Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ook allemaal niet gespeeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
Dune 2, Warcraft 1, GP2...
Of nog ouder: Ski or Die, California Games, Lemmings, Sim City, Testdriver...
DWDD kijk ik misschien 1 keer per jaar, sport nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Steeds minder. Maar ik doe het nog wel af en toe... voornamelijk DWDD en sport
Ik dacht dat je een opmerking ging maken over die sterretjes van dyonquote:
Dune 2 en daarna Red Alert nog heel vaak gespeeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
Dune 2, Warcraft 1, GP2...
Of nog ouder: Ski or Die, California Games, Lemmings, Sim City, Testdriver...
sterretjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een opmerking ging maken over die sterretjes van dyon
Wat voor sport?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Steeds minder. Maar ik doe het nog wel af en toe... voornamelijk DWDD en sport
Die van je scheldwoorden, dat vond robby toch altijd zo leuk?quote:
van alles. voetbal, auto sporten, turnen, amerikaanse sportenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor sport?
Ik kijk ook dwdd, en verder soms dingen als boer zoekt vrouw, babyboom, je zal het maar hebben, uit de kast.. Maar ik heb geen tv dus kijk alles online.
Je kan ook zelf gaan sporten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
van alles. voetbal, auto sporten, turnen, amerikaanse sporten
Ik moest er net wel even aan denken jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van je scheldwoorden, dat vond robby toch altijd zo leuk?
zou kunnen, maar neequote:
dan lijkt het minder ordinair...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest er net wel even aan denken ja, ik vind dat altijd zo aandoenlijk aan Dyon.
Wil ik dat? Kom ik niet buiten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan kom je buiten en lager BMI en alles.
Om mijn BMI te vermelden ja... Om me uit te kleden voor een ander... Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom ga sporten... Ik hoef het alle 2 niet te doen...quote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest er net wel even aan denken ja, ik vind dat altijd zo aandoenlijk aan Dyon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |