quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Al die vmbo-bb'ers stopten bij die vraag toen ze er achter kwamen dat er genoeg werk is waar je geen diploma voor nodig hebt.
Ik bedoel het niet onrespectvol hoor, ik gun iedereen van harte een goed stel hersensquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:26 schreef Nafi het volgende:
[..]![]()
Maar jullie doen wel erg minachtend, dat jullie dit probleemloos kunnen maakt jullie geen haar beter.
Hmmwahh, gok het zo rond de 5, ik pak vaak de verkeerde invalshoek. Ben bijvoorbeeld bij de eerste opgave vooral van een economische benadering uitgegaan en niet van een geografischequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef CWAV het volgende:
[..]![]()
(Y)
Ging over het algemeen best lekker, ik gok rond de 7-8,5 voor CE, hoe ging het bij jou?
Het is niet minachtend bedoeld, iedereen heeft zijn eigen niveau natuurlijk. Maar grapjes moeten wel kunnen. Van mij mogen ze ook het vwo belachelijk maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:26 schreef Nafi het volgende:
[..]![]()
Maar jullie doen wel erg minachtend, dat jullie dit probleemloos kunnen maakt jullie geen haar beter.
We kunnen gewoon alle vmbo-bb examens in één examenzitting doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We gaan er zo aan beginnen. Toch, Ensemble?
Hee, iemand van mijn school postte net precies hetzelfde op fb :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef M-arijnn het volgende:
Beste aankomend student,
Je hebt je opgegeven voor decentrale plaatsing voor de opleiding MBRT.
Wij hebben 138 aanmeldingen voor decentrale plaatsing ontvangen waarvan 106 aanmeldingen aan de eisen voldeden.
Je voldoet aan de eisen voor decentrale plaatsing en je zit bij de eerste 80 studenten.
Dat betekent dat als je aan alle diploma-eisen voldoet, je decentraal geplaatst wordt.
De uitslag van de loting en decentrale plaatsing maakt DUO rond 19 juli 2013 bekend.
Met vriendelijke groet,
Iris van Zuijlen
Coördinator propedeuse MBRT
Jippie
Alleen snap ik niet helemaal wat die diploma-eisen zijn.
Dat je geslaagd bent en de juiste vakken hebt neem ik aan? Gefeliciteerd in ieder gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef M-arijnn het volgende:
Beste aankomend student,
Je hebt je opgegeven voor decentrale plaatsing voor de opleiding MBRT.
Wij hebben 138 aanmeldingen voor decentrale plaatsing ontvangen waarvan 106 aanmeldingen aan de eisen voldeden.
Je voldoet aan de eisen voor decentrale plaatsing en je zit bij de eerste 80 studenten.
Dat betekent dat als je aan alle diploma-eisen voldoet, je decentraal geplaatst wordt.
De uitslag van de loting en decentrale plaatsing maakt DUO rond 19 juli 2013 bekend.
Met vriendelijke groet,
Iris van Zuijlen
Coördinator propedeuse MBRT
Jippie
Alleen snap ik niet helemaal wat die diploma-eisen zijn.
Je moet toch wat nu Frans morgen pas isquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef SiIk het volgende:
Zo, even nagekeken. Helaas hebben jullie vraag 7 fout en mist bij vraag 22 de bruto winst. 9,8 dus voor jordy en Esemble
Misschien maar eens Frans vmbo maken danquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet toch wat nu Frans morgen pas is
Valt een beetje tegen inderdaad jongens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien maar eens Frans vmbo maken dan
Volgende keer verwacht ik wel een 10 trouwens
Je voudrais parler avec un fille au Francais.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien maar eens Frans vmbo maken dan
Volgende keer verwacht ik wel een 10 trouwens
Wow, Frans VMBO heeft videofragmenten ipv leesteksten en moeten ook een brief schrijven blijkbaar
In de brief moet o.a. het volgende:
-Schrijf dat je graag wilt (je voudrais) schrijven met een jongen/meisje uit Frankrijk.
Ik had toch verwacht dat ze in ieder geval je voudrais wel zouden moeten kennen
Afgerond een 10.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef SiIk het volgende:
Zo, even nagekeken. Helaas hebben jullie vraag 7 fout en mist bij vraag 22 de bruto winst. 9,8 dus voor jordy en Esemble
Un fille?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Neraice het volgende:
[..]
Je voudrais parler avec un fille au Francais.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |