Vergeet de nep-bom nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef bobbernaut het volgende:
Mij lijkt het wel echt pimp om gewoon een dag naar school te gaan in pak met koffertje enzo
Ja gewoon doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef bobbernaut het volgende:
Mij lijkt het wel echt pimp om gewoon een dag naar school te gaan in pak met koffertje enzo
Hoe duur zou een pak van de C&A zijn?quote:
Echt he, zij is echt overhyped, VJ daar in tegen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens met Ariana Grande?
Zo'n docent op school rookt pijp, stinkt een uur in de wind zn kersen tabak, maar toch is ie een held, geeft dus blijkbaar ICTquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergeet de fedora en het drie-dollar tabakspijpje uit China niet
Die heeft ook amper tietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, zij is echt overhyped, VJ daar in tegen..![]()
Is wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Net of het daar alleen om gaat
Ach, als je er banen door misloopt misschien toch maar eens 1 kopen dan. Doet me er aan denken dat ik er ook nog een moet kopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind riemen niet mooi staan en heb/had ze eigenlijk ook nooit nodig. Jij bent de eerste die er mee komt, ik had er niet eens aan gedacht eigenlijk.
Ja, misschien wel een idee. Ik kijk deze week wel even als ik tijd heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach, als je er banen door misloopt misschien toch maar eens 1 kopen dan. Doet me er aan denken dat ik er ook nog een moet kopen
Mijn mobiel is zo traag, voordat ik op fok in dit topic ben is mijn trein erquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Zijn genoeg andere sites om de tijd te doden. Maar ik ging gelijk naar dit topic
Ik denk niet dat ze van die 10 euro wakker liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat belastingdienst en vorige baantjes?Ik heb ooit een krantenwijk gedaan.
check die van de usa danquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van die 10 euro wakker liggen
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |