knop ben is het vaak al te laat.
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???Nooit achter iemand aan gaan aangezien je dan zwaar in nadeel bent. Soms kun je het beste iemand laten gaan en je streak bewaren. Mocht je toch nog achter iemand aangaan omdat je het niet kan laten dan is pre firen heel belangrijk ( gewoon schietend de hoek om komen).quote:Wat me ook opvalt in de killcams is dat vijanden zich vaak lijken te bedenken. Dan zie ik ze het hoekje om duiken en wil ik ze daarna pakken, enkel om zelf hard genakt te worden.Pak niet de MSMC maar de MP7 de MSMC hebben ze zwaar hard generved en is lang niet meer zo goed als in het begin. Neem als perks 1 Hardline/Ghost of Flackjacket desnoods 2 van deze met de perk one greed wildcard als perk 2 Toughnes en of Scavenger en perkslot 3 moet je helemaal zelfs weten wat je fijn vind. Ik gebruik bijna altijd dexterity omdat je anders klimt als een soldaat met syndroom van down.quote:Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. d![]()
Maar de grootste tip die ik heb is neem vooral je KD enzo niet serieus maar probeer plezier te maken ik weet dat het ontzettend moeilijk is in dit bagger spel maar heel soms lukt het en die momenten moet je even koesteren.![]()
samen spelen? heb je PS3?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???Irene is bae <3![]()
Stop gewoon met BO2 spelen, nepste noobste arcade spel in de wereld echtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???En dan nog klagen dat je zo'n lage K/D hebt
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Check ook youtube video's, van deze mannen kun je vaak wat opsteken en gebruik hun tips en tricks!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???
Probeer ook eens een andere gamemode te spelen, domination of hardpoint ofzo. De enemy is dan vaak rondom deze chokepoints te vinden. En probeer hier ook een beetje bij op de spawn te letten, want als je dat weet kun je vaak ook deaths voorkomen en 'gratis' kills maken.
Ook is het handig om met vrienden te spelen ofzo, en elkaar beetje te zeggen waar de enemy is.
Probeer ook wat andere wapens uit dan SMG's, Assault Rifles met Stock/Suppressor oid!
Als Perks raad ik aan:
- Ghost/Flakjacket (of eentje weg en hardline voor je scorestreaks)
- Toughness en eventueel scavenger
- Dexterity (of tactical mask als de enemy veel stun grenades en dergelijke gebruikt)Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Met een degelijk scherm en headset kom je al ver.. Goed, met een headset iets minder ver deze COD omdat je voor soundwhoren al snel dead silence en awareness nodig heb.. Maar het kan wel degelijk een beetjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Wat me ook opvalt in de killcams is dat vijanden zich vaak lijken te bedenken. Dan zie ik ze het hoekje om duiken en wil ik ze daarna pakken, enkel om zelf hard genakt te worden. In de killcam zie ik dat ze zich dan opeens omdraaiden, alsof ze wisten dat ik er liepDuels verlies ik vaak ook omdat vijanden mij makkelijker lijken te raken dan ik hun.
..
Ik zie ook vaak een enemy op mij af komen, of dat hij mij volgt, dmv schaduw of voetstappen, of gewoon een glimp van de speler.. Vaak loop ik dan even door alsof er niks aan de hand is, maar draai mij als ik de hoek om ga ook gelijk weer om, meestal is dit onverwacht en heb je de kill..
Als de enemy jou makkelijker lijkt te raken, of jij gewoon veel mis schiet.. Probeer eens een lagere sensitivity, of speel SnD zodat je wel gelijk goed moet aimen omdat je maar 1 kans krijgt![]()
![]()
Je druk maken om k/dWat is je W/L dan?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: